Hoeveel wordt er gevraagd voor een beumer?

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

teddys57 schreef:Ja hoort standaard een F5B op,vorig jaar heeft er een maanden en maanden te koop op marktplaats gestaan van de 1e eigenaar ,hij had ook nog de bon er van,maar voor die prijs kon je beter een slechte kopen,en die helemaal orgineel reviseren.
Het was deze.
Afbeelding


Die heeft wel héél lang op marktplaats gestaan ja :shock:
athenayamaha
500km gereden
500km gereden
Berichten: 564
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:02
Locatie: Hoogeveen

Bericht door athenayamaha »

Niels schreef:
teddys57 schreef:Ja hoort standaard een F5B op,vorig jaar heeft er een maanden en maanden te koop op marktplaats gestaan van de 1e eigenaar ,hij had ook nog de bon er van,maar voor die prijs kon je beter een slechte kopen,en die helemaal orgineel reviseren.
Het was deze.
Afbeelding


Die heeft wel héél lang op marktplaats gestaan ja :shock:
Ja, die heeft er zeker lang op gestaan. Toen was ik een jaar of 15 denk ik. Ik dacht toen ach er komt wel weer een op zo zeldzaam zullen ze niet zijn :P Maarja toen wist ik niet beter.
teddys57
100km gereden
100km gereden
Berichten: 192
Lid geworden op: 27 jul 2006, 13:02
Locatie: Nijmegen

Bericht door teddys57 »

Ja het is zeldzaam als je hem vindt van de 1e eigenaar met de bon er bij.Maar het is maar wat het je waard is.Ik kocht toen deze er op stond ook een van de 1e eigenaar voor 650 euro die totaal gereviseerd moest worden maar hij was wel compleet.
teddys57
100km gereden
100km gereden
Berichten: 192
Lid geworden op: 27 jul 2006, 13:02
Locatie: Nijmegen

Bericht door teddys57 »

Soms kun je links en rechts nog wel eens een leuke schuurvondst of garagevondst doen,deze 2 heb ik toen ook maar opgehaald.
Afbeelding
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

hahhah, nétjes!
when men were men, and helmets were for divers
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

teddys57 schreef:Soms kun je links en rechts nog wel eens een leuke schuurvondst of garagevondst doen,deze 2 heb ik toen ook maar opgehaald.
Afbeelding


Dat staat nu zeker allemaal bij eddeldepeddel :P
teddys57
100km gereden
100km gereden
Berichten: 192
Lid geworden op: 27 jul 2006, 13:02
Locatie: Nijmegen

Bericht door teddys57 »

Ja klopt deze had ik opgehaald samen met een FT1 zo,n mini enduro met FS1 blok.
Als je goed kijkt staat hij voor die mandarin orange.
Zijn allang weer in nieuwstaat en of hij nog iets heeft van die collectie weet ik niet.
Die mandarin orange daar hadden ze antenne op buddykontje gemaakt echt foei lelijk.
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18324
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Ik denk dat de topicstarter beter een fs1 kan bouwen die lijkt op een beumer. Dingen zoals het zadel vind je eigenlijk niet meer. Kettingkasten worden nog wel eens op ebay aangeboden en zijn opzich wel te krijgen. Alleen moet je dan volgens mij een plaatje op de acterbrug lassen zodat je de kettingkast kan monteren. Beumertanken en die zijschilden zijn allemaal nog goed verkrijgbaar!
teddys57
100km gereden
100km gereden
Berichten: 192
Lid geworden op: 27 jul 2006, 13:02
Locatie: Nijmegen

Bericht door teddys57 »

Ja zo,n buddy is echt een lotje in de loterij als je die vindt, de rest is nog wel aan te komen.
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1145
Lid geworden op: 18 jan 2007, 23:03
Locatie: Hoepertingen België

Bericht door GoM!cky »

teddys57 schreef:Soms kun je links en rechts nog wel eens een leuke schuurvondst of garagevondst doen,deze 2 heb ik toen ook maar opgehaald.
Afbeelding


Ja sè als je zo een vondst doet, dan mag je blij zijn ...als dan de prijs nog relatief OK is ...dan helemaal!!

Kwil ook wel eens zo een vondst doen zenne :wink:

Chheerrrsss 8)
Plaats reactie