Pagina 7 van 8
Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 31 mei 2014, 21:48
door Jeti
jurjenfs1378paars schreef:kaptein mobylette gekocht, straks ff ophalen
Fotooooooo
Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 31 mei 2014, 23:46
door jurjenfs1378paars
[img]http://img.tapatalk.com/d/14/06/01/aqynubaq.jpg[/img]
Hiero jet, kostte maar 100 pleuro
Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 01 jun 2014, 09:17
door Jeti
Dat is een mooie EEG. Met kentekenpapieren?
Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 01 jun 2014, 18:19
door jurjenfs1378paars
ja jet, met kenteken en papieren
Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 01 jun 2014, 19:14
door Jeti
is het een na meest voorkomende model in NL gok ik

En ik denk zelfs het meest verkocht in NL ( >100.000 stuks

)
maar blijft een leuk ding, en nette staat nog

Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 01 jun 2014, 19:30
door jurjenfs1378paars
ja in mooie staat is hij zeker, hij loopt nu 1;25 maar hij start beroerd, hoe komt dit
Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 01 jun 2014, 20:56
door Wiking
ik kan de foto niet zien
Misschien de bougie of ontsteking niet sjuust of vuil in de carburateur?
Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 01 jun 2014, 21:51
door barttm
Wiking schreef:
Voor FS1man
Zijn er specifieke kenmerken om originele schokbrekers zoals deze te onderscheiden van immi?
Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 01 jun 2014, 22:36
door Jeti
jurjenfs1378paars schreef:ja in mooie staat is hij zeker, hij loopt nu 1;25 maar hij start beroerd, hoe komt dit
1 op 25!? Ding moet 1:50 lopen! Hoe ver heb je gereden om dit te testen? En hoe heb je het aantal km's bepaald?
En idd, zoals bij FS1 alles nalopen : carb schoonmaken, ontsteking, benzine toevoer.
En die 50 jaar oude interne bobine op je ontsteking is ook niet al te best qua constructie. Beter een externe nieuwe plaatsen.
Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 01 jun 2014, 23:06
door jurjenfs1378paars
Oh zat een boekje bij en daar stond in 1:20 smeren, leek mij een beetje te vet. Alles heb ik schoongemaakt: nieuw benzineslangetje en carburateur
Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 01 jun 2014, 23:19
door Jeti
Oh, je had het over de smering, dacht het verbruik. 1:40 is prima om te smeren.
Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 02 jun 2014, 07:28
door fs1man
barttm schreef:Wiking schreef:
Voor FS1man
Zijn er specifieke kenmerken om originele schokbrekers zoals deze te onderscheiden van immi?
De immi,s veren wat soepeler , de vorm van de bussen verschild iets , maar je hebt ook in de immi,s verschillen.
de compleet chromen die almere verkoopt moet je niet hebben die herken je aan de vorm van de bovenste ogen.
Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 02 jun 2014, 15:37
door jurjenfs1378paars
Jeti schreef:Oh, je had het over de smering, dacht het verbruik. 1:40 is prima om te smeren.
dan doe ik dat, is trouwens een prima hometrainer zon mobylette
Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 02 jun 2014, 16:33
door Jeti
jurjenfs1378paars schreef:Jeti schreef:Oh, je had het over de smering, dacht het verbruik. 1:40 is prima om te smeren.
dan doe ik dat, is trouwens een prima hometrainer zon mobylette
Klopt, maar niet op zitten als hij op de standaard staat..! (kromme standaard en as slijtage)
als je er gewoon mee fietst, krijg je wel beenspieren!
Re: moet je kijken wat ik gekregen heb! 2
Geplaatst: 02 jun 2014, 16:37
door jurjenfs1378paars
Zit een zelf gefabriekt standaartje onder, is stuk steviger dan een originele