Post hier je actuele setup!
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
bloktype: YZ 250 2004
cil inhoud: 249cc
cil type: orri
cilinderkop: orri
carb: orri keihin 38mm flatside with throttle sensor en powerjet
sproeiermaat: 186
inlaat: membraan
uitlaat: orri
mengsmering: 1:40
luchtfiltertype: Twin-Air
ontsteking: Orri
bougietype: NGK B8ES
koeling: Watergekoeld
vertanding: 14-49
banden voor/achter: Crossbanden voor 90/90, achter 130/70
remmen: voor schijf en achter schijf
topsnelheid: Hard zat (ongeveer 160 km/h ofzo)
bloktype: DT 175
cil inhoud: 174cc
cil type: DT 175
cilinderkop: DT 175
carb: orri mikuni 24mm
sproeiermaat: 135
inlaat: membraan
uitlaat: orri
mengsmering: Yamalube R 1:40
luchtfiltertype: Ori
ontsteking: CDI
bougietype: NGK BR8HS
koeling: lucht
vertanding: 16:45
banden voor/achter: 3.25 voor, 4.25 achter
remmen: trommel voor en achter
topsnelheid: 110 km/h
bloktype: RS100
cil inhoud: 101cc
cil type: RS100
cilinderkop: RS100
carb: orri mikuni 20mm
sproeiermaat: 125
inlaat: membraan
uitlaat: orri
mengsmering: Yamalube R 2T 1:40
luchtfiltertype: Ori verbouwd
ontsteking: Punten
bougietype: NGK B8HS
koeling: lucht
vertanding: 15:34
banden voor/achter: Ori banden voor 2.75, achter 3.50
remmen: Schijf voor en trommel achter
topsnelheid: 140 km/h
Zo heb ook nog wat bij te voegen
cil inhoud: 249cc
cil type: orri
cilinderkop: orri
carb: orri keihin 38mm flatside with throttle sensor en powerjet
sproeiermaat: 186
inlaat: membraan
uitlaat: orri
mengsmering: 1:40
luchtfiltertype: Twin-Air
ontsteking: Orri
bougietype: NGK B8ES
koeling: Watergekoeld
vertanding: 14-49
banden voor/achter: Crossbanden voor 90/90, achter 130/70
remmen: voor schijf en achter schijf
topsnelheid: Hard zat (ongeveer 160 km/h ofzo)
bloktype: DT 175
cil inhoud: 174cc
cil type: DT 175
cilinderkop: DT 175
carb: orri mikuni 24mm
sproeiermaat: 135
inlaat: membraan
uitlaat: orri
mengsmering: Yamalube R 1:40
luchtfiltertype: Ori
ontsteking: CDI
bougietype: NGK BR8HS
koeling: lucht
vertanding: 16:45
banden voor/achter: 3.25 voor, 4.25 achter
remmen: trommel voor en achter
topsnelheid: 110 km/h
bloktype: RS100
cil inhoud: 101cc
cil type: RS100
cilinderkop: RS100
carb: orri mikuni 20mm
sproeiermaat: 125
inlaat: membraan
uitlaat: orri
mengsmering: Yamalube R 2T 1:40
luchtfiltertype: Ori verbouwd
ontsteking: Punten
bougietype: NGK B8HS
koeling: lucht
vertanding: 15:34
banden voor/achter: Ori banden voor 2.75, achter 3.50
remmen: Schijf voor en trommel achter
topsnelheid: 140 km/h
Zo heb ook nog wat bij te voegen
Laatst gewijzigd door Triforce op 09 jun 2011, 23:28, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 14 dec 2009, 13:02
- Locatie: gassel
-
- 100km gereden
- Berichten: 157
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 18:26
- Locatie: Giesbeek
bloktype: 2RU gereviseerd
inhoud: 60cc
cyltype: 60cc F5B iets vergrote uitlaat poort
cylinderkop: hoge druk kop
carbu: 16mm mikuni
sproeiermaat: 115
klepsoort of schijf: snelle schijf
uitlaat: expansie pijp met 32mm bocht
luchtfiltertype: orgineel
ontsteking: orgineel
bougietype: NGK Bh7
koeling: orri lucht
vertanding: 15-46
banden voor achter: 2.50 voor 2.75 achter
vliegwiel: orgineel
compressie: genoeg:P
topsnelheid ?
inhoud: 60cc
cyltype: 60cc F5B iets vergrote uitlaat poort
cylinderkop: hoge druk kop
carbu: 16mm mikuni
sproeiermaat: 115
klepsoort of schijf: snelle schijf
uitlaat: expansie pijp met 32mm bocht
luchtfiltertype: orgineel
ontsteking: orgineel
bougietype: NGK Bh7
koeling: orri lucht
vertanding: 15-46
banden voor achter: 2.50 voor 2.75 achter
vliegwiel: orgineel
compressie: genoeg:P
topsnelheid ?
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23407
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
bloktype: 5A3
cylinhoud: 50cc
cyltype: Z1 met ori zuiger 40.25mm
cylinderkop: 3e8 kop afgedraaid
carbu: mikuni 16mm gepolijst
sproeiermaat: 175 kort
klepsoort of schijf: ori membraam met carbonplaatjes 0.3mm
mengsmering: putoline mx5 1:40
uitlaat: bellymoet
luchtfiltertype: trommeltje
ontsteking: CDI onsteking van gino's tuning
vliegwiel: 2RU
bougietype: NGK B8HS
koeling: lucht
vertanding: 14/44
banden voor achter: 2.50/3.50
remmen voor achter:schijf/trommel
topsnelheid: 70+
cylinhoud: 50cc
cyltype: Z1 met ori zuiger 40.25mm
cylinderkop: 3e8 kop afgedraaid
carbu: mikuni 16mm gepolijst
sproeiermaat: 175 kort
klepsoort of schijf: ori membraam met carbonplaatjes 0.3mm
mengsmering: putoline mx5 1:40
uitlaat: bellymoet
luchtfiltertype: trommeltje
ontsteking: CDI onsteking van gino's tuning
vliegwiel: 2RU
bougietype: NGK B8HS
koeling: lucht
vertanding: 14/44
banden voor achter: 2.50/3.50
remmen voor achter:schijf/trommel
topsnelheid: 70+
Laatst gewijzigd door marco op 16 aug 2011, 20:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Sheriff 1981
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
bloktype: 2ru
inhoud: 52cc
cyltype: orri F5B met 3mm opgehoogde en mooier gevormde uitlaat poort, alle poorten zijn afgerond en binnenkant glad gemaakt.
cylinderkop: nu nog orri lagedrukkopje, straks weer gino's tuning kop
carbu: orri 16mm mikuni
sproeiermaat: 150 (kort?)
klepsoort of schijf: Aangepaste schijf:125/40/165 . Naar nix' voorbeeld
uitlaat: Immi snel onderlangs
luchtfiltertype: orri 2ru
ontsteking: origineel, met orri 2ru puntjes (!)
bougietype: NGK B8
koeling: orri lucht
vertanding v/a: 15/43
banden voor/achter: voor: 2,50 orri yokohama(wil voor vakantie 2,50 michelin m45) achter: 2,75 michelin m45
vliegwiel: orri 2ru
compressie: een hoop
topsnelheid zal weer rond de 80 liggen(inrijden) , 70 in alle omstandigheden
inhoud: 52cc
cyltype: orri F5B met 3mm opgehoogde en mooier gevormde uitlaat poort, alle poorten zijn afgerond en binnenkant glad gemaakt.
cylinderkop: nu nog orri lagedrukkopje, straks weer gino's tuning kop
carbu: orri 16mm mikuni
sproeiermaat: 150 (kort?)
klepsoort of schijf: Aangepaste schijf:125/40/165 . Naar nix' voorbeeld
uitlaat: Immi snel onderlangs
luchtfiltertype: orri 2ru
ontsteking: origineel, met orri 2ru puntjes (!)
bougietype: NGK B8
koeling: orri lucht
vertanding v/a: 15/43
banden voor/achter: voor: 2,50 orri yokohama(wil voor vakantie 2,50 michelin m45) achter: 2,75 michelin m45
vliegwiel: orri 2ru
compressie: een hoop
topsnelheid zal weer rond de 80 liggen(inrijden) , 70 in alle omstandigheden
-
- 100km gereden
- Berichten: 157
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 18:26
- Locatie: Giesbeek
bloktype: 2ru aangepaste carters gereviseerd
inhoud: 44mm
cyltype: staat niks meer op
cylinderkop: 65 cilinderkopje gevlakt
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: 120 kort
klepsoort of schijf: snelle schijf
uitlaat: 32mm bocht en expansie uitlaat van een kreidler/zundapp
luchtfiltertype: ori kleine ronde
ontsteking: 2ru
bougietype: NGK B8
koeling: orri lucht
vertanding: 15-46
banden voor achter: 2.50-2.75
vliegwiel: orgineel
compressie:??
topsnelheid 95
inhoud: 44mm
cyltype: staat niks meer op
cylinderkop: 65 cilinderkopje gevlakt
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: 120 kort
klepsoort of schijf: snelle schijf
uitlaat: 32mm bocht en expansie uitlaat van een kreidler/zundapp
luchtfiltertype: ori kleine ronde
ontsteking: 2ru
bougietype: NGK B8
koeling: orri lucht
vertanding: 15-46
banden voor achter: 2.50-2.75
vliegwiel: orgineel
compressie:??
topsnelheid 95
-
- 100km gereden
- Berichten: 157
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 18:26
- Locatie: Giesbeek
-
- 1250km gereden
- Berichten: 1381
- Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
- Locatie: Zwolle
inhoud: 100cc
cyltype: YB100 immi afgewerkt
cylinderkop: 100 cilinderkopje afgevlakt
carbu: Mikuni 21mm ori
schijf: snelle schijf
uitlaat: 32mm ori bocht verder nog niets
luchtfiltertype: powerfilter
ontsteking: cdi
bougietype: NGK B9
koeling: lucht
banden voor achter: 2.50-2.50
topsnelheid: = wachten op uitlaat
remmen: trommel met ori remschoenen
cyltype: YB100 immi afgewerkt
cylinderkop: 100 cilinderkopje afgevlakt
carbu: Mikuni 21mm ori
schijf: snelle schijf
uitlaat: 32mm ori bocht verder nog niets
luchtfiltertype: powerfilter
ontsteking: cdi
bougietype: NGK B9
koeling: lucht
banden voor achter: 2.50-2.50
topsnelheid: = wachten op uitlaat
remmen: trommel met ori remschoenen
-
- 50km gereden
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 21 dec 2008, 23:03
Yamaha fs1 2RU frame de rest 1J5 ivy green
cilinder : 50cc
type cilinder: imi fs1
boring : 40 mm
cilinderkop : oude ori gevlakt
bougie : bosch
motorblok : 1j5 membraan
carburateur: 16 mm ori mikuni
sproeier : 160 kort ori
uitlaat : snelle imi 32mm bocht
ontsteking : origineel oud
Tandwiel verhouding : 12/39
top echte km/h : 80 km/h , kruipt naar 85 km/h met mijn postuur 1.93 m en 115 kg
Netjes voor zo n klein japannertje !
cilinder : 50cc
type cilinder: imi fs1
boring : 40 mm
cilinderkop : oude ori gevlakt
bougie : bosch
motorblok : 1j5 membraan
carburateur: 16 mm ori mikuni
sproeier : 160 kort ori
uitlaat : snelle imi 32mm bocht
ontsteking : origineel oud
Tandwiel verhouding : 12/39
top echte km/h : 80 km/h , kruipt naar 85 km/h met mijn postuur 1.93 m en 115 kg
Netjes voor zo n klein japannertje !
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1781
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 16:22
da's zeker netjes te noemen, mijn 2RU met 2RU blok doet max 80 op de teller, loopt heel netjes en redelijk wat koppel, met iemand achterop haalde die 76
mijn setup:
AJH alu 60cc met nicasil wand en ASSO zuiger met L-veer
Gino HD kop 43 mm
Gino CDI
Nippondenso W27 met U groef
snelle schijf
nieuwe ori mikuni 16mm met 170 kort
snelle pijp Ciclo Fapril
euro 98 + bell ray semi synt via de oliepomp
tandwielen?
die oude blokken lopen toch het hardst, volle kruk en membraan, ik reed er vroeger tegen de 100 mee, was wel 20kg lichter.
mijn setup:
AJH alu 60cc met nicasil wand en ASSO zuiger met L-veer
Gino HD kop 43 mm
Gino CDI
Nippondenso W27 met U groef
snelle schijf
nieuwe ori mikuni 16mm met 170 kort
snelle pijp Ciclo Fapril
euro 98 + bell ray semi synt via de oliepomp
tandwielen?
die oude blokken lopen toch het hardst, volle kruk en membraan, ik reed er vroeger tegen de 100 mee, was wel 20kg lichter.
- fs1_1j6
- 250km gereden
- Berichten: 304
- Lid geworden op: 29 mar 2008, 13:12
- Locatie: Berlaar, België
bloktype: 1j6
inhoud: 49cc
cyltype: orri f5b
cylinderkop: standaard
carbu: orri 10mm mikuni
sproeiermaat: ?
klepsoort of schijf: orri membraan
uitlaat: orri 28mm onderlangs
luchtfiltertype: orri
ontsteking: orri
bougietype:NGK B7HS
koeling: orri lucht
vertanding v/a: 12/39
banden voor/achter: 2,50/2,75
vliegwiel: orri
topsnelheid: 65
inhoud: 49cc
cyltype: orri f5b
cylinderkop: standaard
carbu: orri 10mm mikuni
sproeiermaat: ?
klepsoort of schijf: orri membraan
uitlaat: orri 28mm onderlangs
luchtfiltertype: orri
ontsteking: orri
bougietype:NGK B7HS
koeling: orri lucht
vertanding v/a: 12/39
banden voor/achter: 2,50/2,75
vliegwiel: orri
topsnelheid: 65
Laatst gewijzigd door fs1_1j6 op 14 jan 2012, 12:24, 4 keer totaal gewijzigd.
- hans.m
- 1500km gereden
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:41
- Locatie: Nijlen, België
Bloktype: 2RU
Inhoud: 49cc
Cylindertype: fs1 imitatie (italkit)
Cylinderkop: 2RU origineel
Carburateur: Mikini 16mm
Sproeiermaat: 170
Klepsoort of schijf: schijf
Uitlaat: snelle imitatie
Luchtfiltertype: 2RU trommel
Ontsteking: standaard
Bougietype: NGKB8HS
Koeling: origineel lucht
Vertanding: 44/14
Banden voor/achter: 2.50/2.75
Topsnelheid: 75
Inhoud: 49cc
Cylindertype: fs1 imitatie (italkit)
Cylinderkop: 2RU origineel
Carburateur: Mikini 16mm
Sproeiermaat: 170
Klepsoort of schijf: schijf
Uitlaat: snelle imitatie
Luchtfiltertype: 2RU trommel
Ontsteking: standaard
Bougietype: NGKB8HS
Koeling: origineel lucht
Vertanding: 44/14
Banden voor/achter: 2.50/2.75
Topsnelheid: 75
Laatst gewijzigd door hans.m op 13 mar 2012, 19:43, 2 keer totaal gewijzigd.