FS1 meeting Milsbeek 28 april 2012

Kondig hier ritten en/of beurzen aan
Plaats reactie
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 7718
Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Kom ik weer eens op het forum zie ik dit. Waar komt dit ineens vandaan?
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5485
Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44

Bericht door Camiel »

moetje teruglezen :P
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18323
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Camiel schreef:
ginofs1 schreef:
Camiel schreef:
ginofs1 schreef:
Camiel schreef:
rob-w-c schreef:Ben ik helemaal met je eens henk jan gaat een beetje uit de hand lopen hier en daar.
Ik heb zoiets van we zijn toch volwassen dus kunnen we ook lol maken en ons toch gedragen.
Bij deze mijn mening.


Vond ik ook van afgelopen limborit ;) gewoon érover, ook al vond de campingbaas dat misschien niet... ;)


wat is er uit de hand gelopen? erover?
de campingbaas heeft ons gevraagd een groter vuurtje te maken en zo veel mogelijk hout van hem op te branden.

De een vind het leuk de ander niet, dat blijf je altijd houden, wat je ook doet.


Ja kratjes bier opstoken is heel leuk hoor


Was een kratje toch, of heb ik dat mis. was er niet bij.
Ach wat maakt het uit je hebt er zat aan over gehouden.
Alles wat overgebleven is heb je meegenomen, en dat maak een leeg kratje wel weer goed toch.

Kop op, en ik hoop dat je dit jaar nog een limbo wil regelen.
Gr gino.




Het gaat me ook niet om een kratje, maar dat gedrag laat zien hoeveel mentaliteit/respect/manieren sommige hebben ;)

En die mentaliteit vind ik zéker niet goed, en daardoor is het ook afgelopen in milsbeek ;)
spreek die mensen dan 's avonds aan en niet achteraf op t forum
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Bericht door pee67 »

Mag er hier weer geen kritiek gegeven worden?
Het valt mij persoonlijk heel erg tegen dat kritiek op deze manier afgewimpeld wordt.
Dat was ook al zo met de opbouwende kritiek over de snelheid van de laatste forumrit.
Nu lees ik dit en komt op hetzelfde neer.

Kritieken zijn nodig om beter te worden, het is aan de toehoorder hoe hij hier mee omgaat.
Kun je met kritiek omgaan of kun je het niet.

Alles mag geventileerd worden is mijn mening....of hebben we hier te maken met censuur?
Laat mensen dat hun mening geven en hun zegje doen, en ga niet zeggen "kop houden want je had toen ook niks gezegd"
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18323
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Tjongejonge :roll:
Tuurlijk mag er kritiek gegeven worden, maar waar camiiel t over had is iets anders. Wat gino zegt, de campingbaas had er totaal geen problemen mee met het grote vuur, hij vroeg er zelfs om... en wat die krat betreft. Hij was zelf de hele avond aanwezig, dat bedoel ik. Als hij t toen te groot vond had hij het ook toen kunnen zeggen.
En nu heb ik er geen zin meer in, heb vakantie en het is mooiweer. Ik kan en ga me er ook totaal niet druk over maken.
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23406
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Ja niet een paar maanden later er nog steeds over door blijven gaan.
Yamaha Sheriff 1981
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 7718
Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

marco schreef:Ja niet een paar maanden later er nog steeds over door blijven gaan.


idd! Daarom heb ik ook geen zin het nog eens na te lezen.
Laten we nou geen oude koeien uit de sloot halen, en gewoon doorgaan met hoe het gaat.
Kritiek is best goed, maar dat gezeur.. elk jaar is er wel wat te klagen. :P
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Bericht door pee67 »

Beter te laat iets zeggen dan niets en er toch mee blijven zitten.

Je kan ook zeggen "Jammer dat je het nu pas meldt"

En nu stop ik er ook mee
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4203
Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
Locatie: almere(vh hilversum)
Contacteer:

Bericht door bajaboy »

zo dat ik ook maar even ....gvd stelletje hufter, uilskuikens kunnen jullie dan helemaal niets alleen ?




zooo ,maar zo zie je maar weer meerdere mensen hebben meerdere ideeen.
maar elke kritiek is welkom vroeg of laat, denk dat je er van moet kunnen leren .
denk wel dat als je het op je lever hebt het gewoon moet kunnen zeggen en word het prive of gericht op een persoon doe het dan via een pm.
we zijn alle volwassen(al worden sommige dat nooit :D )dus een beetje begrip en respect voor elkaar en elkaars probleem(en)mag en moet wel kunnen .
maar we gaan opzoek naar een andere kramping met iets meer ruimte en mogelijkheden voor de club .
ook een nadeel van groter worden dan moet je plaatsje ook iets groter worden zeker als de fizzy s ook komen .
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10779
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Sorry jongens, maar ik heb op verzoek m´n mond net na de meeting gehouden, degene die voor de pijl verantwoordelijk was, zou nog een verzoeningspoging doen. Op zich is dat gebeurd, maar dat neemt niet weg dat ik de meeting nu niet meer op een plek kan organiseren waar het mij heel goed uitkwam en bij mensen met wie ik prima door de bocht kon. En daar heb ik echt flink de tyfus over in. Ik voel me enorm afgezeken door onze eigen club. Nu gewoon redeneren dat daar toch de Engelsen niet kunnen komen en dat het te klein was, zou ik bijna opvatten als dat ik blijkbaar en aantal jaar me voor Jan Lul heb lopen uitsloven en me er maar in moet schikken dat ik alle zooi volgend jaar naar een andere locatie moet slepen die een flink eind verder weg ligt, los dat ik ten opzichte van Nellie voor lul ben gezet. En omdat het al even geleden is dat het allemaal gebeurd is en dat ik het daarom maar moet vreten, nou nee. Jullie mogen gewoon weten dat ik er zo nog maar heel weinig zin in heb. Even voor de duidelijkheid: Ik zeg dit niet omdat ik zo graag aandacht wil of dat ik mensen wil laten smeken, ik wil gwoon even aangeven hoe lullig ik me erover voel en dat dat niet overgaat door het gewoon weg te wuiven met flutargumenten. Als we zeker weten dat er zoveel volk gaat komen dat de camping aan de Bloemenstraat ze niet kan herbergen, prima, maar dat weten we helemaal nog niet zeker in de eerste laats en het is voor mij zeker geen legitimatie voor het feit dat we daar niet meer welkom zijn. Als we vanwege een enorme opkomst moeten verkassen, prima, maar dan omdat wij ervoor kiezen, niet omdat we niet meer hoeven aan te komen. Dat wil ik toch even heel duidelijk hebben.
Kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

HenkJan, je hebt het al die jaren super georganiseerd!! :hands:
En ik denk dat ik voor iedereen wel mag spreken dat dit super gewaardeerd wordt.
Ik begrijp je reactie volkomen.

En als je volgend jaar geen zin meer in hebt om te organiseren, omdat het nu verpest is op "jouw camping", lijkt mij dat alleen maar logisch. Als jij nog zin hebt om spul daarheen te slepen, is dat natuurlijk supertof. Als jij daar geen zin in hebt (om welke reden dan ook), moet het spul bij jou opgehaald worden of een andere oplossing gezocht worden. Zo simpel is het. Jij bent tot niets verplicht.

Ik merk dat de kritieken hier ook een beetje door elkaar heen lopen. Gino en Camiel hadden het over Limbo III, rest ook weer over de milsbeek meeting. Is misschien niet voor iedereen helder. Het meeste is al wel gezegd net na de ritten. Ik reageer op veel berichten op het forum, maar hierop bewust niet inhoudelijk, omdat ik dat toen al heb gedaan.. Als iemand toch nog iets te melden heeft, lijkt me dat alleen maar goed.

Eigenlijk zou iedereen eens een keer een ritje/meeting moeten organiseren. Daar komt meer bij kijken wat de meeste mensen zullen denken: barbecue bellen en bier inslaan.
Het is eigenlijk een klein bedrijfje wat je voor 3 dagen even opzet: efficiënte inkoop, financiën, kosten bepalen + innen, PR, logistiek van brommers/mensen/spullen, rit bepalen + rijden, klanttevredenheid, aansturen, slaapplaats, van te voren alles klaarzetten, achteraf weer alles opruimen, etc etc.. ;)
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5485
Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44

Bericht door Camiel »

Tombo schreef:
Camiel schreef:
ginofs1 schreef:
Camiel schreef:
ginofs1 schreef:
Camiel schreef:
rob-w-c schreef:Ben ik helemaal met je eens henk jan gaat een beetje uit de hand lopen hier en daar.
Ik heb zoiets van we zijn toch volwassen dus kunnen we ook lol maken en ons toch gedragen.
Bij deze mijn mening.


Vond ik ook van afgelopen limborit ;) gewoon érover, ook al vond de campingbaas dat misschien niet... ;)


wat is er uit de hand gelopen? erover?
de campingbaas heeft ons gevraagd een groter vuurtje te maken en zo veel mogelijk hout van hem op te branden.

De een vind het leuk de ander niet, dat blijf je altijd houden, wat je ook doet.


Ja kratjes bier opstoken is heel leuk hoor


Was een kratje toch, of heb ik dat mis. was er niet bij.
Ach wat maakt het uit je hebt er zat aan over gehouden.
Alles wat overgebleven is heb je meegenomen, en dat maak een leeg kratje wel weer goed toch.

Kop op, en ik hoop dat je dit jaar nog een limbo wil regelen.
Gr gino.




Het gaat me ook niet om een kratje, maar dat gedrag laat zien hoeveel mentaliteit/respect/manieren sommige hebben ;)

En die mentaliteit vind ik zéker niet goed, en daardoor is het ook afgelopen in milsbeek ;)
spreek die mensen dan 's avonds aan en niet achteraf op t forum


Nou ik was slapen. Ik ga namelijk als 17 jarige niet als opzichter wakker blijven of de groep 20-45 j zich wel gedraagt -,-'
En 's ochtends zag ik een hoop volle flesjes liggen (in de vorm van de krat, dus gewoon bewust eruit geflikkerd) en de krat was nergens op de camping.

Dan ga ik dat zeggen en vragen wie zo grappig was geweest, dan hebben ze opeens geen grote mond meer en weten ze van niks...

Zo hoeft t voor mij ook niet meer! ;)

En @Jet, ik en gino en tom hebben het over limbo, de rest over de meeting, maar het gaat allemaal over deze groep die zich niet kan gedragen ;)
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4203
Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
Locatie: almere(vh hilversum)
Contacteer:

Bericht door bajaboy »

ach leeftijd doet er totaal niet toe maar denk dat de gene die het heeft gedaan al da niet met opzet zich nu wel aangesproken voelt alleen schieten we er nu niets meer mee op.
alleen jammer dat het zo moest lopen en dat er in de limbo organisatie nu mensen een beetje boos rond lopen ,jammer .
we zijn als groep fs1 met zijn alle verantwoordelijk voor elkaar (je laat je club genoot ook niet liggen als ie op zijn ... valt ) dus waarom zou je er niet iets van zeggen als het andere uit de hand dreigt te lopen.
moet zeggen dat het jammer zou zijn als "onze "duizendpoot NIX er nu de brui aan geeft .


kan alleen maar zeggen dat ik het nu helaas wel weet ,en hoop dat nix nu niet de strijdbijl neer gooit .
vergeet niet dat andere ook onze troep kan lezen.dus wat mij betreft ,intern oplossen en verder gaan met leukere dingen
Pa_Tombo
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 jun 2006, 12:00
Locatie: Nijmegen tegenover de buurman

Bericht door Pa_Tombo »

Ik lees alles mee.
Bemoei me nergens mee alleen:
Het is al vaker gezegd, laten we niet als
Andere bromfiets fora worden, en problemen opzoeken
Waardoor men elkander afzeikt.
We zullen er vast volledig uitkomen.
Ruzie op dit forum is onbekend.
Laten we dit zo houden
Ik ben er van het begin op dit fotum bij en problemen zijn altijd
Op een correcte manier opgelost.
Volgend jaar zeker hebben jullie weer de echte fs1 rit,
Zeker weten.
Plaats reactie