BelgMattijs schreef:Dat ga ik niet ontkennen 't is (hopelijk) een opstap naar een echte motorfiets. En ook heel leuk is dat ik er mee mag rijden met men autorijbewijs.
Rij je er al mee rond? of moet er nog wat aan gebeuren?
Nee, ik heb pas vanaf 18 februari men autorijbewijs 2 jaar in bezit. Ben serieus aan het aftellen dus :p
En momenteel rijdt hij eigenlijk niet . De binnenband vanvoor is plat en moet dus vervangen worden en de carburateur moet afgesteld worden, want hij staat te arm. Hij start wel (moeizaam), maar na een 50 meter rijden begint hij te sputteren en als ik dan volgas geef val ik stil.
Maar dat is werk voor na de examens!
BelgMattijs schreef:Nee, ik heb pas vanaf 18 februari men autorijbewijs 2 jaar in bezit. Ben serieus aan het aftellen dus :p En momenteel rijdt hij eigenlijk niet . De binnenband vanvoor is plat en moet dus vervangen worden en de carburateur moet afgesteld worden, want hij staat te arm. Hij start wel (moeizaam), maar na een 50 meter rijden begint hij te sputteren en als ik dan volgas geef val ik stil. Maar dat is werk voor na de examens!
Banden zijn belangrijk bij een moto! Bespaar er niet op, is voor je eigen veiligheid
Vergeet de ontsteking ook maar niet te stellen en succes met examens
Wil ik de 1J6 special opnieuw tot leven wekken.
Blijkt de carb gaar te zijn.
Vlotter wss, want de benzine lopt vanonder de carb er gewoon uit, aan de overloop dacht ik?
En natuurlijk ligt er bij mn pa gene reservecarb.
Wel reserve spatjes, wielen en koppeling, maar geen carb! :'(
the_destroyers schreef:Wil ik de 1J6 special opnieuw tot leven wekken. Blijkt de carb gaar te zijn. Vlotter wss, want de benzine lopt vanonder de carb er gewoon uit, aan de overloop dacht ik? En natuurlijk ligt er bij mn pa gene reservecarb. Wel reserve spatjes, wielen en koppeling, maar geen carb! :'(
Als het de vlotter is kan je dat testen door die onder te dompelen in water, als er luchtbelletjes uitkomen dan heb je prijs.
David schreef:Kan ook zijn dat het veertje in het afdichtingsnaaldje vastzit, een lekke vlotter zou ik maar bizar vinden, zal wss wel iets onnozel zijn
Veertje in het afdihtingsnaaltje?
Nog nooit van gehoord....
David schreef:Kan ook zijn dat het veertje in het afdichtingsnaaldje vastzit, een lekke vlotter zou ik maar bizar vinden, zal wss wel iets onnozel zijn
Veertje in het afdihtingsnaaltje? Nog nooit van gehoord....
Vlotternaald! Kon er even niet opkomen
Daarin zit een veertje dat tegen een stiftje drukt, dit kan al eens vast komen te zitten
David schreef:Kan ook zijn dat het veertje in het afdichtingsnaaldje vastzit, een lekke vlotter zou ik maar bizar vinden, zal wss wel iets onnozel zijn
Veertje in het afdihtingsnaaltje? Nog nooit van gehoord....
Vlotternaald! Kon er even niet opkomen Daarin zit een veertje dat tegen een stiftje drukt, dit kan al eens vast komen te zitten
Okey, dat snap ik idd.
Ga de faq ook nog es doorlezen.
Zal het morgen es cheken, vlotter zit allezins niet vast ofzo, want heb ertegen getikt met een schroevendraaier
Thx voor de tip!
Is opgelost, was iets bizar met de vlotternaald... Vlotter is nog goed en zit niet vast!
Was al lang geleden dat de carb was gebruikt, dus mss daarom. Werkt nu terug goed!
even tanken ,bussie vol en meetings tankje (bijna 20 liter octaan 98) ben gelijk bankroet pffffffff
ahhaha maar voorlopig kunnen we rijden laat de zon maar komen.