Pagina 7 van 86

Geplaatst: 15 okt 2010, 20:13
door Jens36
blijven gaan zo!!! 8)

Geplaatst: 16 okt 2010, 09:51
door Arnoute
Twowheeler schreef:zo sam je gaat goed 8)

echt net!

Geplaatst: 25 okt 2010, 15:19
door YamaSam
Afbeelding

eindelijk een goede foto gevonden van een origineel front!

Geplaatst: 25 okt 2010, 15:22
door mpro09
lekker bandje :lol: , nu nnog een met een 8pitter 8)

Geplaatst: 25 okt 2010, 15:28
door NIX
Zo'n flat 6 is ook wel mooi.

Geplaatst: 25 okt 2010, 16:21
door YamaSam
NIX schreef:Zo'n flat 6 is ook wel mooi.

ja, das waar, jammer dat ze niet vooruitgaan, zuipen als een Belg en praktisch onvindbaar zijn.. :mrgreen:

Geplaatst: 25 okt 2010, 16:22
door Niels
YamaSam schreef:zuipen als een Belg


:lol: :lol: 8)

Geplaatst: 25 okt 2010, 17:19
door Camiel
komt er ook een meertonige luchthoorn in :P :P ?? 8) 8)

Geplaatst: 25 okt 2010, 19:29
door Jens36
nice 8)

Geplaatst: 25 okt 2010, 23:22
door ginofs1
ik zal eens kijken.
moet nog ergens zoon zelfde koeiehoor hebben.
(die zwarte toeter) maakt het geluid van een loeiende koe

Geplaatst: 25 okt 2010, 23:54
door YamaSam
hahhah, dat zou echt super zijn Gino! :D

Geplaatst: 02 nov 2010, 10:48
door YamaSam
de Japanse tuning is verleden tijd! :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: 02 nov 2010, 10:50
door Jens36
Had ze net op facebook gezien :)
Je bent er echt goed aan bezig :wink:
Is tof om de vorderingen te zien!!!

Geplaatst: 07 nov 2010, 23:32
door YamaSam
dit weekeinde, ondanks de begrafenissfeer toch nog enkele uren kunnen verderdoen:
Afbeelding
de lift!
Afbeelding

het blote chassis:
Afbeelding

als je hier met zoveel gruis en zand begint te rijden, heb je gaten na een jaar denk ik!
Afbeelding

hier kan je goed zien waar er nog geen acf50 op het chassis is gesmeerd:
Afbeelding

de pedalen aan de onderkant, niet te geloven dat dit nog gewoon z'n werk deed!
Afbeelding

achterkant van de remklok, slijk en zand, maar geen roestkorsten gelukkig:
Afbeelding

nu ga ik het boeltje opkuisen en ontvetten, ik ga het chassis mooi weer in zwarte lak zetten, en alle brand en lassporen van mn voorganger verwijderen.
dan de dwarsbalk van de voorvering losslijpen, en enkele cm's lager weer vastlassen op het chassis, zodat de vering weer werkt..

we weten goéd wat doen in dit stadium! :lol:

Geplaatst: 07 nov 2010, 23:45
door NIX
Mooi weer wat aan gedaan, dus. Die balken zitten aardig vol. Gaat dat niet opnieuw vol zitten als je er straks mee gaat rijden?

Grappig om aan dat afgesleten deel te zien dat dat met klinknagels is bevestigd. Geen bouten, geen lassen, klinknagels.