Qua verlichting kent de FS1 de meeste verschillen in achterlichten. Hiervan zijn aardig wat verschillende varianten te vinden.
Wat betreft de koplamp echter zijn er maar drie verschillende varianten, waarvan één op de FS50 (lichte motorfiets) werd geleverd.

 

Koplampen

Het model koplamp wat het meest waarschijnlijk op de FS1 zit heeft een fitting voor een lampje met twee standen, namelijk grootlicht en dimlicht.
Dezelfde versie is ook geleverd in sommige landen (wo. Duitsland) zonder grootlicht. Het koplamphuis is echter gelijk aan de modellen met deze functie.

Op de modellen tot en met 1975 is de koplamp geleverd in kleur en daarna in het zwart. Er is ook een koplamp geleverd (op de FS50 bijvoorbeeld) met een schakelaar erop.
Deze schakelaar is voor standlicht en bevindt zich links boven op de koplamp. Deze schakelaar is enkel te vinden in combinatie met het contactslot met vier standen (zowel met stuurcontact als met zijcontact mogelijk).

 

Standaard achterlichten

Misschien wel het bekendste achterlicht voor de FS1 is wel het hoge achterlicht (of vaak ook wel “street achterlicht”).
Deze heeft maar één voet waarop het gemonteerd kan worden. Dit achterlicht is geleverd in het buitenland van 1969 tot en met 1973.

In 1974 werd gekozen voor een ander achterlicht. Deze is niet in Nederland geleverd (evenals het hoge achterlicht) omdat deze niet aan de eisen voldeed volgens Nederland.
Het achterlicht is van 1974 tot 1976 te vinden op twee verschillende voeten. De voet van de afbeelding en een voet die hoger zit en met 2 losse, chromen beugels bovenaan aan het achterspatbord gemonteerd zit.

De modellen vanaf 1977 werden gemonteerd met weer een ander achterlicht. Het grootste verschil hierbij is dat deze wél in Nederland geleverd werd (dan wel met twee losse draailampjes in plaats van de bajonetfitting).
Ook deze heeft twee voeten, ééntje zoals op de afbeelding (deze werd niet in Nederland geleverd) en een hele kleine zoals op bijvoorbeeld een model 2RU te vinden is.

 

Specifieke achterlichten

In Duitsland reed men vanaf 1976 met een ander achterlicht.
De voet hiervan was gelijk aan de voet van het achterlicht wat vanaf 1974 geleverd werd, maar hier waren knipperlichten op gemonteerd.
Dit achterlicht is wel gewoon van het merk Stanley.

Omdat in Nederland het originele achterlicht van het merk Stanley niet goedgekeurd werd, werd er in de allereerste periode dat de FS1 in Nederland reed een ander achterlichtje geplaatst.
Dit achterlicht werd gemaakt door het merk Spanninga en is alleen te zien op FS1's van 1969.

In Nederland werd vanaf midden 1969 (na het kleine spanninga achterlichtje) tot en met 1975 een achterlicht gemonteerd van het merk ULO. Deze waren ook te vinden op brommers van bijvoorbeeld Kreidler en Zündapp.
Hierbij zat geen voet maar een “sokkel” welke het spatbord als het ware verlengt en een vlak creëert waarop het achterlicht gemonteerd kan worden. Dit achterlicht voldeed kennelijk wel aan de Nederlandse eisen.

In 1976 werd weer een ander ULO achterlicht gemonteerd.
Deze werd echter in 1977 toch vervangen door het “echte” FS1 achterlicht voor dat model en was wederom afkomstig van bromfietsen als Kreidler of Zündapp.