Pagina 1 van 2
tuning
Geplaatst: 29 jun 2007, 11:36
door MikeGassel
Wat kun je het beste aan een fs1 doen
om hem sneller te maken?
Geplaatst: 29 jun 2007, 11:39
door jonnotje
snelle uitlaat en hoge druk kop
dan moet je toch al wel een beetje gang krijgen

Geplaatst: 29 jun 2007, 11:40
door Tombo
-Cilinder vervangen voor een snelle
-Uitlaat vervangen voor een snelle
-16mm mikuni + spruitstuk
-Eventueel snelle schijf
-Hogedruk kop
-Vertanding aanpassen
En verder, probeer eens de zoekfunctie te bekijken, er is echt heel veel over geschreven, verder is er ook een FAQ van gemaakt, zie de FAQ sectie
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=509
Geplaatst: 29 jun 2007, 11:43
door MikeGassel
wat is een goede uitlaat
Geplaatst: 29 jun 2007, 11:50
door MikeGassel
16 mm carburateur heb ik er opzitten.
kun je een schijf nog sneller maken dan je hem op 50cc.nl besteld
Er zit volgensmijn een hogedrukkop op.
Heeft het nut om in een z1 cilinder een race zuiger te zetten?
Geplaatst: 29 jun 2007, 12:00
door Tombo
Een Homoet is een snelle uitlaat, maakt wel wat herrie. En verders gewoon de welbekende fs1 pijp met schuine achterkant.
Een "racezuiger" heeft geen zin
Geplaatst: 29 jun 2007, 16:57
door edje
MikeGassel schreef:16 mm carburateur heb ik er opzitten.
kun je een schijf nog sneller maken dan je hem op 50cc.nl besteld
Er zit volgensmijn een hogedrukkop op.
Heeft het nut om in een z1 cilinder een race zuiger te zetten?
met die schijf kun je nog wat experimenteren. ook kun je cilindes opboren

Geplaatst: 29 jun 2007, 17:08
door YamaSam
Tombo schreef: Een "racezuiger" heeft geen zin
buiten het verhoogd toptoerental door het lager gewicht misschien?
Geplaatst: 29 jun 2007, 17:09
door edje
ik denk dat je dat vooral met in de vrij draaien merkt

Geplaatst: 29 jun 2007, 17:36
door Tombo
YamaSam schreef:Tombo schreef: Een "racezuiger" heeft geen zin
buiten het verhoogd toptoerental door het lager gewicht misschien?
Klopt, maar dat is denk ik te verwaarlozen, iig niet merkbaar op straat. Als je zo gaat bekijken kan je beter zo'n dunnen pistonpen monteren, dat scheelt meer gewicht als die 2 kleine brokjes aluminium uit je zuiger

Geplaatst: 29 jun 2007, 17:38
door Niels
T lijkt hier wel sc$%@ tuning.nl ofzo

Geplaatst: 29 jun 2007, 17:41
door dewaal
een fs1 moet je niet opvoeren gewoon zo origineel mogelijk houden
anders gaat ie kapot
Geplaatst: 29 jun 2007, 17:47
door Niels
Geplaatst: 29 jun 2007, 17:58
door mpro09
orgineel is 95 he

Geplaatst: 29 jun 2007, 18:02
door jonnotje
ik daxht dat orgineel zo snel mogelijk was
