FS1 Meeting 2013 - England VS Holland

Kondig hier ritten en/of beurzen aan
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14483
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

Camiel schreef:ik kan hem je wel 'ongeveer' met google maps doorsturen ;)


is goed, heel graag :wink:
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

100 km moet toch geen probleem zijn.
Super opmerking Camiel
1978 chroom 60 cc
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18324
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

100 km voor een toerrit is best wel lang hoor :shock: De FS1 meeting ritten die ik altijd uitzet zijn rond de 60/70 km, met soms een uitschieter naar de 80 km
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Tombo schreef:100 km voor een toerrit is best wel lang hoor :shock: De FS1 meeting ritten die ik altijd uitzet zijn rond de 60/70 km, met soms een uitschieter naar de 80 km


Tussendoor een leuke stop met bv een bezoek aan een kasteel
We hoeven toch niet alles in 2 uur te doen
We gaan vroeg weg en maken er een leuke dag van voor die engelsen
bv 10 uur vertrek 40 km rijden tussenstop (eten) 20 km rijden en een bezienswaardigheid en dan weer verder/terug
Die gasten komen niet alleen om te racen :wink:
1978 chroom 60 cc
oklim
100km gereden
100km gereden
Berichten: 239
Lid geworden op: 06 jun 2009, 17:27
Locatie: maastricht

rit

Bericht door oklim »

De mergellandroute met veel steile bergjes is eens goed voor een brommer en tevens heel mooi uitzicht
Er zijn veel leuke stopplaatsen met leuke terrassen en ijsboertjes en je zit vlak bij Belgie
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: rit

Bericht door Laars »

oklim schreef:De mergellandroute met veel steile bergjes is eens goed voor een brommer en tevens heel mooi uitzicht
Er zijn veel leuke stopplaatsen met leuke terrassen en ijsboertjes en je zit vlak bij Belgie


Vanuit Maasbracht is het al 60 km om er te komen.
Niet zo geslaagd dus
We hebben iets nodig in een circkel van 50 km rondom Maasbracht
1978 chroom 60 cc
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5485
Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44

Bericht door Camiel »

het zuidelijkste punt van onze route is enkele km onder valkenburg.
De exacte route zal ik zsm doorsturen ;) komt neer op een 98 km geloof ik.
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

Die route die we voor Limbo 1 hadden voorgereden (maar niet met de uiteindelijke rit door enkele warmlopers/haperende FS1tjes)?
Die was idd erg mooi.
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5485
Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44

Bericht door Camiel »

die bedoel ik idd :) moet m alleen ff een keertje 'tot in detail' met bob op maps uitzetten ;)
oklim
100km gereden
100km gereden
Berichten: 239
Lid geworden op: 06 jun 2009, 17:27
Locatie: maastricht

Re: rit

Bericht door oklim »

Laars schreef:
oklim schreef:De mergellandroute met veel steile bergjes is eens goed voor een brommer en tevens heel mooi uitzicht
Er zijn veel leuke stopplaatsen met leuke terrassen en ijsboertjes en je zit vlak bij Belgie


Vanuit Maasbracht is het al 60 km om er te komen.
Niet zo geslaagd dus
We hebben iets nodig in een circkel van 50 km rondom Maasbracht


De routeplanner geeft 40 km aan als je die Engelsen iets moois wil laten zien is het echt een aanrader
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14483
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

misschien wel een goed plan :wink:
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Mogelijkheden genoeg dus.
Mogelijk komende weekend tijdens Limbo 4 een en ander bespreken en misschien wel gelijk reserveren bij die eigenaar (met pup) van de camping
1978 chroom 60 cc
NAT 666
100km gereden
100km gereden
Berichten: 104
Lid geworden op: 21 mei 2012, 10:23
Locatie: Norfolk / England

Bericht door NAT 666 »

Hi Chaps
Just to give you a bit of an update so you can understand a little of whats going on in the uk
- it seems this holland trip in August 2013 will now involve members from two forum fs1e sites now - sadly this is due to six of us long term long standing loyal members being kicked off the fizzy site out of the blue for speaking our minds about we wanted to camp at the Bat and Ball as usual next year - it all started with me stating my feelings and position on the matter Friday evening - after Andy announced on the forum in events that he had decided he and everyone else is going to a Butlins music weekend instead next year and basicly dont attend if you will not do Butlins
So I will now continue to organise our trip to Holland on our new forum and indirectly through the members of the fizzy site - we all still get on great with the actual members and we are all very good friends .

Our new forum is http://splitters.boards.net

Why dont you all come and visit our forum and tell us what you think of it - it will be nice to see you all on there.
Oh by the way - we have got the Bat and Ball campsite booked for May 17 - 20 2013
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

NAT 666 schreef:Hi Chaps
Just to give you a bit of an update so you can understand a little of whats going on in the uk
- it seems this holland trip in August 2013 will now involve members from two forum fs1e sites now - sadly this is due to six of us long term long standing loyal members being kicked off the fizzy site out of the blue for speaking our minds about we wanted to camp at the Bat and Ball as usual next year - it all started with me stating my feelings and position on the matter Friday evening - after Andy announced on the forum in events that he had decided he and everyone else is going to a Butlins music weekend instead next year and basicly dont attend if you will not do Butlins
So I will now continue to organise our trip to Holland on our new forum and indirectly through the members of the fizzy site - we all still get on great with the actual members and we are all very good friends .

Our new forum is http://splitters.boards.net

Why dont you all come and visit our forum and tell us what you think of it - it will be nice to see you all on there.
Oh by the way - we have got the Bat and Ball campsite booked for May 17 - 20 2013



Nat666, please activate my membership :wink:
It looks like Fort Knoxx to get on the site :roll:
1978 chroom 60 cc
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Ben zo vrij geweest op een optie op 2 velden te reserveren voor het weekend (vanaf donderdag)
Ik heb gevraagd om het achterste grote veld en het veld ervoor vanwege de stroomaansluitingen
De Engelsen zullen dit wel nodig hebben (sommigen van ons ook)
Heb nog geen bericht terug gehad van Twan (eigenaar Mispadenhof)

Wordt vervolgd.
1978 chroom 60 cc
Plaats reactie