Pagina 55 van 100

Geplaatst: 28 dec 2009, 16:44
door pee67
Aanvang gemaakt met het reviseren van een maagdelijk 1J5 blokje
Na revisie weer onder de blauwe 1J5 zetten en dan kan de nieuwe
eigenaar flink km's gaan maken

Geplaatst: 28 dec 2009, 16:45
door miran72
Vandaag ook weer een stuk gereden maar eerst knipperlicht gerepareerd was een stuk gerammeld lampje dat is nou al de tweede waar ik het lampje in 100stukjes vind in het glaasje.

Brommer word wel ontzettend vies met deze tijden
Afbeelding
Gaat hem toch echt pas poetsen als het heel mooi weer is.

Geplaatst: 28 dec 2009, 16:48
door 1j5
miran72 schreef:Vandaag ook weer een stuk gereden maar eerst knipperlicht gerepareerd was een stuk gerammeld lampje dat is nou al de tweede waar ik het lampje in 100stukjes vind in het glaasje.

Brommer word wel ontzettend vies met deze tijden
Afbeelding
Gaat hem toch echt pas poetsen als het heel mooi weer is.


De fs1 werd vroeger hier ook wel rammelbak genoemd,doet zijn naam eer aan dus

Geplaatst: 28 dec 2009, 17:39
door Bob
Dat klopt dat zegt hier ook iedereen, tot nu toe zelf nog nooit last van gehad :P

Geplaatst: 28 dec 2009, 17:57
door miran72
Dat rammelen doet ie idd maar het valt wel mee als je er een beetje oplet en mijnes gaat maar 55 dan heb je er vrijwel geen last van.

Wat er rammelde:
Imi nw type knipperlichten binnenwerk rammelt en alustrip waar de lampjes in zitten breekt gewoon af.
Ook bij de montage aan de koplamp en het achterspatbord moet je de ruimte van het eitje opvullen met ringetjes kan je ze beter aandraaien anders trillen ze los.
Ik heb er nu achter 2 ori's opzitten is een behoorlijk verschil, glaasjes zitten ook met 2 schroefjes vast en je draait ze in een moertje dat in je glaasje zit, die imi's draai je zo het glaasje naar de haaien.
Kentekenplaat met houder heeft ook even geduurd voor ik er eentje had die niet rammelde.
Voor de rest geen rammeldingen gehad valt dus wel mee eigenlijk.

Geplaatst: 28 dec 2009, 18:05
door marco
Rondje gereden.

@miran als het rammelt hangt het er nog aan :wink:

Geplaatst: 28 dec 2009, 18:13
door Andries
marco schreef:@miran als het rammelt hangt het er nog aan :wink:


ja :wink:
bij mij rammelden de immi knipperlichten er gewoon af onder het rijden :x
immi oortjes zijn ook niet aan te raden trouwens...

Geplaatst: 29 dec 2009, 18:39
door butt head
een nieuwe lappen kop op de boormachiene gezet
nog een potje belgrom alu gehaald
en toen begonnen met poetsen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
carbje moet nog een beetje gepoetst worden :D

toen was de lappe kop af geschreven :|
Afbeelding

dat die lagers van de boormachiene nog niet dood zijn dat begrijp ik nog niet :mrgreen:

Geplaatst: 29 dec 2009, 19:46
door Phil M
me 378 blok open gemaakt en lagers er uit gehaald

Geplaatst: 31 dec 2009, 16:11
door pee67
pee67 schreef:Aanvang gemaakt met het reviseren van een maagdelijk 1J5 blokje
Na revisie weer onder de blauwe 1J5 zetten en dan kan de nieuwe
eigenaar flink km's gaan maken


Blokje vandaag compleet gereviseerd

Geplaatst: 02 jan 2010, 16:47
door mpro09
afgelopen dagen de ds7 tank ontroest en in de tankcure gezet, ziet er nou super uit

verder wat begonnen aan het schoonmaken van de carterdeksels en edwin wat geholpen met zijn blok :D

Geplaatst: 04 jan 2010, 12:25
door NIX
Ik heb een ronde rempot opgebouwd met ouwe meuk en een rubber van THansen. Kan ik weer klassiek remmen.

Geplaatst: 05 jan 2010, 18:16
door Zwepper
ff in me voorraad gekeken wat spulletjes uitgezocht en zo mijn brommer weer rijdend maken mot tog morgen weer naar school :roll:

Geplaatst: 05 jan 2010, 18:31
door Aad
NIX schreef:Ik heb een ronde rempot opgebouwd met ouwe meuk en een rubber van THansen. Kan ik weer klassiek remmen.


Gaaf! Ik heb de tellerhouder inmiddels ook al weer verbeund hoor, dus hoop dat jij die ene die al verbeund was nog niet gevonden hebt :P

Geplaatst: 05 jan 2010, 21:24
door NIX
Die slingert nog ergens rond.