Pedo-pastoors spotten!

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9573
Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
Locatie: Bolt'n City
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

niels16 schreef:bekend wetenschapper Niels Bohr zei ooit : religieus denken is schadelijk en misleidend !

de beste man heeft wel gelijk gekregen,e en dat dat ten tijde van die uitspraak 70 procent van de wereldbevolking religieus dacht ?


Zijn er ook wetenschappers die nog nooit hebben gedacht?
boukekappers

Bericht door boukekappers »

Aad schreef:Das het hele punt... er zijn zoveel regeltjes bij verzonnen die nergens in de bijbel terug te vinden zijn, en niks met geloof te maken hebben.
Die pastoors keur ik niet goed, die misbruiken de boel.
Wat ik probeer; je naaste liefhebben als je zelf, dat is iets wat volgens mij gewoon goed is, zelfs al geloof je nergens in.


Helemaal mee eens!! De 'kerk' en mensen hebben zoveel regeltjes toegevoegd dat ze het niet meer hebben over wat geloven echt inhoud. Ben zelf ook christelijk opgevoed en daarna gaan twijfelen (door al die regeltjes). Ben op zoek gegaan en er achter gekomen dat de bijbel best wel geniaal in elkaar zit.
Nu ben ik overtuigd christen en heb ik echt (zo voel ik het zelf) een persoonlijke relatie met God. Merk gewoon dat Hij bij me is en dat geeft me kracht en vreugde!!

Maar ook al ben ik christen ik ben het helemaal met jullie eens dat het in veel kerken een hypocriete boel is. En dat ze (volgens mij) totaal niet bezig zijn met waar de bijbel het over heeft!

Dus voordat je echt gaat oordelen over 'alle christenen' lees dan eens goed die bijbel....
miran72
500km gereden
500km gereden
Berichten: 528
Lid geworden op: 29 okt 2006, 23:09

Bericht door miran72 »

niels16 schreef:bekend wetenschapper Niels Bohr zei ooit : religieus denken is schadelijk en misleidend !

de beste man heeft wel gelijk gekregen,e en dat dat ten tijde van die uitspraak 70 procent van de wereldbevolking religieus dacht ?


Mee eens!!!

Alle religies zijn dekmantels voor gevaarlijke gekken. kijk naar de paus zo'n man kan je toch niet serieus nemen, op die leeftijd word je overal weggebonjourd in het gewone alledaagse leven.
Wimmel O
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1072
Lid geworden op: 14 mar 2009, 17:15
Locatie: Kerkdriel

Bericht door Wimmel O »

miran72 schreef:
niels16 schreef:bekend wetenschapper Niels Bohr zei ooit : religieus denken is schadelijk en misleidend !

de beste man heeft wel gelijk gekregen,e en dat dat ten tijde van die uitspraak 70 procent van de wereldbevolking religieus dacht ?


Mee eens!!!

Alle religies zijn dekmantels voor gevaarlijke gekken. kijk naar de paus zo'n man kan je toch niet serieus nemen, op die leeftijd word je overal weggebonjourd in het gewone alledaagse leven.


alleen al om het idee dat die man de verpersoonlijking van god op aarde zou zijn volgens zijn geloof :P
Gebruikersavatar
niels16
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1194
Lid geworden op: 20 feb 2008, 19:41
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

Bericht door niels16 »

rise and shine schreef:
niels16 schreef:bekend wetenschapper Niels Bohr zei ooit : religieus denken is schadelijk en misleidend !

de beste man heeft wel gelijk gekregen,e en dat dat ten tijde van die uitspraak 70 procent van de wereldbevolking religieus dacht ?


Zijn er ook wetenschappers die nog nooit hebben gedacht?


vast! :lol:
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23408
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

miran72 schreef:Alle religies zijn dekmantels voor gevaarlijke gekken.


Afbeelding
Yamaha Sheriff 1981
Monkeymadness
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3153
Lid geworden op: 10 sep 2008, 21:38
Locatie: Epe, NL

Bericht door Monkeymadness »

en toch rijd ie in een ford :P
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

hij is bekeerd :lol:
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23408
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Monkeymadness schreef:en toch rijd ie in een ford :P


Een mens maakt een hoop fouten in zijn leven.
Yamaha Sheriff 1981
Plaats reactie