Pagina 59 van 101
					
				
				Geplaatst: 23 nov 2011, 22:02
				door henkie22222
				aha dat verklaart een hoop  
 
Maar ik had op jets meeting van een van de leden gehoord dat ie die van sjon niet goed passend kreeg  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 23 nov 2011, 22:06
				door marco
				Lijkt me raar dat een contactpuntje/condensator niet past 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 nov 2011, 08:46
				door scirocco
				heb laatst ook een condensator van Sjon Mitsubishi bij iemand in zijn  fs1 gezet geen probleem 
eenige nadeel is zat geen bevestiging op voor aan de contact punt dus die er even op solderen
verder alles oke past prima
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 nov 2011, 13:59
				door bajaboy
				yamaha heeft de verkeerde in de verkeerde zakje gedaan volgens fs1 shop almere .
heb het probleem ook gehad.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 nov 2011, 22:33
				door tis
				M'n voorlicht geeft niet veel licht,behalve als ik het achterlicht eruit haal. Is dat normaal,of zit er iets fout?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 nov 2011, 22:42
				door NIX
				bajaboy schreef:yamaha heeft de verkeerde in de verkeerde zakje gedaan volgens fs1 shop almere .
heb het probleem ook gehad.
Klinkt meer alsof Almere de zakjes gevuld heeft.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 nov 2011, 22:52
				door bajaboy
				NIX schreef:bajaboy schreef:yamaha heeft de verkeerde in de verkeerde zakje gedaan volgens fs1 shop almere .
heb het probleem ook gehad.
Klinkt meer alsof Almere de zakjes gevuld heeft.
 
haha idd als je het zo leest ,maar nee yamaha heeft ze verkeerd verpakt.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 nov 2011, 22:53
				door Tombo
				Idd, een (Japans) bedrijf als Yamaha heeft dat vaak heel goed voor elkaar
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 nov 2011, 08:58
				door Jens36
				tis schreef:M'n voorlicht geeft niet veel licht,behalve als ik het achterlicht eruit haal. Is dat normaal,of zit er iets fout?
Begint je lamp harder te branden als je gas geeft, of blijft het constant hetzelfde branden?
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 nov 2011, 18:06
				door marco
				tis schreef:M'n voorlicht geeft niet veel licht,behalve als ik het achterlicht eruit haal. Is dat normaal,of zit er iets fout?
Dat is logisch dan krijgt je koplamp alle stroom.
Je kan proberen om er een ander achterlichtje erin te zetten.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 nov 2011, 22:15
				door tis
				jensje36 schreef:tis schreef:M'n voorlicht geeft niet veel licht,behalve als ik het achterlicht eruit haal. Is dat normaal,of zit er iets fout?
Begint je lamp harder te branden als je gas geeft, of blijft het constant hetzelfde branden?
 
Als het achterlampje erin zit niet. Als ik dan volgas geef blijft ie hetzelfde.
Als ik het achterlampje eruit haal en ik geef volgas geeft ie veeel meer licht.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 nov 2011, 22:48
				door pee67
				tis schreef:jensje36 schreef:tis schreef:M'n voorlicht geeft niet veel licht,behalve als ik het achterlicht eruit haal. Is dat normaal,of zit er iets fout?
Begint je lamp harder te branden als je gas geeft, of blijft het constant hetzelfde branden?
 
Als het achterlampje erin zit niet. Als ik dan volgas geef blijft ie hetzelfde.
Als ik het achterlampje eruit haal en ik geef volgas geeft ie veeel meer licht.
 
Kijk eens wat voor achterlampje erin zit?
Ik krijg sterk het vermoeden dat deze 12 volt of hoger is
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 nov 2011, 23:48
				door clamdxp
				Kan 12 volt zijn maar ik had hetzelfde euvel 
daarna op de gok 6volt lampjes gekocht met hetzelfde wattage als de 12 volts lampjes en wel 35/35 watt.
Nog altijd hetzelfde probleem.
toen 6 volt 15/15 watt geprobeerd en jawel hoor probleem opgelost..
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 nov 2011, 19:36
				door nieknatuurlijk
				stel ik wil een carburateur goed en grondig schoonmaken, is dit DE manier, of zijn er meerdere wegen naar rome?
http://forum.tomosforum.nl/viewtopic.php?t=1597 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 nov 2011, 22:37
				door koppel
				volgens mij is dit een manier om 'm schoon te maken. maar niet de enigste...
een FS1 carb zit achter een deksel, wordt uitwendig minder smerig en hij is ook niet zichtbaar.
het binnenwerk, daar gaat het om.
ik doe het meestal met wasbenzine, remmenreiniger en perslucht.
bij ernstige vervuiling heb je waarschijnlijk meer agressieve middelen nodig, huishoudazijn, tinner o.i.d. en/of ultrasoon reinigen
indien versleten een revisiesetje; gasschuif, naald en sproierbuis