Geplaatst: 28 mar 2011, 19:42
dan zou je met 16mm zonder op te gaan lassen mee kunnen rijden in de sobw 

Twowheeler schreef:dan zou je met 16mm zonder op te gaan lassen mee kunnen rijden in de sobw
jordi schreef:Twowheeler schreef:dan zou je met 16mm zonder op te gaan lassen mee kunnen rijden in de sobw
klopt alleen kom je met een 16mm en std inlaad niet aan die 10/12pk dan zit je eerder rond de 6/7pk denk ik en om daar mee tussen de snelle mbtjes te rijden
bij de sobw zet geen zolen aan de dijk denk ik of je moet het alleen al puur voor de fun doen
Twowheeler schreef:jordi schreef:Twowheeler schreef:dan zou je met 16mm zonder op te gaan lassen mee kunnen rijden in de sobw
klopt alleen kom je met een 16mm en std inlaad niet aan die 10/12pk dan zit je eerder rond de 6/7pk denk ik en om daar mee tussen de snelle mbtjes te rijden
bij de sobw zet geen zolen aan de dijk denk ik of je moet het alleen al puur voor de fun doen
nee niet met standaart uitlaat. op maat pijp moet wel lukken lijkt me.
Die mbtjes zijn daar sowieso bijna niet bij te houden
jordi schreef:Twowheeler schreef:jordi schreef:Twowheeler schreef:dan zou je met 16mm zonder op te gaan lassen mee kunnen rijden in de sobw
klopt alleen kom je met een 16mm en std inlaad niet aan die 10/12pk dan zit je eerder rond de 6/7pk denk ik en om daar mee tussen de snelle mbtjes te rijden
bij de sobw zet geen zolen aan de dijk denk ik of je moet het alleen al puur voor de fun doen
nee niet met standaart uitlaat. op maat pijp moet wel lukken lijkt me.
Die mbtjes zijn daar sowieso bijna niet bij te houden
ik heb het ook niet over een uitlaad maar over een inlaad
Twowheeler schreef:jordi schreef:Twowheeler schreef:jordi schreef:Twowheeler schreef:dan zou je met 16mm zonder op te gaan lassen mee kunnen rijden in de sobw
klopt alleen kom je met een 16mm en std inlaad niet aan die 10/12pk dan zit je eerder rond de 6/7pk denk ik en om daar mee tussen de snelle mbtjes te rijden
bij de sobw zet geen zolen aan de dijk denk ik of je moet het alleen al puur voor de fun doen
nee niet met standaart uitlaat. op maat pijp moet wel lukken lijkt me.
Die mbtjes zijn daar sowieso bijna niet bij te houden
ik heb het ook niet over een uitlaad maar over een inlaad
whoops sorry.
maar een fs1 met roterende en/of membraan inlaat zou toch ook wel 10+ pk kunnen halen?
een vriend van me rijd mee met een kreidler (gewoon zuiger gestuurd dus) en die haalt er 12pk uit
Giel_fs1 schreef:4 bak dus
jordi schreef:Twowheeler schreef:jordi schreef:Twowheeler schreef:jordi schreef:Twowheeler schreef:dan zou je met 16mm zonder op te gaan lassen mee kunnen rijden in de sobw
klopt alleen kom je met een 16mm en std inlaad niet aan die 10/12pk dan zit je eerder rond de 6/7pk denk ik en om daar mee tussen de snelle mbtjes te rijden
bij de sobw zet geen zolen aan de dijk denk ik of je moet het alleen al puur voor de fun doen
nee niet met standaart uitlaat. op maat pijp moet wel lukken lijkt me.
Die mbtjes zijn daar sowieso bijna niet bij te houden
ik heb het ook niet over een uitlaad maar over een inlaad
whoops sorry.
maar een fs1 met roterende en/of membraan inlaat zou toch ook wel 10+ pk kunnen halen?
een vriend van me rijd mee met een kreidler (gewoon zuiger gestuurd dus) en die haalt er 12pk uit
ja natuurlijk kan het wel maar je zit niet maarzo boven de 10pk met een fs1 daar komt wel wat bij kijken,
ff over de kreidler daar heb je gelijk aan ik ken ze met 20pkmaar vergeet niet een kreidler blokje is heel anders dan een fs1blokje
en voor de kreidler zijn ..TIG snelle plug&play cilinders te koop ik heb meer respect voor een fs1 met 14pk dan een kreidler met het zelfde aantal pk,s
ik weet van beide wat eraan moet gebeuren om aan die pk,s te zitten
Tijmen104 schreef:jordi schreef:Twowheeler schreef:jordi schreef:Twowheeler schreef:jordi schreef:Twowheeler schreef:dan zou je met 16mm zonder op te gaan lassen mee kunnen rijden in de sobw
klopt alleen kom je met een 16mm en std inlaad niet aan die 10/12pk dan zit je eerder rond de 6/7pk denk ik en om daar mee tussen de snelle mbtjes te rijden
bij de sobw zet geen zolen aan de dijk denk ik of je moet het alleen al puur voor de fun doen
nee niet met standaart uitlaat. op maat pijp moet wel lukken lijkt me.
Die mbtjes zijn daar sowieso bijna niet bij te houden
ik heb het ook niet over een uitlaad maar over een inlaad
whoops sorry.
maar een fs1 met roterende en/of membraan inlaat zou toch ook wel 10+ pk kunnen halen?
een vriend van me rijd mee met een kreidler (gewoon zuiger gestuurd dus) en die haalt er 12pk uit
ja natuurlijk kan het wel maar je zit niet maarzo boven de 10pk met een fs1 daar komt wel wat bij kijken,
ff over de kreidler daar heb je gelijk aan ik ken ze met 20pkmaar vergeet niet een kreidler blokje is heel anders dan een fs1blokje
en voor de kreidler zijn ..TIG snelle plug&play cilinders te koop ik heb meer respect voor een fs1 met 14pk dan een kreidler met het zelfde aantal pk,s
ik weet van beide wat eraan moet gebeuren om aan die pk,s te zitten
Vertel mij eens waar ik die plug and play luchtgekoelde kreidler cilinders kan kopen waarmee je 12PK+ haald met een 16mm........?????