Framenummer herkomst voor kenteken
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 13 okt 2013, 21:27
Framenummer herkomst voor kenteken
Hallo, ik ben Bedford, en heb een vraag, misschien weet iemand antwoord:
Ik heb een frame, FS1-05xxxx.
Als deze brommer klaar is wil ik deze graag op kenteken zetten.
Maar er staat geen NL nummer in.
Vraag 1: Uit welk land zal dit frame komen? bj?
Vraag 2: Is het manco NL nummer een Probleem?
Iemand nog tip en truks voor de RDW
:shock:
Alvast bedankt
Ik heb een frame, FS1-05xxxx.
Als deze brommer klaar is wil ik deze graag op kenteken zetten.
Maar er staat geen NL nummer in.
Vraag 1: Uit welk land zal dit frame komen? bj?
Vraag 2: Is het manco NL nummer een Probleem?
Iemand nog tip en truks voor de RDW
:shock:
Alvast bedankt
-
- 5000km gereden
- Berichten: 5445
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
Framenummer staan hier http://www.fs1forum.com/Nummerlijst.html
Overige info over keuren staat in de FAQ beschreven, even zoeken dus
Overige info over keuren staat in de FAQ beschreven, even zoeken dus
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10820
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
Neem een verkoopverklaring mee. De handtekening van de verkoper en zijn gegevens erop is wel belangrijk. In het ergste geval verkoop je de brommer aan een goede kennis en koop je hem meteen terug met verklaring. Voor een FS1 heeft de RDW haar eigen database om het bouwjaar te bepalen. Neem de specs mee uit de manuals die hier online staan. Zorg dat de brommer in orde is en dat ie niet te hard gaat. Keuren is geen enkel probleem.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 13 okt 2013, 21:27
Ja dat zag ik al, maar kom er ff niet uit! zal wel an mij liggen hoor?
Er staat geen Land achter, dus weet niet uit welk land hij komt??
En hoe moeilijk zal de keuring gaan zonder dat NL nummer?
Is hiervoor geen sticker??
Want volgens mij is de RDW echt wel van de nummertjes
(streng maar rechtvaardig)
Alvast bedankt grt Frank
:shock:
Er staat geen Land achter, dus weet niet uit welk land hij komt??
En hoe moeilijk zal de keuring gaan zonder dat NL nummer?
Is hiervoor geen sticker??
Want volgens mij is de RDW echt wel van de nummertjes
(streng maar rechtvaardig)
Alvast bedankt grt Frank
:shock:
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 13 okt 2013, 21:27
Oke?
En die Verkoper hoeft niet te verklaren waar deze brommer vandaan komt?
Bij de keuring van mijn vorige fs1 vroeg ik voorzichtig over frame zonder
NL nummer.
Maar uit de reactie van keurmeester werd ik bijna bang en hopeloos.
Keurmeester had denk ik geen zin in brommers zonder NL nummer?
alvast bedankt grt
En die Verkoper hoeft niet te verklaren waar deze brommer vandaan komt?
Bij de keuring van mijn vorige fs1 vroeg ik voorzichtig over frame zonder
NL nummer.
Maar uit de reactie van keurmeester werd ik bijna bang en hopeloos.
Keurmeester had denk ik geen zin in brommers zonder NL nummer?
alvast bedankt grt
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10820
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 13 okt 2013, 21:27
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 13 okt 2013, 21:27
Het was een los frame, dus verder niet spannend.
Maar moet wel weer Nederlandse FS1 worden met plaatjes tank en dan wel hoge uitlaat eronder.
Heb op het forum iets gelezen over stickers met NL nr. op de 69 en 70
modellen ofzo?
Kan toch nooit geen kwaad als ik die er op plak, lijkt mij?
"kan hem immers zo gekocht hebben?!"
Maar moet wel weer Nederlandse FS1 worden met plaatjes tank en dan wel hoge uitlaat eronder.
Heb op het forum iets gelezen over stickers met NL nr. op de 69 en 70
modellen ofzo?
Kan toch nooit geen kwaad als ik die er op plak, lijkt mij?
"kan hem immers zo gekocht hebben?!"
- Jeti
- 17500km gereden
- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
NL typegoedkeur stickertje kun je erop plakken, maar als zij in het systeem hebben staan dat het bijv een Duitse is, gaan ze dat wel raar vinden.
Weet ook niet of FS1 ook stickertjes had, of alleen ingeslagen typegoedkeur.
Zat er een achterbrug in?
Als hij trappers heeft (had), is de kans op een NLse wel wat groter.
Je krijgt hem hoe dan ook wel door de keuring, met en zonder stickertje.
Verkoopverklaring zou handig zijn. En anders moet je daar een formulier invullen dat je verklaart de eigenaar te zijn.
Weet ook niet of FS1 ook stickertjes had, of alleen ingeslagen typegoedkeur.
Zat er een achterbrug in?
Als hij trappers heeft (had), is de kans op een NLse wel wat groter.
Je krijgt hem hoe dan ook wel door de keuring, met en zonder stickertje.
Verkoopverklaring zou handig zijn. En anders moet je daar een formulier invullen dat je verklaart de eigenaar te zijn.
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 13 okt 2013, 21:27
Nee zat ook geen achterbrug in.
was een kaal frame, heel gewoon, alleen zonder NL.
Ik denk dat ik het gewoon probeer zonder NL nr. maar wel met een verkoop
verklaring erbij.
Ik heb nog ff, moet hem nog verder netjes opbouwen, en dan moet hij in 2014 naar de RDW.
Dan heeft die keurmeester mij de vorige keer misschien gewoon te bang gemaakt. (of zich zelf?)
Maar sta open voor tips!
Bedankt
was een kaal frame, heel gewoon, alleen zonder NL.
Ik denk dat ik het gewoon probeer zonder NL nr. maar wel met een verkoop
verklaring erbij.
Ik heb nog ff, moet hem nog verder netjes opbouwen, en dan moet hij in 2014 naar de RDW.
Dan heeft die keurmeester mij de vorige keer misschien gewoon te bang gemaakt. (of zich zelf?)
Maar sta open voor tips!
Bedankt
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Voor dat je wat doet moet je even bij de rdw vragen of het nummer schoon is.
Misschien is er al een kenteken op af gegeven.
Misschien is er al een kenteken op af gegeven.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;