Pagina 1 van 2
					
				Hogedruk cilinderkop???
				Geplaatst: 13 mei 2010, 19:58
				door Laars
				Kan een 50 cc HDkop op een 60 cc cilinder of is dit niet aan te raden.
Waar kan je een goede HD kop kopen als het geen GT kopje is
			 
			
					
				Re: HD Hogedruk cilinderkop???
				Geplaatst: 13 mei 2010, 20:04
				door rise and shine
				Laars schreef:Hoe herken je een HD cilinderkop tov een gewone
Kan een 50 cc HDkop op een 60 cc cilinder of is dit niet aan te raden.
Waar kan je een goede HD kop kopen
 

  Harley Davidson knuckelhead 

 
			
					
				Re: HD Hogedruk cilinderkop???
				Geplaatst: 13 mei 2010, 20:14
				door Laars
				rise and shine schreef:Laars schreef:Hoe herken je een HD cilinderkop tov een gewone
Kan een 50 cc HDkop op een 60 cc cilinder of is dit niet aan te raden.
Waar kan je een goede HD kop kopen


  Harley Davidson knuckelhead 

 
Whoehahoej 

 
			
					
				
				Geplaatst: 13 mei 2010, 20:17
				door Laars
				Voor diegene die het niet begrijpen, bv Edwin!!!! 
 
 
HD staat voor.....en ja daar komt tie.......
 HOGE DRUK 
			
					
				
				Geplaatst: 13 mei 2010, 20:30
				door Tombo
				Een hoge druk kop heeft een kleinere verbrandingsruimte als een "normale" kop. Vergelijken met een originele is dus het makkelijkst
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 mei 2010, 20:53
				door Twowheeler
				staan wat voor-na foto's in mijn topic en dat van marco volgens mij  
 
 
maar die zijn door gino bewerkt.
een orri k-star is ook al wat hogere druk dan een normale 

 
			
					
				
				Geplaatst: 13 mei 2010, 21:02
				door Jeti
				http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=4476
In mijn rd topic staan trouwens ook voor en na foto's van GT.
 
			 
			
					
				Re: Hogedruk cilinderkop???
				Geplaatst: 13 mei 2010, 21:08
				door Laars
				Laars schreef:Kan een 50 cc HDkop op een 60 cc cilinder of is dit niet aan te raden.
Waar kan je een goede HD kop kopen als het geen GT kopje is
 
			
					
				
				Geplaatst: 13 mei 2010, 21:15
				door Tombo
				Wat is een GT kop?
Zolang de zuiger de kop niet raakt kan je best een 50cc kop op een 60cc zetten. Die hoge compressie koppen zijn weer ook weer niet zo'n hoge druk dat je er meteen een gat in brand
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 mei 2010, 21:24
				door Laars
				Tombo schreef:Wat is een GT kop?
Zolang de zuiger de kop niet raakt kan je best een 50cc kop op een 60cc zetten. Die hoge compressie koppen zijn weer ook weer niet zo'n hoge druk dat je er meteen een gat in brand
Tombo...schaam je 
 
 
GT staat voor Gino's Tuning
 
			
					
				
				Geplaatst: 13 mei 2010, 21:26
				door Tombo
				GT ken ik alleen als Gran Turismo 
 
JMPB.nl verkoopt volgens mij K-Star HD-koppen
 
			
					
				
				Geplaatst: 13 mei 2010, 21:28
				door NIX
				De KS HD kop van JMPB is OK. Zijn gewoon in 60cc uitvoering te krijgen.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 mei 2010, 21:35
				door Twowheeler
				die kop heb ik bij gino laten aanpassen.
is van mooie kwaliteit (dat zei de meester himzelf  

 )
 
			
					
				
				Geplaatst: 13 mei 2010, 21:37
				door Laars
				NIX schreef:De KS HD kop van JMPB is OK. Zijn gewoon in 60cc uitvoering te krijgen.
HJ, ik zie geen KS HD kop op de site van JMPB!
Wel een standaard ongemerkte.
Bedoel je die?
 
			
					
				
				Geplaatst: 13 mei 2010, 21:39
				door marco
				Die op de site van JMPB staan zijn van k-star.