Niels schreef:Als het een FS1 van 1976 is dan verschilt de brug niet. 1977 heeft significante verschillen.
Mooi opgemerkt dat er verschillen zijn maar benoem ze dan ook heeft fantomas meer aan denk ik.
het verschil zit m in vaste steunen voor de passagiers stepjes in plaats van schroefbare.
schokbreker bevestiging is t/m 76 M12 vanaf 77 M10.
Asgat voor het achterwiel is nu links en rechts gelijk dus links kleiner dan bij de oudere bruggen
omdat er niet langer een losse tandwieldrager word gebruikt.
Fiets gedeelte kan gewoon over gezet worden.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Niels schreef:Als het een FS1 van 1976 is dan verschilt de brug niet. 1977 heeft significante verschillen.
Mooi opgemerkt dat er verschillen zijn maar benoem ze dan ook heeft fantomas meer aan denk ik.
het verschil zit m in vaste steunen voor de passagiers stepjes in plaats van schroefbare. schokbreker bevestiging is t/m 76 M12 vanaf 77 M10. Asgat voor het achterwiel is nu links en rechts gelijk dus links kleiner dan bij de oudere bruggen omdat er niet langer een losse tandwieldrager word gebruikt. Fiets gedeelte kan gewoon over gezet worden.
Naja, het doel van mijn opmerking was om te laten weten dat je dus geen brug van '77 nodig hebt.
Maar idd. dat zijn de verschillen.
ja wat zat er niet tegen pfffffffff alles geschuurd en in primer gezet werkt de verf(van het zelfde merk ) op de pimer in alles onder de blaren grrrrrrrrrrrrrr.
30 uur werk naar de haaien kan ik weer op nieuw beginnen.