Pagina 1 van 3

Begrenzer

Geplaatst: 14 okt 2008, 22:25
door PD
iemand een idee hoe je een simpele bergenzer op je fs1 kan maken voor het geval

de rollerbank?

Geplaatst: 14 okt 2008, 22:31
door eelco
Neem een Eurobegrenzer! (http://www.begrenzer.nl/)

Geplaatst: 14 okt 2008, 22:33
door PD
ik denk dat dat alleen op een electronise ontsteking werkt?

Geplaatst: 14 okt 2008, 22:37
door Axel

Geplaatst: 14 okt 2008, 22:37
door eelco
Ik weet niet precies hoe ze werken. Je kan miss het best gewoon een mailtje sturen, dan heb je het zekere voor eht onzekere. En het zou een goedkope/makelijke manier zijn.

''De begrenzer werkt op elke scooter en setup. Er zijn twee scooters waar de begrenzer NIET op werkt, namelijk injectie-scooters zoals Ditech , en de Speedfight met CHIPKEY (deze herken je aan een vrij dikke sleutel). Op de Speedfight ZONDER chipkey werkt de begrenzer WEL.''


''Voor schakelsbrommers hebben wij speciale begrenzers gemaakt voor dezelfde prijs. Deze zijn net zo groot als de Euro-begrenzer. Zelfs voor schakels van Derbi, Honda MT(X), Yamaha TZR, Motorhispania, Aprilia, Rieju enz. hebben wij een begrenzer beschikbaar. Helaas werkt de begrenzer nog niet op de Suzuki schakels.''

Geplaatst: 14 okt 2008, 22:40
door PD


had ik al geprobeerd, werkt bij mij niet echt..

Geplaatst: 14 okt 2008, 22:42
door Thomash
Eurobegrenzer werkt inderdaad alleen bij electronische ontstekingen.

Misschien iets aan je gaskabel?

Geplaatst: 14 okt 2008, 22:45
door eelco
Thomash schreef:Eurobegrenzer werkt inderdaad alleen bij electronische ontstekingen.
Weer wat geleerd :wink:

Geplaatst: 14 okt 2008, 22:46
door PD
Thomash schreef:Eurobegrenzer werkt inderdaad alleen bij electronische ontstekingen.

Misschien iets aan je gaskabel?


ja ik zat er aan te denken om in me kabel splitter een gaatje te boren en er dan een pinnetje in te doen dat de gas schuif niet helemaal omhoog kan :D

maar ik dacht,
misschien iemand nog andere ideen

Geplaatst: 14 okt 2008, 23:18
door Yamaha rd50m
ergens op het forum is hier al een topic over geweest, toen was de beste manier denk via de luchtfilter iets fabriceren..
hoe zien ze in holland eigenlijk verschil tusse moto en brommer kenteken, andere kleur?

Geplaatst: 14 okt 2008, 23:20
door lespaultje
PD heeft dat al geprobeerd bij z'n luchtfilter, maar had geen succes zei ie
en het verschil tussen motor en brommer, zijn allebei gele platen, maar bij een motor staat er nog NL op, meestal klein vierkant blauw vakje met NL erin in t hoekje van de plaat

Geplaatst: 14 okt 2008, 23:23
door rise and shine
Yamaha rd50m schreef:hoe zien ze in holland eigenlijk verschil tusse moto en brommer kenteken, andere kleur?


Motor kentekens beginnen met een M

Geplaatst: 14 okt 2008, 23:39
door fs-ael
en zijn iets groter en hebben een blauw eu vlakje

Geplaatst: 15 okt 2008, 11:48
door mpro09
luchtfilter etc bgereners werken niet het moet of gaskabel of ontsteking zijn, ik heb hier al ergens 2x uit gelegd hoe die van mij werkt maar heb geen zin om het nog eens te doen :P

gebruik de zoek functie maar :wink:

Geplaatst: 15 okt 2008, 13:08
door Triforce
gewoon met HPI 2 curve pakken, en dan 1 goed afstellen en de 2de bizar slecht doen voor als je op de rollerbank moet