Pagina 1 van 1
rechtercarter
Geplaatst: 28 jul 2008, 14:29
door PD
als je de rechterkant van het carter wilt verwijderen moet je dan eerst de olie pomp er uit halen?
Geplaatst: 28 jul 2008, 14:36
door Niels
Nee, die zit gewoon aan het carter vast, voor de rest niet aan een as of iets wat in het blok zit

Geplaatst: 28 jul 2008, 19:27
door PD
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=368&i=p1030666rx6.jpg][IMG]http://img368.imageshack.us/img368/6010/p1030666rx6.04918551d6
iemand een idee hoe je het tandwiel van het kopelingshuis kan losmaken daar zit namelijk een speling in dat me kopelings huis me carterkap aan raakt..
Geplaatst: 28 jul 2008, 19:44
door Bob
Ik kon die ergewoon vanaf pakke

Geplaatst: 28 jul 2008, 20:59
door mpro09
die van mij zat vast

Geplaatst: 28 jul 2008, 21:03
door Bob
wow das nie goe xD
Ach we zien wel

Geplaatst: 28 jul 2008, 23:27
door fs-ael
das het verschil tussen oud en nieuw type
oud model: korte bronze bus en los tandwieltje
nieu model: lang bronze bus waar het kleine tandwieltje op geperst zit
@ pd wat bedoel je ? dat je de korf tov het tanwiel kan bewegen?
Geplaatst: 29 jul 2008, 00:46
door PD
het korf kan tegen over het tandwiel denk ik 2 cm heen en weer en als die gemonteerd op de as zit heeft die daar op ook speling
Geplaatst: 29 jul 2008, 18:21
door PD
http://nl.youtube.com/watch?v=vtltsOPIKWM
hier een filmpje dan begrijpen julie me misschien beter..
is dit normaal?
ik hoef er bijna geen kracht op te zetten en ik kan ze al bewegen
Geplaatst: 29 jul 2008, 19:19
door fs-ael
er zitten binnen in het huis rubbertjes om de klap op te vangen
deze slijten op den duur
je kunt ze vervangen,, er zijn revisie setjes te koop
(dit is wel een lastig klusje omdat je opnieuw moet gaan klinken of de klinknagels gaat vervangen door boutjes)
in mijn eigen brommers heb ik de koppelings huizen vast gezet, dus zonder demping
maar met de jouwe moet nog wel te rijden zijn
Geplaatst: 29 jul 2008, 20:56
door jerrow
WTF

Krijg je dat ding nie los...?
Da's ook de eerste da ik weet.
