Pagina 66 van 100
Geplaatst: 19 sep 2010, 18:55
door Monkeymadness
ligt het aan mij, of zijn mobylettes niet bepaald stoer??
sorry jet...

Geplaatst: 19 sep 2010, 20:27
door Monkeymadness
Geplaatst: 19 sep 2010, 20:50
door Camiel
Wist je dat dinsdag van 16u-18u praktijkles en de dag erna van 8u tot 10u nog eens praktijkles en dan om 11:15 praktijkexamen!!
EINDELIJK

:D:D
Geplaatst: 19 sep 2010, 21:13
door Jeti
Camiel schreef:Wist je dat dinsdag van 16u-18u praktijkles en de dag erna van 8u tot 10u nog eens praktijkles en dan om 11:15 praktijkexamen!!
EINDELIJK

:D:D
Wist je dat je dan nog een week moet wachten totdat je je rijbewijs kunt ophalen
Wist je wel wel heel tof dat het in zicht komt!
Geplaatst: 19 sep 2010, 22:16
door Camiel
Dat boeit me dan niet meer dat weekje!
Ik ben (normaal gezien dan) over 3 dagen geslaagd en dan is 'de buit binnen'.
Dan boeit me dat weekje echt niet meer
Want die week gaat dan hééél snel (vind ik dan, anderen vinden misschien juist niet

)
Geplaatst: 20 sep 2010, 20:10
door Arnoute
wist je dat de rit van gisteren in gullegem wel de moeite was
en dat ik had vergeten te tanken voor vertrek van de rit
wist je dat we daardoor de helft gemist hebben..
wist je dat mijn maat op een auto heeft gereden en de band van de auto plat was (verder niets ergs:))
wist je dat de foto's hier te zien zijn? :
oldtimerrit gullegem
wist je dat mijn honda de nodige schade van een rit heeft:
het gat in de uitlaat is weer open en groter... :/ en hangt erg te trillen, ik dacht dat ik ze ging verliezen..
de verf pelt nog steeds af na 14 dagen uitdrogen
er zit overal olie, ik denk dat hij ergens olie uit de motor spuwt, want de ander kant van mijn wiel zit vol vlekken...
Geplaatst: 20 sep 2010, 20:34
door Camiel
Wist je dat ik binnenkort veel Drumfilmpjes ga opnemen

dat wordt wel eens tijd. vorige was dik jaar geleden...
Geplaatst: 20 sep 2010, 20:38
door Twowheeler
Geplaatst: 20 sep 2010, 20:38
door Jeti
Monkeymadness schreef:deze is dan wel weer cool:
Wacht maar totdat ik mijn cilindertje uit de Sam's Cave terugheb..

Geplaatst: 20 sep 2010, 20:39
door marco
Leipe shit

Geplaatst: 20 sep 2010, 20:44
door YamaSam
wist je dat wagens van voor '68, die origineel voorzien zijn van spaakwielen (zoals de dodge)
bij de keuring niet op de rollen mogen gezet worden? (en dus ook geen remtest kunnen doen!)
wist je bovendien dat bij die oudere voertuigen een motorwissel met eender wat ook mag?
wist je dat ik dat extreem goed nieuws vind!?
Geplaatst: 20 sep 2010, 20:47
door Yamaha rd50m
YamaSam schreef:wist je dat wagens van voor '68, die origineel voorzien zijn van spaakwielen (zoals de dodge)
bij de keuring niet op de rollen mogen gezet worden? (en dus ook geen remtest kunnen doen!)
wist je bovendien dat bij die oudere voertuigen een motorwissel met eender wat ook mag?
wist je dat ik dat extreem goed nieuws vind!?
dus in nen amazon van 66 moogde ok eender wa blok steke?
Geplaatst: 20 sep 2010, 21:07
door ginofs1
Yamaha rd50m schreef:YamaSam schreef:wist je dat wagens van voor '68, die origineel voorzien zijn van spaakwielen (zoals de dodge)
bij de keuring niet op de rollen mogen gezet worden? (en dus ook geen remtest kunnen doen!)
wist je bovendien dat bij die oudere voertuigen een motorwissel met eender wat ook mag?
wist je dat ik dat extreem goed nieuws vind!?
dus in nen amazon van 66 moogde ok eender wa blok steke?
aantal cilinders moet wel kloppen
Geplaatst: 20 sep 2010, 23:02
door YamaSam
Tout celà est bien dommage sachant qu'en belgique :
- on peux remplacer le moteur sans demander l'avis ni de la DIV
ni du contrôle technique pour les véhicules d'avant 1968.
- la circulaire sur le tuning ne s'applique pas aux vehicules d'avant
1968 encore une fois.
- on peux rouler sans ailes ni pare-chocs (pour les vehicules tels les
Ford speedsters des années 20-30) puisque pas de certificat de
conformité (PVA) avant 1968. Les anciennes Bugatti, Amilcar, Fiat
etcetera roulent sans ailes alors . . .
On peux trouver des infos à ce sujet sur le site de la fédération
Belge des véhicules anciens et les imprimer au cas ou on se
ferait arrêter par des gens ne connaisant pas les règlements.
Il faut connaître ses droits et savoir se défendre lorsqu'on va
au contrôle technique entre-autres.
Savez-vous que les voitures équippées de jantes à rayons
ou en bois sont exemptées du contrôle des freins sur les
rouleaux. !!
Savez-vous qu'un ancêtre en plaques "O" peut rouler la nuit si il
reviens d'une réunion ou participe à un rallye de nuit.
MAARTEN? VERTAAL JIJ EFFE !!
Geplaatst: 20 sep 2010, 23:12
door Yamaha rd50m
ik maak het me efkes makkelijk mee google translate:
Dit is een schande wetende dat in België:
- U kunt de motor vervangen zonder overleg of DIV
of de inspectie voor voertuigen voor 1968.
- Circulaire over de tuning is niet van toepassing op voertuigen die vóór
1968 opnieuw.
- U kunt rijden zonder vleugels (spatborden?) of bumpers (voor voertuigen, zoals
Ford speedsters jaren 20-30), aangezien er geen bewijs van
Compliance (PVA) voor 1968. De oude Bugatti, Amilcar, Fiat
etcetera voer vleugelloos. . .
We kunnen informatie vinden over het op de website van de federatie
Belgische antieke voertuigen en print ze in het geval mensen die de regels niet
kennen u zouden doen stoppen
Ken uw rechten en weet hoe u zich moet verdedigen bij een technische controle door anderen.
Weet u dat auto's uitgerust met velgen ray
of hout zijn vrijgesteld van de controle van de remmen op
rollen. !
Weet u dat een met een O-plaat mag rijden snachts
als u terug komt van een (avond) meeting of een nachtelijke rit
zoiets ist ongeveer
dus dan kunde mee nen amazon ok het één en ander doen