Pagina 51 van 100

Geplaatst: 22 nov 2009, 20:04
door rise and shine
nee het regende super hard onderweg, maar ik ben lekker droog gebleven in mn pakje 8)

Geplaatst: 22 nov 2009, 20:31
door fs-ael
een goed pakje doet wonderen :lol:

Afbeelding

Geplaatst: 26 nov 2009, 15:55
door Jeti
Knipperlichten van de RD aan het afhalen, zodat hij minder plaats inneemt in de garage (en zijn toch on-dingen).
En aan het bedenken welke kleur de brommer wordt, iemand ideeën?
Al het chrome is al grijs gespoten en chrome is niet in topstaat, dus alle onderdelen blijven gekleurd.
En hij mag niet zwart, want heb straks al genoeg zwarte brommers :P

Geplaatst: 26 nov 2009, 16:43
door mpro09
Afbeelding

dit kleurtje :lol:

Geplaatst: 26 nov 2009, 16:50
door Jeti
Neuh..
Heb trouwens nog wel een originele blauwe tank en zijkappen.. Maar ik vind standaard een beetje saai..

Geplaatst: 26 nov 2009, 17:06
door butt head
zitten poetsen er zaten alle maal vette vlekken op

Geplaatst: 26 nov 2009, 17:17
door Monkeymadness
goh thijs, had je hem de vorige keer zo mooi gepoetst?? :P :lol: :lol:

Geplaatst: 26 nov 2009, 17:27
door butt head
Monkeymadness schreef:goh thijs, had je hem de vorige keer zo mooi gepoetst?? :P :lol: :lol:


de voorige keer was hij ook wel goed gepoetst maar toen een probleem met tank en de benzinne wat er dan gebeurt ken je wel. toen heb ik de tank op nieuw laten spuiten en since dien is hij niet meer gepoetst
en afgelope weekend het blok voorzien van een nieuwe krukas, schakelvorken en zuigerveeren dus daar door loop je al vette vlekken op over de brommer en dat vind ik niet zo mooi op de brommer. het frame begint wel iedere keer beter te glimmen

binnen kort maar is een nieuwe cilinder met origineele zuiger kopen zoon imi geval is niet echt goed die heeft al veelste veel ruimte met een origineele zuiger al een stuk minder maar nog redelijk veel. heb nu last van een klapperende zuiger in een setje dat nog geen 1000km oud is :(

Geplaatst: 05 dec 2009, 19:03
door Andries
mn vader mn motor naar huis gereden
daarna zelf nog een klein stukje gereden

Geplaatst: 06 dec 2009, 11:43
door Monkeymadness
achter + voortandwiel vervangen door een nieuw 31 tands achter, en een nieuw 17 tands voortandwiel, nieuwe ketting erop, kleppen gesteld, olie ververst, oliekoeler ophangbeugel gemaakt, oliekoeler aangesloten, thermostaat aangesloten, een temperatuurmeter geval tussen de leiding gehangen, airbreatherkitje op m'n brommer geknoopt & aangesloten op het blok.

straks testboeken, en daarna m'n koso tellert aansluiten...

Geplaatst: 13 dec 2009, 09:14
door fs1man
ginofs1 schreef:
joscabrio schreef:K heb vandaag een fs1 cilinder gemonteerd klinkt goed loopt goed in de 1 2 en 3 maar de 4 is niet goed :evil:


trekt niet door in ze 4 zeker ?

klopt vald in de 4 terug naar 40 of met wind nog langzamer :evil:
maarsinds gisteren weet ik wat voor tandwiel er voor op zit een 13 tands achter 41 lijkt me niet ideaal.

Geplaatst: 13 dec 2009, 11:12
door NIX
Als het een 50cc is dan heb je een flinke hogedrukpet nodig en meestal kom je op een vertanding van 13/44 of 41/12 uit. 14/44 Is alleen mogelijk met een 50cc FS1 cilinder als je onder de 1,60m groot bent en minder dan 60kg weegt. De stappen van een 4-bak zijn gewoon te groot voor de powerband van een FS1. Het is eigenlijk een cilinder die hoogtoerig is waardoor je wel een 5-bak nodig hebt. Een 50cc F5B loopt met 14/44 lekker of met een 13/41.

Geplaatst: 13 dec 2009, 15:21
door Phil M
stuk wezen rijden maar was wel koud vanochtend :jeej:

Geplaatst: 13 dec 2009, 17:25
door Andries
NIX schreef:Als het een 50cc is dan heb je een flinke hogedrukpet nodig en meestal kom je op een vertanding van 13/44 of 41/12 uit. 14/44 Is alleen mogelijk met een 50cc FS1 cilinder als je onder de 1,60m groot bent en minder dan 60kg weegt. De stappen van een 4-bak zijn gewoon te groot voor de powerband van een FS1. Het is eigenlijk een cilinder die hoogtoerig is waardoor je wel een 5-bak nodig hebt. Een 50cc F5B loopt met 14/44 lekker of met een 13/41.


50cc fs1 cilinder rijdt, vind ik, sowieso niet lekker op een vierbak ook niet met 13/44
je moet hem eigenlijk steeds bijna of helemaal tot zn eind doortrekken, bij wind tegen is het helemaal een drama
en na een halfjaar is ie zeker weer aan een nieuw zuigertje toe
een alu. 60cc rijdt veel fijner

Geplaatst: 13 dec 2009, 22:03
door ginofs1
NIX schreef:Als het een 50cc is dan heb je een flinke hogedrukpet nodig en meestal kom je op een vertanding van 13/44 of 41/12 uit. 14/44 Is alleen mogelijk met een 50cc FS1 cilinder als je onder de 1,60m groot bent en minder dan 60kg weegt. De stappen van een 4-bak zijn gewoon te groot voor de powerband van een FS1. Het is eigenlijk een cilinder die hoogtoerig is waardoor je wel een 5-bak nodig hebt. Een 50cc F5B loopt met 14/44 lekker of met een 13/41.


een op maat kopje doet wonderen :wink: