Pagina 66 van 100
Geplaatst: 23 mar 2010, 21:25
door Jeti
ginofs1 schreef:wist je dat onze jet morgen een zware dag heeft.
zal je morgen ook goed je best doen voor me siamees
Wist je dat ik uiteraard mijn best voor je ga doen.
Wist je dat rondje maxi gereden. Wist je dat ik de fietsers niet eens bij kon houden
Wist je dat zelfs loopfiets sneller gaat.
Wist je dat perfect dus!
Wist je dat zundapp nu netjes 40 gaat en niet meer kgggggggggggrrrrrrrrrrkggg doet.
Geplaatst: 23 mar 2010, 21:29
door Phil M
wist je dat ik een maxi frame uit de vuilnisbak heb gevist en dat het frame nog best gaaf is

Geplaatst: 23 mar 2010, 21:31
door Jeti
Wist je dat ik er ook ooit eentje bij de container heb gevonden, met blok en nog wat shit eraan.
Wist je dat verkocht met een rot frame met kenteken.
Wist je dat 1 + 1 = 1
Maar deze van Gino is echt nog heel mooi gaaf. Echt nog de moeite om te investeren in een kenteken!
Geplaatst: 23 mar 2010, 21:48
door Jeti
Wist je dat @ Gino
Type-goedkeuringsnummer Begin productie datum Eind productie datum
NLB9112 1974 1977
NLB1501 1975 1978
NLA0027 1978 1980
NLK0007 1985 1986
NLS0001 1985 1986
NLK0026 1986 1986
NLK0080 1991 1991
NLK0087 1991 1991
NLS0021 1991 1991
NLL0067 1997 1997
NLU0013 1997 1997
Soorten NL typegoedkeuringen:
S snorfiets 25km/h
A bromfiets 40km/h (oude voertuigen)
K bromfiets 40km/h
U 25 km/h anti tempering (moeilijk op te voeren)
L 45km/h
P 45km/h vermogensvrij (geen kilowatt restrictie)
http://brommertuning.com/framenummer.htm
Geplaatst: 23 mar 2010, 22:37
door Zwepper
Jeti schreef:Wist je dat ik er ook ooit eentje bij de container heb gevonden, met blok en nog wat shit eraan.
Wist je dat verkocht met een rot frame met kenteken.
Wist je dat 1 + 1 = 1
Maar deze van Gino is echt nog heel mooi gaaf. Echt nog de moeite om te investeren in een kenteken!
heb oooit een complete puch bij het vuilnisweg gehaald, + 2 jaar geleden een puch en een tomos die bij iemand in de tuin stonden die hoopte dat iemand ze jatte zodat hij ze niet hoefde weg te gooien, heb ik ze uiteindelijk gehad

Geplaatst: 24 mar 2010, 12:23
door Jeti
Wist je dat Maxi 17 km/uur
Wist je dat Zundapp 37 km/uur + veel rook bij de cilinder (deed ie gisterenavond nog niet, en toen ging hij netjes 40-45)
Wist je dat keurmeester de gare afstelling van beide niet zo kon waarderen..
Wist je dat het ook wel aan hemzelf lag, aangezien hij meteen naar boven schakelde bij de dapp en dus in zn 2e versnelling optrok en snel doorschakelde.

Geplaatst: 24 mar 2010, 13:41
door mpro09
maar wel gelukt?
Geplaatst: 24 mar 2010, 14:12
door Niels
Jeti schreef:ginofs1 schreef:wist je dat onze jet morgen een zware dag heeft.
zal je morgen ook goed je best doen voor me siamees
Wist je dat ik uiteraard mijn best voor je ga doen.
Wist je dat rondje maxi gereden. Wist je dat ik de fietsers niet eens bij kon houden
Wist je dat zelfs loopfiets sneller gaat.
Wist je dat perfect dus!
Wist je dat zundapp nu netjes 40 gaat en niet meer kgggggggggggrrrrrrrrrrkggg doet.
Wist je dat dat bij zo'n Duits hok juist betekent dat er iets mis is??
Geplaatst: 24 mar 2010, 16:26
door Jeti
mpro09 schreef:maar wel gelukt?
Uiteraarsch.
Geplaatst: 24 mar 2010, 19:18
door ginofs1
wist je dat benieuwd ben of jet het nog heeft gevraagd bij de rdw.
of het mogelijk is om een siamees onder een fs1 op kenteken te krijgen.
en of je nummers kan laten om zetten?
Geplaatst: 24 mar 2010, 19:23
door Zwepper
Jeti schreef:Wist je dat Maxi 17 km/uur
Wist je dat Zundapp 37 km/uur + veel rook bij de cilinder (deed ie gisterenavond nog niet, en toen ging hij netjes 40-45)
Wist je dat keurmeester de gare afstelling van beide niet zo kon waarderen..
Wist je dat het ook wel aan hemzelf lag, aangezien hij meteen naar boven schakelde bij de dapp en dus in zn 2e versnelling optrok en snel doorschakelde.

die maxi moest zeker voor snorfiets dan ?
ik ging trouwens de eerste keer keuren ook 37 met de fs1

Geplaatst: 24 mar 2010, 19:50
door Jeti
Ja, snorretje. City 25 geval.
Eerste RD ging 31
Beetje jammer dat de keurmeester het niet kon waarderen. Maar bij de dapp lag het vooral aan zijn schakelkunsten hoor.
Geplaatst: 24 mar 2010, 20:31
door rise and shine
Jeti schreef:Maar bij de dapp lag het vooral aan zijn schakelkunsten hoor.
Nee een Drapp schakelt gewoon bagger

Geplaatst: 24 mar 2010, 20:49
door Jeti
Tss ooit dapp gereden dan?
Behalve de bakbrommer, maar 3hand is sowieso bagger.
Geplaatst: 24 mar 2010, 20:51
door pee67
een FS1 valt in de versnelling
een dapp moet je in de versnelling duwen
Heb ze vroeger allemaal gereden, maar zo
fijn als een FS1 schakeld er geen een