Ritje.
Geplaatst: 15 nov 2009, 23:03
Vandaag een lekker ritje gemaakt eigenlijk was t een ritje naar alle 4 de hoeken van nijmegen en vice versa.
De brommer loopt super en produceerd het echte fs1 geluid (stukkie zonder helm gereden) het gejank is prachtig de brommer trekt lekker door aleen de 4 blijft een probleem terugloop naar 40 km.
Wel had ik hinder van een marathon ofzo in nijmegen daardoor moest ik omrijden (ja tombo ik ben door je straat gereden) om op de postweg te komen.
Deze ritjes maak ik om de brommer zo goed mogelijk te laten lopen het gaat mij er niet om dat hij zo hard mogelijk gaat, dat houd immers in dat hij onbetrouwbaar word.
Het is immers een oud beestje de gereden kilometers van het blokje zijn immers onbekent gelukkig ben ik automonteur en hoor vrij aardig als er iets mis is met welke verbrandingsmotor dan ook dus ook de tweetakt.
ik heb nu de immi fs1 er op met de zuiger van de orginele f5b.
de motor is goed afgesteld het probleem zit hem gewoon in de tandwiel verhouding en het af en toe slippen van de koppeling daar ga ik nu aan werken.
De brommer loopt super en produceerd het echte fs1 geluid (stukkie zonder helm gereden) het gejank is prachtig de brommer trekt lekker door aleen de 4 blijft een probleem terugloop naar 40 km.
Wel had ik hinder van een marathon ofzo in nijmegen daardoor moest ik omrijden (ja tombo ik ben door je straat gereden) om op de postweg te komen.
Deze ritjes maak ik om de brommer zo goed mogelijk te laten lopen het gaat mij er niet om dat hij zo hard mogelijk gaat, dat houd immers in dat hij onbetrouwbaar word.
Het is immers een oud beestje de gereden kilometers van het blokje zijn immers onbekent gelukkig ben ik automonteur en hoor vrij aardig als er iets mis is met welke verbrandingsmotor dan ook dus ook de tweetakt.
ik heb nu de immi fs1 er op met de zuiger van de orginele f5b.
de motor is goed afgesteld het probleem zit hem gewoon in de tandwiel verhouding en het af en toe slippen van de koppeling daar ga ik nu aan werken.