FS1 meeting Milsbeek 28 april 2012

Kondig hier ritten en/of beurzen aan
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18323
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Weet ik veel. Ik loop wel een rondje en ga wel ergens zitten
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23402
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Best ver lopen een heel rondje :lol:
Yamaha Sheriff 1981
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Bericht door fs1man »

Jeti schreef:
joscabrio schreef:Alleen denk ik dat een meeting een meeting moet blijven met één hooguit twee overnachtingen, dat geeft denk ik minder ergernis bij de andere camping gasten.

Daar ben ik het niet mee eens.. Het beste contact met de buren hadden we op de dagen dat er geen meeting was. We hebben ze zelfs nog bier gegeven, vonden ze erg leuk. Het is een camping, waar mensen op vakantie kunnen komen.. De eigenaresse was alleen maar blij dat wij een eigen plekje hadden en langer bleven (meer inkomsten). Anders was die plek leeg gebleven.

dit heeft niets te maken met mee eens of niet mee eens feit is dat de meeting daar niet meer welkom is.
Ook weet je niet of de plekken wel of niet verhuurd zouden zijn.
Maar kan het niet zo zijn dat de meeting te groot word voor deze kabouter camping, ik had begrepen dat er vorig jaar al een waarschuwing is gegeven, mischien omdat er vorig jaar toch meer mensen/brommers waren dan andere jaren.
Er heeft mischien een stukje ergernis gezeten,dat door de lawine pijl over de streep is getrokken.
We weten het gewoon niet en ik denk dat we dat ook niet meer te weten gaan komen.
Feit is dat DE FS1 MEETING op losse schroeven staat en dat vind ik en denk ik ook wel andere mensen een verlies.
Je KUNT uit jet,s reacktie lezen dat dat het niets te maken heeft met de campeerders , dan zou het dus met de zaterdag te maken moeten hebben het eigenlijke doel De meeting en de rit.
Ik kan me daar eigenlijk best wel in vinden laten we eerlijk zijn als daar een flink aantal 2 takjes staan te ronken en vooral te roken en te ruiken, kan ik me voorstellen dat dat ergernis veroorzaakt.
Mischien is het een idee om de meeting en dus ook het vertrek te verplaatsen naar een andere plek een cafetaria met ruimte of een plek waar 30 tot 100 brommers kunnen verzamelen en vertrekken.
De camping ontvangt dan alleen de campeerders en 1 avond de barberque,ers.
maar goed dit is hoe ik er over denk en wat mischien mogelijke oplossingen zijn.
We zijn een fs1 forum en daar hoord een meeting 1x per jaar bij dat verdiend de fs1 zeker omdat de fs1 in de jaren 70
een flink aandeel heeft gehad in het staatbeeld van toen.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18323
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Mwa, wat mij betreft staat het zeker niet op losse schroeven ;) de huidige camping hadden we sowieso toch niet kunnen aanhouden, omdat er een hoop Engelsen willen komen, en die komen met campers e.d., dat had nooit kunnen passen. En we mochten ook geen vuur meer maken, dus dan krijg je dat iedereen op de camping zelf blijft hangen tot laat in de nacht (ipv in het weiland waar we ons eigen ding kunnen doen).
Er zijn redelijk wat campings in de omgeving van Groesbeek/Nijmegen, waar ik t.z.t. wel contact mee zal opnemen. Maar als jij nog wat weet Jos, dan hou ik me aanbevolen. Mogelijk konden we bij een klasgenoot van Mitchel staan, vlakbij Milsbeek, zijn ouders hadden een groot weiland waar we mogelijk konden staan. Ook hoorde ik van Tumsa dat de brommerclub uit Groesbeek beroemd en berucht is om hun campingweekendjes, ook in/rondom Groesbeek, dus we kunnen ook eens daar informeren.
Wat mij betreft blijft de opzet hetzelfde, dus 2 á 3 dagen op een camping en op zaterdag een rit + BBQ. Het is niet zozeer alleen een toerrit, maar een meeting; d.w.z. een samenzijn van gelijk gestemden ;) de rit blijft belangrijk, maar m.i. niet het enige doel van de meeting.
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Tombo schreef:Er zijn redelijk wat campings in de omgeving van Groesbeek/Nijmegen, waar ik t.z.t. wel contact mee zal opnemen.


Ja? Net als met die van de Zwarte Cross zeker :lol:
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18323
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Wat let je? ;)
wiebo
500km gereden
500km gereden
Berichten: 857
Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?

Bericht door wiebo »

Tombo schreef:Mwa, wat mij betreft staat het zeker niet op losse schroeven ;) de huidige camping hadden we sowieso toch niet kunnen aanhouden, omdat er een hoop Engelsen willen komen, en die komen met campers e.d., dat had nooit kunnen passen. En we mochten ook geen vuur meer maken, dus dan krijg je dat iedereen op de camping zelf blijft hangen tot laat in de nacht (ipv in het weiland waar we ons eigen ding kunnen doen).
Er zijn redelijk wat campings in de omgeving van Groesbeek/Nijmegen, waar ik t.z.t. wel contact mee zal opnemen. Maar als jij nog wat weet Jos, dan hou ik me aanbevolen. Mogelijk konden we bij een klasgenoot van Mitchel staan, vlakbij Milsbeek, zijn ouders hadden een groot weiland waar we mogelijk konden staan. Ook hoorde ik van Tumsa dat de brommerclub uit Groesbeek beroemd en berucht is om hun campingweekendjes, ook in/rondom Groesbeek, dus we kunnen ook eens daar informeren.
Wat mij betreft blijft de opzet hetzelfde, dus 2 á 3 dagen op een camping en op zaterdag een rit + BBQ. Het is niet zozeer alleen een toerrit, maar een meeting; d.w.z. een samenzijn van gelijk gestemden ;) de rit blijft belangrijk, maar m.i. niet het enige doel van de meeting.

Weet een camping in Groesbeek/Berg en Dal waar grote brommermeetings met grote tenten en live muziek zijn geweest.
Toch vind ik het, net als Jos, jammer om te stoppen met de meeting zoals tot op heden. Maar goed, wat niet meer kan kan niet meer.
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Bericht door fs1man »

kijk dat benne betere berichten :D
ik zal eens vragen maar met campers vallen kabouter campings af denk ik
maar wie weet :wink:
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18323
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

wiebo schreef:
Tombo schreef:Mwa, wat mij betreft staat het zeker niet op losse schroeven ;) de huidige camping hadden we sowieso toch niet kunnen aanhouden, omdat er een hoop Engelsen willen komen, en die komen met campers e.d., dat had nooit kunnen passen. En we mochten ook geen vuur meer maken, dus dan krijg je dat iedereen op de camping zelf blijft hangen tot laat in de nacht (ipv in het weiland waar we ons eigen ding kunnen doen).
Er zijn redelijk wat campings in de omgeving van Groesbeek/Nijmegen, waar ik t.z.t. wel contact mee zal opnemen. Maar als jij nog wat weet Jos, dan hou ik me aanbevolen. Mogelijk konden we bij een klasgenoot van Mitchel staan, vlakbij Milsbeek, zijn ouders hadden een groot weiland waar we mogelijk konden staan. Ook hoorde ik van Tumsa dat de brommerclub uit Groesbeek beroemd en berucht is om hun campingweekendjes, ook in/rondom Groesbeek, dus we kunnen ook eens daar informeren.
Wat mij betreft blijft de opzet hetzelfde, dus 2 á 3 dagen op een camping en op zaterdag een rit + BBQ. Het is niet zozeer alleen een toerrit, maar een meeting; d.w.z. een samenzijn van gelijk gestemden ;) de rit blijft belangrijk, maar m.i. niet het enige doel van de meeting.

Weet een camping in Groesbeek/Berg en Dal waar grote brommermeetings met grote tenten en live muziek zijn geweest.
Toch vind ik het, net als Jos, jammer om te stoppen met de meeting zoals tot op heden. Maar goed, wat niet meer kan kan niet meer.

We worden te groot ;) de zwarte cross is ook in een weiland bij een boer begonnen, kijk hoe groot het nu is :P de meeting blijft gewoon bestaan, alleen niet meer op de huidige camping.
Welke camping was dat trouwens Wiebo?
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Tombo schreef:Wat let je? ;)


Dat jij zegt dat je het doet en het dan niet doet? :?
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18323
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Omdat ik de laatste tijd nogal druk ben :roll: je hebt het nummer zelf ook dus je had ook zelf alvast kunnen bellen. Als ik er aan denk doe ik t vanavond
wiebo
500km gereden
500km gereden
Berichten: 857
Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?

Bericht door wiebo »

Tombo schreef:
wiebo schreef:
Tombo schreef:Mwa, wat mij betreft staat het zeker niet op losse schroeven ;) de huidige camping hadden we sowieso toch niet kunnen aanhouden, omdat er een hoop Engelsen willen komen, en die komen met campers e.d., dat had nooit kunnen passen. En we mochten ook geen vuur meer maken, dus dan krijg je dat iedereen op de camping zelf blijft hangen tot laat in de nacht (ipv in het weiland waar we ons eigen ding kunnen doen).
Er zijn redelijk wat campings in de omgeving van Groesbeek/Nijmegen, waar ik t.z.t. wel contact mee zal opnemen. Maar als jij nog wat weet Jos, dan hou ik me aanbevolen. Mogelijk konden we bij een klasgenoot van Mitchel staan, vlakbij Milsbeek, zijn ouders hadden een groot weiland waar we mogelijk konden staan. Ook hoorde ik van Tumsa dat de brommerclub uit Groesbeek beroemd en berucht is om hun campingweekendjes, ook in/rondom Groesbeek, dus we kunnen ook eens daar informeren.
Wat mij betreft blijft de opzet hetzelfde, dus 2 á 3 dagen op een camping en op zaterdag een rit + BBQ. Het is niet zozeer alleen een toerrit, maar een meeting; d.w.z. een samenzijn van gelijk gestemden ;) de rit blijft belangrijk, maar m.i. niet het enige doel van de meeting.

Weet een camping in Groesbeek/Berg en Dal waar grote brommermeetings met grote tenten en live muziek zijn geweest.
Toch vind ik het, net als Jos, jammer om te stoppen met de meeting zoals tot op heden. Maar goed, wat niet meer kan kan niet meer.

We worden te groot ;) de zwarte cross is ook in een weiland bij een boer begonnen, kijk hoe groot het nu is :P de meeting blijft gewoon bestaan, alleen niet meer op de huidige camping.
Welke camping was dat trouwens Wiebo?


Dat is deze camping Tombo. Ze hebben toen aan de kant van de weg (7heuvelenweg) een extra veld beschikbaar gesteld.
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=c ... HQ&cad=rja
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Ziet er redelijk netjes uit die camping.
Misschien is het voor onze groep wat handiger om een wat simpelere camping te zoeken, omdat op nette campings vaak nette mensen af komen die dan weer makkelijker zeuren over onze niet zo nette groep bromfietsrijdende barbaren :lol: :P
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

Je kunt daar ook survivallen.. Dan maken ze "het overleven van FS-barbaren" hier gewoon onderdeel van :P

We waren 1,5 week geleden op een camping in Xanten. Daar had je gewone plaatsen (en seizoensplaatsen etc etc), maar ook een clubhuis met een eigen terrein die je kon huren. Zoiets zou helemaal perfect zijn.
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10775
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

7-Heuvelenweg betekent dat ik niet meer 'even' wat kan ophalen. De bloemenstraat rij ik in 10 minuten heen en weer. 7-Heuvelenweg is 3 kwartier. Als die camping mensen tegenstond, had me ook gewoon verteld kunnen worden. Voor vijanden ben ik niet bang, die kan ik aan. Tegen eigen mensen kan ik niet op. Waar ik nog het meest van baal is dat ik mijn toezegging aan Nellie dat we geen overlast zouden veroorzaken niet waar kon maken. Gaat de meeting nu naar een camping waar het nog doller kan dan op de limbocamping? Is dat de bedoeling?
Kijk eerst even in de FAQ.
Plaats reactie