Pagina 7 van 36
Geplaatst: 28 nov 2010, 23:40
door Jeti
Camiel schreef:Jeti schreef:marco schreef:Je kan ook je mobylet begraven misschien gaat die dan over een jaar wat harder.
hoezo wist ik dat die hier kwam te staan

omdat je hem er anders zelf neer had gezet?

Geplaatst: 29 nov 2010, 21:37
door marco
Tombo schreef:nooit iemand die in contact komt/deel uit maakt van het 'beunteam' aan mijn voertuigen laten sleutelen

Geplaatst: 29 nov 2010, 21:42
door Camiel
marco schreef:DX gaskabel aangepast (Roosteren style

)
Geplaatst: 01 dec 2010, 23:23
door the_destroyers
Arnoute schreef:nieknatuurlijk schreef:[s]bouwen [/s] beunen die handel

Geplaatst: 04 dec 2010, 10:06
door the_destroyers
marco schreef:pee67 schreef:Deze topic gaat weer eens echt off topic

NIX schreef:Offtopic 4 life!

Het kan beter ergens over gaan dan over niks.
Geplaatst: 04 dec 2010, 18:58
door marco
Jeti schreef:Wist je dat het weer slappe-klets-topic-verziek-avond is??
Geplaatst: 05 dec 2010, 20:02
door the_destroyers
Geplaatst: 06 dec 2010, 22:49
door Camiel
4-takt krijg de tering, ik rij meng-smering!
Vond k wel een leuk zinnetje
Kent iemand nog 2-takt "gezegdes"/leuke zinnetjes ??
Geplaatst: 06 dec 2010, 23:10
door marco
Camiel schreef:Kent iemand nog 2-takt "gezegdes"/leuke zinnetjes ??
Rem schijven zijn zilver, rem klauwen zijn goud.
Volgas en de toerenteller in het rood, brengt U razendsnel dichter bij de dood.
Meer plezier met open vizier.
Met het schijfremslot nog aan het wiel, rijdt men toch iets minder stabiel.
Beter tien muggen op mijn kuip, dan één in de slaapkamer.
Al ga je nog zo hard op je plaat, op dit forum vindt je altijd steun en toeverlaat.
Je moet een gegeven brommer niet in de tank kijken...
Ligt er olie bij de vleet, is de kreidler net geweest.
Beter een uitlaat die herrie maakt dan een brommer die stil staat.
Zundapps verwelken, Kreidlers vergaan, maar de fs1 blijft altijd bestaan.
Beter twee keer gas gegeven dan een keer geremd.
Geplaatst: 06 dec 2010, 23:19
door Camiel
Geplaatst: 07 dec 2010, 13:47
door the_destroyers
Camiel schreef::baas:


Geplaatst: 07 dec 2010, 16:45
door Jens36
Haha...die zijn stuk voor stuk goed

Geplaatst: 07 dec 2010, 17:45
door marco
Sommigen kunnen beter de olie laten zitten en de motor verversen.
Only bikers understand why dogs love to stick their heads out car windows.
Beter 2 wielen op de weg dan 4 in de file.
Goedkoop is een lange loop
Twee motoren op een kussen, daar slaap ik tussen.
Veel cilinders maken licht werk
Waar de tank vol mee zit stroomt hij mee over
Wie een motor wil rijden, vindt altijd wel een reden
Grommende motoren slijten niet
Een ongeluk zit in een dood hoekje.
De kawa van de buurman is altijd groener
Vele wegen leiden naar Assen
Niet gereden is altijd een gemis.
Schumacher, blijf bij je leest
Goede boegievonkjes zijn duur.
Hastige roest is zelden goed.
De busa kan snel, gebruik haar wel
Ductape heelt alle wonden
Spijt kost geld
Beter ermee rijden dan eronder liggen
Geplaatst: 07 dec 2010, 17:48
door Jeti
Geplaatst: 07 dec 2010, 22:52
door the_destroyers
NIX schreef:Alles kan. Soms blijft je motor iets schoner met syntheet of halfsyntheet. Als je zelf mengt kan zelfmengend een wat betere keuze zijn, daar niet zelfmengende olie bij stilstand een beetje naar onder zakt. Maar dat heb je bij de eerste stoeprand na je start al opgelost, eigenlijk.
De hele snelle jongens hier zweren volgens mij bij Castrol TTS en A747, maar ik denk dat je voor een niet snelle brommer alle andere soorten ook prima kunt hebben. De goedkoopste olie is nog altijd een heel stuk beter dan niets.