Opvoeren en modificeren van de FS1
dewaal
1000km gereden
Berichten: 1111 Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01
Bericht
door dewaal » 12 nov 2008, 22:02
ginofs1 schreef: dewaal schreef: idd dan kun je hem beter laten tunen daar word je nie moe van en krijg je ook geen vieze handjes
maar dan moet je er wel een hoop hout voor verkopen
dat klopt ik zeg altijd , het schuim van de handel is beter dan het zweet van de arbeid
YamaSam
10000km gereden
Berichten: 12187 Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:
Bericht
door YamaSam » 13 nov 2008, 14:43
HOLLANDER!
en als ie het begeeft kan ie naar de winkel
STAPPEN en maken ze'm wijs wat ze willen,
voor de prijs dat ze willen
when men were men, and helmets were for divers
YamaSam
10000km gereden
Berichten: 12187 Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:
Bericht
door YamaSam » 13 nov 2008, 14:47
zo zitten we hier al bijna een jaar te wachten op minarellivelgen van die befaamde salomonsSwierts "wizzard"
geluk dat we nog wat anders hebben staan..
in mijn ogen is een koper een stakker, een doener een held
(wel nog effe uitvogelen hoe je een racevelg 'doet'
when men were men, and helmets were for divers
Daan1990
250km gereden
Berichten: 446 Lid geworden op: 08 aug 2008, 10:15
Locatie: Fort Worth, TX
Bericht
door Daan1990 » 13 nov 2008, 16:14
Lijkt me wel, er zit minder ruimte in een 50 cc kop, maar ik denk niet dat het echt veel uitmaakt, maar optimaal is zo'n 60cc kop natuurlijk beter
Martijn
Bericht
door Martijn » 13 nov 2008, 17:38
Martijn schreef: YamaSam schreef: dat kan je, maar dat kost je pk's.. de gewone imi 49 of 65, vanaf 34 euros dacht ik?
Is dat serieus zo ? Dat ie met een 60cc kop beter loopt ?
YamaSam
10000km gereden
Berichten: 12187 Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:
Bericht
door YamaSam » 13 nov 2008, 17:44
als er ook een 60 cylinder onderzit wel ja, je kop vangt dan beter de wolk, en je hebt betere verbranding...
when men were men, and helmets were for divers
dewaal
1000km gereden
Berichten: 1111 Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01
Bericht
door dewaal » 13 nov 2008, 18:18
YamaSam schreef: zo zitten we hier al bijna een jaar te wachten op minarellivelgen van die befaamde salomonsSwierts "wizzard"
geluk dat we nog wat anders hebben staan..
in mijn ogen is een koper een stakker, een doener een held
(wel nog effe uitvogelen hoe je een racevelg 'doet'
dat is zeker mooi als je het zelf kan maken maar ik kan niks heb 2 linkse klauwe
YamaSam
10000km gereden
Berichten: 12187 Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:
Bericht
door YamaSam » 13 nov 2008, 19:20
dat vergeeft een pak natuurlijk
when men were men, and helmets were for divers
Martijn
Bericht
door Martijn » 13 nov 2008, 19:33
YamaSam schreef: als er ook een 60 cylinder onderzit wel ja, je kop vangt dan beter de wolk, en je hebt betere verbranding...
Toch maar is een keer zo'n ding op de kop tikken !
edje
Bericht
door edje » 14 nov 2008, 19:49
of, deze uit en/ of afdraaien. dan kun je er meteen een goede kamer in draaien met de juiste compressie, vorm, squis enz... valt vaak nog aardig wat vermogen te halen
Daan1990
250km gereden
Berichten: 446 Lid geworden op: 08 aug 2008, 10:15
Locatie: Fort Worth, TX
Bericht
door Daan1990 » 14 nov 2008, 20:57
Uit/afdraaien? Wa bedoel je daar nou precies mee?
edje
Bericht
door edje » 14 nov 2008, 21:30
uitdraaien of af draaien op een draaibank