Te warm of niet
Geplaatst: 19 jun 2026, 14:11
Ik rij met fst 3f5 dx ik heb een nieuwe cilinder dmp 60cc. Mijn voor onsteking staat op 1.6mm originele 16mm carburator met 185 sproeier toch krijg die motor zo warm .als hij 10min los draaid meet ik al vlug 120 graden. Anders rij de brommer goed 65 per uur ben bang dat hij gaat vastlopen. Dank voor hulp