Pagina 1 van 2
wat als je te hard kan.
Geplaatst: 13 nov 2011, 16:34
door bajaboy
zat net die scheurijzers te lezen is er nou nooit iemand daar mee aangehouden ? en zo ja wat zijn dan de actie s van de nederlandse wet?
Geplaatst: 13 nov 2011, 17:21
door ginofs1
kenteken kwijt.
binnen een maand brom laten zien en max50km.
kenteken terug en flinke boete
bij de 3de keer brom weg

Geplaatst: 13 nov 2011, 17:37
door the_destroyers
Dus, op motorkenteken plaatsen zoals Gino.

Geplaatst: 13 nov 2011, 17:42
door bajaboy
nee joh .
1} spanning weg
2} rijbewijs nodig
3} wil ik nog harder
4} als je een motorrijbewijs hebt ga je geen opgevoerde brommer rijden (vind ik)
Geplaatst: 13 nov 2011, 17:57
door henkie22222
bajaboy schreef:4} als je een motorrijbewijs hebt ga je geen opgevoerde brommer rijden (vind ik)
een genie schreef: It is more fun to ride a slow bike fast than a fast bike slow
Geplaatst: 13 nov 2011, 18:17
door bajaboy
hard rijden is niet moeilijk goed rijden wel .
(foutje zit in een klein hoekje en zo gemaakt)
maar toch maar even het een en ander opgezocht voor de brommer:
Word je binnen twee jaar drie keer betrapt met een brommer die sneller kan dan 65 kilometer per uur (d.w.z. meer dan 15 kilometer per uur harder dan de constructiesnelheid van 50 kilometer per uur), dan kan de politie je bromfiets in beslag nemen.
dus als ik binnen deze letters blijf komt het wel goed .
Geplaatst: 13 nov 2011, 18:17
door Jeti
the_destroyers schreef:Dus, op motorkenteken plaatsen zoals Gino.

Dat is ook niet alles heb ik al wel gemerkt..
Rij je met je opgevoerde brommer op motor kenteken met de brommertjes mee op het fietspad -> politie -> 100 pleuro

Geplaatst: 13 nov 2011, 18:18
door Jeti
Constructiesnelheid van 60 -> 40 pleuro
Weet verder niet echt waar de grenzen liggen.
Vorig jaar in Milsbeek ben ik geflitst met de RD.
59 km/uur waar je 45 mocht. Geloof iets van 40 euro?
Geplaatst: 13 nov 2011, 18:35
door the_destroyers
Jeti schreef:the_destroyers schreef:Dus, op motorkenteken plaatsen zoals Gino.

Dat is ook niet alles heb ik al wel gemerkt..
Rij je met je opgevoerde brommer op motor kenteken met de brommertjes mee op het fietspad -> politie -> 100 pleuro

Hier in belgie is het echt wel beter om em op motoplak te hebben.
ALs ie echt te snel rijd.
Maar idd, dat zijn de nadelen dan wel ja.
Geplaatst: 13 nov 2011, 21:52
door marco
Jeti schreef:Vorig jaar in Milsbeek ben ik geflitst met de RD.
59 km/uur waar je 45 mocht. Geloof iets van 40 euro?
Dat kan alleen jouw overkomen

Geplaatst: 13 nov 2011, 21:56
door henkie22222
Jeti schreef:Constructiesnelheid van 60 -> 40 pleuro
Weet verder niet echt waar de grenzen liggen.
Vorig jaar in Milsbeek ben ik geflitst met de RD.
59 km/uur waar je 45 mocht. Geloof iets van 40 euro?
Licht eraan of het binnen of buiten de bebouwde kom is.
Ik werd met 62km/u (met correctie) geflitst binnen de bebouwde kom, dat grapje koste 82 euro

Geplaatst: 13 nov 2011, 22:00
door Niels
Ik ben ook 1 keer geflitst 68 waar je 50 mocht, 128 euro dacht ik.
Geplaatst: 13 nov 2011, 22:25
door Arnoute
bajaboy schreef:
Word je binnen twee jaar drie keer betrapt met een brommer die sneller kan dan 65 kilometer per uur (d.w.z. meer dan 15 kilometer per uur harder dan de constructiesnelheid van 50 kilometer per uur), dan kan de politie je bromfiets in beslag nemen.
normaal niet, normaal kunnen ze hem niet meer in beslag nemen
tenzij je hem een hele lange tijd laat staan
Geplaatst: 13 nov 2011, 23:40
door YamaSam
wet is wet, een brommer blijft een snelle fiets.. en die gaat geen 100 per uur.
en eerlijk gezegd vind ik dat maar normaal.
het belangrijkste is je verzekering, met een motor ben je daar wat veiliger bezig.
moet je dus ook wel op de rijweg rijden, en hoor je niet op het fietspad.
ik heb die 1100 staan, maar de 50cc-motor is zóóveel leuker!
(kan wel zijn dat je wat leeftijd moet passeren om daar de zin van in te zien...)
Geplaatst: 13 nov 2011, 23:43
door ginofs1
Bromfiets kietelen is een hobby.
Als ik snel wil dan pak ik de R1 van mijn schoonzoon.
Maar daar heb ik geen behoefte aan
