Pagina 57 van 101
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2011, 21:26
				door Wimmel O
				jensje36 schreef:Hoeveel liter reserve heb je exact in een 2RU tank? Isdat 1 liter?  

 
mijne valt meestal een km of 5 later stil, denk dat een liter wat ruim is  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2011, 21:34
				door hans.m
				Ik kan toch nog wel even rijden op reserve. 5km lijkt me veel te weinig, ik doe er toch nog wel meer dan 20 denk ik, maar hoe ver ik exact ik zou geraken met men 2ru weet ik niet 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2011, 21:56
				door Jens36
				Ja dat ben ik dus nu aan het testen  
 
had heem boemvol gedaan en dan km-stand genoteerd.
Nu zit ik juist onder de normale stand. En moet morgen 30km afleggen  
 
Toch maar een extra fles benzine meepakken misschien  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 nov 2011, 11:15
				door Swizzer
				Waar komt dit rubbertje precies?
Bedoeld om de standaard op te vangen o.i.d., maar waar?

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 nov 2011, 11:35
				door fs1_1j6
				Swizzer schreef:Waar komt dit rubbertje precies?
Bedoeld om de standaard op te vangen o.i.d., maar waar?

 
deze rubber moet je aan de onderkant van de uitlaat bevestigen.
Toch bij een originele uitlaat, ik weet niet of deze rubber bevestigd kan worden bij een immi uitlaat.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 nov 2011, 16:43
				door marco
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 nov 2011, 17:25
				door Swizzer
				Vielen Dank!
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 nov 2011, 16:53
				door tis
				Als ik een m stuur bestel bij jmpb,neem ik dan best het brede of het smalle?
En zo een m stuur, dat komt toch niet tegen de tank he?
Ik kan mijn achterempedaal helemaal indrukken naar beneden en dan remt hij een beetje, het boutje op men remstang is helemaal tot het einde.
Als ik de remsegmenten vernieuw is dat dan weg?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 nov 2011, 16:56
				door Jens36
				Het kan zijn dat je remschoenen versleten zijn. Wat je ook eens kan proberen is het hendeltje dat op je trommelrem zit, 1 tandje verder op het asje zetten.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 nov 2011, 17:07
				door tis
				Ga het zo proberen.
Als ik een m stuur bestel bij jmpb,neem ik dan best het brede of het smalle? 
En zo een m stuur, dat komt toch niet tegen de tank he?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 nov 2011, 17:13
				door the_destroyers
				tis schreef:Ga het zo proberen.
Als ik een m stuur bestel bij jmpb,neem ik dan best het brede of het smalle? 
En zo een m stuur, dat komt toch niet tegen de tank he?
Ik heb zo een smal liggen. 
Neen, kom normaal niet tegen de tank, moet jezelf een beetje zien hoe je het zet in de stuurklemmen.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 nov 2011, 17:13
				door marco
				De remhevel moet een hoek van iets meer als 90 graden maken met de remstang voor de meeste remkracht.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 nov 2011, 20:25
				door the_destroyers
				Ik rijd nu met een tandwiel verhouding van 14-41.
Deze verhouding staat op een blokje met immi fs1cilinder, 16mmcarb eb snelle uitlaat.
Maar hij trekt (zoals zo vele) niet echt door in zn 4.
Ik zal binnenkort eens een GT kopje laten maken.
Maar welke tandwielverhouding is dan het beste?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 nov 2011, 20:32
				door hans.m
				Ik rij met 16mm carbu, fs1-imitatiecilinder, verhouding 13-44.
Op forum bij 
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?p ... ht=#244110 zijn er nog heel wat met die verhouding bij dezelfde setup.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 nov 2011, 20:35
				door marco
				Ik rij met 14-44, imi fs1,16mm en imi snelle uitlaat maar dat trekt die net aan.
De z1 trok het makkelijk.