Pagina 54 van 100
Geplaatst: 05 apr 2009, 14:40
door Tombo
Nee, dit heeft niks met warmlopen te maken

echt puur een "mechanisch" probleem

Geplaatst: 05 apr 2009, 14:41
door Axel
lespaultje schreef:dan is ie gewoon te warm geworden helaas

kun je zien dat te lang stationer ook niet goed is
Pistonpenclipje kan er altijd uitvliegen, of ie nou warm of koud is

Geplaatst: 05 apr 2009, 14:42
door lespaultje
oh oke

Geplaatst: 05 apr 2009, 15:04
door edje
sam, klemde de pistonpen wel mooi in de zuiger, of kon hij er los in draaien?
Geplaatst: 05 apr 2009, 16:17
door rise and shine
Pa_Tombo schreef:Taalgebruik van jou is niet om over naar huis te schrijven.
Het lijkt mij om je een beetje in te houden best wel verstandig.
ja baas
Geplaatst: 05 apr 2009, 16:25
door Monkeymadness
rise and shine schreef:Pa_Tombo schreef:Taalgebruik van jou is niet om over naar huis te schrijven.
Het lijkt mij om je een beetje in te houden best wel verstandig.
ja
wat mij tegenzit? besloten de velgen van de spuitvaseline te ontdoen, dus flink lopen poetsen, poetste op sommige plaatsen zo het chrome eraf

Geplaatst: 05 apr 2009, 16:27
door YamaSam
lespaultje schreef:dan is ie gewoon te warm geworden helaas

kun je zien dat te lang stationer ook niet goed is
dat heeft er allemaal niks mee temaken hoor

Geplaatst: 05 apr 2009, 16:30
door rise and shine
Monkeymadness schreef:wat mij tegenzit? besloten de velgen van de spuitvaseline te ontdoen, dus flink lopen poetsen, poetste op sommige plaatsen zo het chrome eraf

Dat is niet zo mooi
edit: ik moet Exact maken

(sommetjes dus

)
Geplaatst: 05 apr 2009, 16:30
door lespaultje
YamaSam schreef:lespaultje schreef:dan is ie gewoon te warm geworden helaas

kun je zien dat te lang stationer ook niet goed is
dat heeft er allemaal niks mee temaken hoor

heb ik al gelezen

maar ik dacht dat het zoiets zou zijn, maar dat bleek dus niet

Geplaatst: 05 apr 2009, 16:30
door YamaSam
edje schreef:sam, klemde de pistonpen wel mooi in de zuiger, of kon hij er los in draaien?
die zat drie weken geleden bij de montage muurvast..
er heeft in die piston wel eerst een ander type gezeten, met twee oogjes en hoekige rand,
ik denk dat die eerst (hoogtoerige vliegwielloze blok) ingesleten heeft,
en het ronde standaard clipje daardoor wat ruimte had...
Geplaatst: 05 apr 2009, 17:11
door niels16
lespaultje schreef:dan is ie gewoon te warm geworden helaas

kun je zien dat te lang stationer ook niet goed is
dat heet gwn een kwartier lang geen rijwindkoeling

wel balen

yamasam kun je dat niet proberen op te vullen
met soldeer

,
wat mij vandaag tegen zit is 40 graden koorts en keelpijin
edit :sorry ik had ook niet goed gelezen

ben een beetje verdwaasd ivm koorts

Geplaatst: 05 apr 2009, 17:48
door Zwepper

opvullen met soldeer

Geplaatst: 05 apr 2009, 18:31
door PD
Geplaatst: 05 apr 2009, 18:47
door niels16
ik heb ook weleens gehoord van mensen die hun cilinder met krassen daarin mee opvulden
ik vind daarbij overigens hardsoldeer geloofwaardiger
maar mischien is het een fabeltje

Geplaatst: 05 apr 2009, 18:57
door Tombo
Soldeer is hardstikke zacht

Aluminiumcilinders kan je wel oplassen als er hele dikke krassen inzitten, en je wilt niet echt groter gaan met je boring.