Pagina 59 van 101
Geplaatst: 22 sep 2012, 12:14
door thomas-18
Hoeveel slagen moeten de veren van de koppelingsplaten aangedraaid worden?
Geplaatst: 22 sep 2012, 12:18
door Niek de Rijcke
thomas-18 schreef:Hoeveel slagen moeten de veren van de koppelingsplaten aangedraaid worden?
Zie blok revisie "koppeling terug plaatsen" , 6nm
Geplaatst: 22 sep 2012, 12:42
door marco
De boutjes moeten er helemaal ingedraaid worden.
Geplaatst: 22 sep 2012, 16:37
door Jeti
Ik heb in Woerden 2 bobines gekocht.. En 2 halve 16mm stuurchoke carbs.
Wie kan mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik deze kan doormeten (of ze nog goed zijn) met mijn multimeter..?
Geplaatst: 22 sep 2012, 17:09
door marco
Instellen op
En dan de weerstand meten tussen de bougiekabel en het metaal van de bobine en nog een keer de weerstand meten tussen de draad van de bobine en het metaal van de bobine.

Geplaatst: 22 sep 2012, 17:42
door Jeti
Dank!
Op hoeveel ohm moet ik de multimeter zetten?
Als ik hem op 20k zet..
Bobine #1:
bougiekabel/metaal 6,03
draad/metaal tussen de 0,45 en 0,55 verspringt
#2
5,86
heeeeel wisselend tussen 0,01 en 6..

Krijg hem ook niet echt goed vastgehouden, omdat er zo een lepeltjes-stekkertje aan zit zeg maar
Maar zijn ze dan goed of niet?

Geplaatst: 22 sep 2012, 18:07
door joosie1234
kan er op een (2RU frame / Nieuw model DX voorvork) een stuurslot?
Geplaatst: 22 sep 2012, 18:36
door marco
joosie1234 schreef:kan er op een (2RU frame / Nieuw model DX voorvork) een stuurslot?
Ja.
@Jet die bobines zijn denk nog wel goed als ze stuk zijn meet je geen weerstand.
Geplaatst: 23 sep 2012, 21:51
door BelgMattijs
Mijn blok is steeds vochtig onderaan (met motorolie/benzine). Aan wat zou dit allemaal kunnen liggen?
lekken
Geplaatst: 23 sep 2012, 21:58
door oklim
Kan aan het pennetje liggen boven de flotter als die niet goed afsluit en je de benzinekraan aanlaat gaat die lekken (doet die bij mij teminste )
Geplaatst: 24 sep 2012, 10:19
door Jeti
Als het (ook) echt motorolie is, zit je blok niet goed dicht.
Re: lekken
Geplaatst: 24 sep 2012, 10:33
door scirocco
Ja dat kan. Maar ook
Pakking
O-ring
Vlotter
Corrosie in de vlotterbak
oklim schreef:Kan aan het pennetje liggen boven de flotter als die niet goed afsluit en je de benzinekraan aanlaat gaat die lekken (doet die bij mij teminste )
Geplaatst: 24 sep 2012, 20:44
door wannesfs1
remsegment veer kort of lang?
voor de voorrem
Geplaatst: 24 sep 2012, 20:45
door Jens36
hangt er vanaf welke remsegmenten je hebt, gouden of zilveren?
Geplaatst: 24 sep 2012, 20:51
door marco
wannesfs1 schreef:remsegment veer kort of lang?
voor de voorrem
2ru heeft dacht ik de langere veertjes maar ik weet het niet helemaal zeker.