Vanmorgen/middag op Wellen:
-Lange bagagedrager waar chroom nog mooi van is, alleen even een beugeltje maken zodat ie goed past (zeer makkelijk te doen )
-Ori FS1 cilinder voor 10tje Er was een een F5B die van binnen nog goed was maar van buiten miste die 5 complete koelribben dus dat was jammer.
-een carburateur en tandwiel voor op mn komende Mobylette
Helaas geen metalen zijkapjes of een 1j5/2f2 tankje
Niet ik maar mijn vriendin heeft een rd gekocht met motor code 2L6 (welk bouwjaar is dit?) , het is een super start voor het restaureren motorblok compleet en draadboom, alleen nog even het frame nummer vinden, en hoort dit type ook een trommelrem te hebben??
Tombo schreef:Nice 1.3 of 1.6? 1 van de 25 (ofzo toch?)
Zijn er 200 in nederland uitgebracht, maar na 11 jaar zal daar niet zoveel meer van over zijn:P
Tis een 1.6 16 klepper, met een 6 bak(H)
Verder dan nog de typische R uitvoering zaken zoals:
-Meegespoten bumperlip
-Sideskirts
-Aluminium motorkap
-Rode gordels
-De metallic zwarte kleur, als iemand beweerd een G6R te hebben maar hij is niet zwart, weet je gelijk dat 't een neppe is;)
Volgens mij heb je trouwens ook nog versies zonder aluminium motorkap (tenminste, zoiets las ik op het corollaforum).
Ik zit er ook aan te denken om binnenkort m'n Charade te verkopen, en zo'n Corolla te kopen (maar niet specifiek een G6 ofzo, die zijn er niet echt veel)