ik heb eindelijk een 16 mm carb op me fs1
maar ik heb een probleem!
hij maakt enorm veel toeren..!
en draaien aan de stationar ding heeft geen zin..doet niks
en ik moet dan ook niks aan mijn ontsteking doen enzo!?
hoor wel even hoe ik dit probleempje moet aanpakken!
Zit de gasschuif wel geheel naar beneden?
Die kun je behalve met de stationairsproeier ook stellen
met het schroefje op de deksel waar de kabel de carb in gaat.
Of gewoon met de stelmoer bij het stuur van de gaskabel....
ik heb eindelijk een 16 mm carb op me fs1 maar ik heb een probleem! hij maakt enorm veel toeren..! en draaien aan de stationar ding heeft geen zin..doet niks en ik moet dan ook niks aan mijn ontsteking doen enzo!? hoor wel even hoe ik dit probleempje moet aanpakken!
ohja.. en hij gaat maar 5 km/h harder! en hij loopt dus absoluut niet stationair! als ik onder het rijden de koppeling indruk is het meteen!: UIT!
das ook raar
Nee als je die goudkleurige dikke schroef verder eruit draait dus op dezelfde manier als je gewoon een bout eruit draait gaat hij stationair hoger lopen
Bovenop dus
Wat ik altijd doe is mn carb eruit nemen en dan tegen t licht houden en aan je stationairschroef draaien totdat je 1 a 2 mm licht ziet, en je luchtstel helemaal in en dan 1.5 slagen weer uit