Pagina 57 van 190
Geplaatst: 07 okt 2013, 09:48
door Pa_Tombo
Hoeft ook niet altiid ,maar soms als je problemen hebt kan dit schelen.
Je bent niet de enige die hier wel eens problemen mee heeft.
Ik weet het van mijzelf.
Maar met geduld kom je een heel eind.
Begin ook altijd met de langste remleiding.Dus rechtsachter.
Succes.
Thuis heb je meestal alleen flesje en slangetje bij de hand.
Geplaatst: 07 okt 2013, 21:45
door Niek de Rijcke
Tijdje niet echt actief geweest op het forum, school...
Met men 3e9 vrijwel elke dag naar school gereden, ong. 5km heen en terug, en het is nog elke keer een plezier om ermee te rijden!
Nu heb ik alleen een vraagje:
Mijn bougie is GROEN, hoe kan dit en is dit erg?:
Ik merk niets van prestatie verlies maar ik vind het toch raar omdat er altijd over wit, koffiebruin en zwart word gepraat, even de setup:
Fs1 cylinder
16mm Mikuni sproeier 160
Snelle imi uitlaat (32mm)
Voorgemengdebenzine 1:40 (de benzine zoals ie erin gaat is groen van kleur)
Geplaatst: 07 okt 2013, 21:54
door NIX
Kleurstof in de benzine of olie, daar koelvloeistoflekkage zo goed als uitgesloten kan worden.
Geplaatst: 07 okt 2013, 21:55
door marco
Groen
Heb je groene benzine getankt ofzo?
Geplaatst: 07 okt 2013, 21:56
door Niek de Rijcke
Geen koelvloeistof idd, dit is de tweede bougie waarbij het zo is, allebei NGK B8HS
Ja, de 98 bij ons is groen, en de tweetakt olie is van huismerk texaco... Motex 2t
Geplaatst: 07 okt 2013, 22:32
door Jens36
De enige groene 2T dat ik al heb gezien kapt onze pa in de kettingzaag

Geplaatst: 07 okt 2013, 22:34
door marco
Niek de Rijcke schreef:Geen koelvloeistof idd, dit is de tweede bougie waarbij het zo is, allebei NGK BR8HS
Ja, de 98 bij ons is groen, en de tweetakt olie is van huismerk texaco... Motex 2t
Moet een b8hs bougie zijn

Geplaatst: 07 okt 2013, 22:36
door Niek de Rijcke
marco schreef:Niek de Rijcke schreef:Geen koelvloeistof idd, dit is de tweede bougie waarbij het zo is, allebei NGK BR8HS
Ja, de 98 bij ons is groen, en de tweetakt olie is van huismerk texaco... Motex 2t
Moet een b8hs bougie zijn

is het ook, typfoutje het is een B8HS

Geplaatst: 12 okt 2013, 20:59
door fizzie
Iemand zoekt een 2f2 blok dat bij zijn framenr past. Maar ik kan niet meer vinden waar die vraag stond.
Vlg. mij heb ik een blok, maar weet het dus niet zeker. Dus als de vraag nogmaals gesteld wordt hoor ik wel.
Geplaatst: 12 okt 2013, 21:12
door Jeti
fizzie schreef:Iemand zoekt een 2f2 blok dat bij zijn framenr past. Maar ik kan niet meer vinden waar die vraag stond.
Vlg. mij heb ik een blok, maar weet het dus niet zeker. Dus als de vraag nogmaals gesteld wordt hoor ik wel.
In het matching nummers topic? (zou het meest logisch zijn

)
http://fs1forum.com/viewtopic.php?t=591 ... c&start=45
En anders daar even neerzetten, dan reageert die ander misschien wel weer.
Of dat nummer even door de zoekfunctie gooien, misschien krijg je dan dat topic gevonden?
Geplaatst: 14 okt 2013, 12:26
door stefyvd
Moet het blok van de brommer om het rechter carter er af te halen?
Geplaatst: 14 okt 2013, 12:37
door Jens36
stefyvd schreef:Moet het blok van de brommer om het rechter carter er af te halen?
Moet niet persé. Uitlaat, steppenbalk, carburator, luchtfilterbehuizing, kickstart en rempedaal moeten eraf

Geplaatst: 14 okt 2013, 12:59
door Jeti
Jens36 schreef:stefyvd schreef:Moet het blok van de brommer om het rechter carter er af te halen?
Moet niet persé. Uitlaat, steppenbalk, carburator, luchtfilterbehuizing, kickstart en rempedaal moeten eraf

Carterdeksel bedoel je? Of het carter zelf?
En als je toch dat allemaal los hebt, kun je net zo goed ook even die 3 blokbouten loshalen. Dat sleutelt een stuk makkelijker en kun je overal beter bij.
En niet vergeten je olie af te tappen, anders wordt het een rommeltje.
Geplaatst: 14 okt 2013, 13:08
door Jens36
Ow had carterdeksel gelezen. Ja als je echt het blokje gaat splitsen haal je het er best helemaal onderuit

Geplaatst: 14 okt 2013, 16:48
door marco
Kan niet anders
