Geplaatst: 30 jan 2011, 17:22
let op hij heeft hem eerst weer hier heen gestuurd.
ik de boel nagekeken en de spoelen krapper gezet.
de boel weer opgestuurd met het verhaal hij moet het goed doen.
dennis weer de boel gemonteerd en nee hoor hij loopt nog steeds aan.
shit kom dan maar met je brom hier hen ik weet ook niet wat hier aan de hand is.
gister zijn ze hier geweest en ja hij liep goed aan.
ik de boel even goed observeren en wat dank je zit de draad boom klem zodat de grondplaat scheef zat.
draad er onder uit en perfect lopen, gelijk de lamp er op gezet en super mooi op tijd, net iets minder dan 1.8 voor.
nou van deze ontsteking zal je veel schik hebben let maar op.
wel jammer van de verzend kosten en de + - 4 uur hier heen rijden.
dennis heeft al een hele tijd zitten tobben met de punten ontsteking en koos daarom voor een cdi ontsteking.
ik heb geconstateerd de er een flinke speling op de krukas lager zit.
hier door kan je het vliegwiel op en neer bewegen.
het is dan ook duidelijk waarom de punten niet lekker af te stellen zijn.
gr gino
ik de boel nagekeken en de spoelen krapper gezet.
de boel weer opgestuurd met het verhaal hij moet het goed doen.
dennis weer de boel gemonteerd en nee hoor hij loopt nog steeds aan.

shit kom dan maar met je brom hier hen ik weet ook niet wat hier aan de hand is.

gister zijn ze hier geweest en ja hij liep goed aan.
ik de boel even goed observeren en wat dank je zit de draad boom klem zodat de grondplaat scheef zat.

draad er onder uit en perfect lopen, gelijk de lamp er op gezet en super mooi op tijd, net iets minder dan 1.8 voor.
nou van deze ontsteking zal je veel schik hebben let maar op.

wel jammer van de verzend kosten en de + - 4 uur hier heen rijden.
dennis heeft al een hele tijd zitten tobben met de punten ontsteking en koos daarom voor een cdi ontsteking.
ik heb geconstateerd de er een flinke speling op de krukas lager zit.
hier door kan je het vliegwiel op en neer bewegen.
het is dan ook duidelijk waarom de punten niet lekker af te stellen zijn.
gr gino