cil inhoud: 249cc
cil type: orri
cilinderkop: orri
carb: orri keihin 38mm flatside with throttle sensor en powerjet
sproeiermaat: 186
inlaat: membraan
uitlaat: orri
mengsmering: 1:40
luchtfiltertype: Twin-Air
ontsteking: Orri
bougietype: NGK B8ES
koeling: Watergekoeld
vertanding: 14-49
banden voor/achter: Crossbanden voor 90/90, achter 130/70
remmen: voor schijf en achter schijf
topsnelheid: Hard zat (ongeveer 160 km/h ofzo)
bloktype: DT 175
cil inhoud: 174cc
cil type: DT 175
cilinderkop: DT 175
carb: orri mikuni 24mm
sproeiermaat: 135
inlaat: membraan
uitlaat: orri
mengsmering: Yamalube R 1:40
luchtfiltertype: Ori
ontsteking: CDI
bougietype: NGK BR8HS
koeling: lucht
vertanding: 16:45
banden voor/achter: 3.25 voor, 4.25 achter
remmen: trommel voor en achter
topsnelheid: 110 km/h
bloktype: RS100
cil inhoud: 101cc
cil type: RS100
cilinderkop: RS100
carb: orri mikuni 20mm
sproeiermaat: 125
inlaat: membraan
uitlaat: orri
mengsmering: Yamalube R 2T 1:40
luchtfiltertype: Ori verbouwd
ontsteking: Punten
bougietype: NGK B8HS
koeling: lucht
vertanding: 15:34
banden voor/achter: Ori banden voor 2.75, achter 3.50
remmen: Schijf voor en trommel achter
topsnelheid: 140 km/h
Zo heb ook nog wat bij te voegen
