Zoals gezegd met de cabrio bezig voor de verkoop.
maar hoe meer ik er aan doe hoe meer er weer twijfels komen om haar toch maar te houden.
ze is van 1991 maar wat een kwaliteit verschil met een moderne auto ik was dat even vergeten.
deze auto heeft al bijna 6 jaar geen sop meer gezien of een stof zuiger maar raak je af en toe de
auto met je kleding en je veegt het stof weg die glans die dan terug komt de stoere snuit de lijnen als ze
met het dak open staat , de herinneringen aan wat er zich allemaal in afgespeeld heeft de glimlachjes die
ze veroorzaakt van de mooiste vrouwen jong en oud als je open bij het stoplicht stond te wachten.
het heerlijk cruisen op een zwoele zomeravond met alleen het gespin van de 6 cilinder en een lekker
muziekje op de achtergrond.
Ik betrap mezelf er op dat ik sinds ik weer bezig ben met haar ik al om 6 uur op sta om eerst de verplichte dingetjes te doen
en dan weer aan haar te kunnen werken, het lijkt als vanzelf te gaan , telkens weer wil ik haar gaan wassen en poetsen maar dat heeft in dit
stadium weinig zin omdat er nog best wat moet gebeuren.
Ik ben nu bijna klaar met de bedrading deze moest een beetje veranderd worden omdat de sport automaat
plaats heeft gemaakt voor een short shift schakelbak om het verbruik terug te brengen.
Deze mooie dame was erg dorstig bij normaal cruisen met het dak open was 1 op 6 heel normaal maar op de autobahn in duitsland
reed je wel eens 200 + dan lag het verbruik volgens de boord computer op 39 , 5 liter per 100 km.
ze heeft 2 rondjes nurnburg ring achter de kiezen maar met de heenreis en de terug reis erbij(ruim 700 km) heeft ze dit gedaan op 120 liter brandstof
ongeveer.
27 april is er op de Waalkade bij het Holland casino in Nijmegen een BMW e 30 meeting daar ga ik op de fs1 heen wie weet ben ik daarna wel weer over
en ga de cabrio houden.
