Pagina 6 van 100

Geplaatst: 13 jan 2012, 16:27
door fs1willem
fs1willem schreef:Ik heb de originele clignoteur van mijn FS1-P teruggezocht in de berging en deze weer toonbaar gemaakt. Ik hoop alleen dat ie straks nog gewoon werkt als de knipperbollen gemonteerd zijn, want anders heb ik voor niets zitten poetsen :? .


Zo ziet het er thans uit :

Afbeelding

Nu even de knipperbollen afwachten en kijken of alles werkt 8) !

Geplaatst: 13 jan 2012, 17:18
door Pa_Tombo
Ziet er goed uit.
Pas alleen op met de ontluchtingsslang v.d. accu.
Laat hem echt helemaal onder het frame uitkomen.
Anders ,weg lak :( .
Maar misschien vertel ik niets nieuws. :lol:

Geplaatst: 13 jan 2012, 19:37
door marco
Is niet origineel zn slangetje :lol:

Geplaatst: 13 jan 2012, 23:34
door NIX
De originele plaats van de clignoteur is links van de accu. Daar heeft ie zijn eigen M6 draadgat voor.

Geplaatst: 14 jan 2012, 18:35
door 1j5
Even de fs1 Forum kalender opgehaald bij Bonne weg op de 1j5

Beetje te koud 20 km op de ploff


Wel lekkere koffiie daar :wink:

Geplaatst: 14 jan 2012, 20:37
door bajaboy
heerlijk gereden op me puch samen met een paar vrienden heerlijk weer tot een uur of 3 daarna werd het aardig fris .

Geplaatst: 15 jan 2012, 15:25
door fs1willem
Pa_Tombo schreef:Laat hem echt helemaal onder het frame uitkomen.
Anders ,weg lak :( .
Maar misschien vertel ik niets nieuws. :lol:


Loopt ver genoeg door... sleept nog net niet over de straat :wink: .

marco schreef:Is niet origineel zn slangetje :lol:


Klopt... is origineel Porsche... ook niet verkeerd :roll: .

Geplaatst: 15 jan 2012, 15:30
door fs1willem
Gisteren dit binnen gekregen :

Afbeelding

Vanochtend gemonteerd :

Afbeelding

Alleen heeft de originele clignoteur het blijkbaar begeven, want knipperen doet ie niet. De clignoteur van de 2F2 werkt wel, maar is veel te groot. Even een andere regelen dus :? .

Geplaatst: 15 jan 2012, 15:38
door NIX
Gewoon de ori op de juiste plek monteren en de werkende achter het rekje. Tot je een keer tegen een oude werkende aanloopt.

Geplaatst: 15 jan 2012, 15:58
door fs1willem
NIX schreef:Gewoon de ori op de juiste plek monteren en de werkende achter het rekje. Tot je een keer tegen een oude werkende aanloopt.


Hij hing op de plek waar ie nu hangt. Als ik hem links monteer zijn de draden te kort. Tenzij ik de clignoteur boven op het beugeltje (dus andersom dan nu) monteer, maar dan denk ik dat ie de binnenkant van de kap gaat raken.

De werkende hoort op de 2F2... zoek wel een andere clignoteur voor de FS1. Hier nog iemand iets liggen ?

Geplaatst: 15 jan 2012, 17:54
door joosie1234
De brommer van mijn broer (hij is er niet!) afgesteld en loop nu zelf stationair. Als ie koud is start hij zelfs in 1 keer! Moet ik trouwens een andere sproeier gebruiken als, op het moment dat hij warm is minder goed loopt? Of wat kan het anders zijn?

Geplaatst: 15 jan 2012, 18:30
door Pa_Tombo
Zal morgen even zoeken in de grabbelboxen :lol:

Geplaatst: 15 jan 2012, 18:40
door Jeti
Gisteren ritje met de moby's..
Hebben wel weer een beurtje nodig, maar deden het nog wel redelijk.
Even naar Zuilichem over de dijk (hoog water!) en binnendoor weer terug. Was eigenlijk helemaal niet koud.

Geplaatst: 15 jan 2012, 18:42
door ginofs1
Hee das leuk, jullie samen op de moby's..
Dat hij op zon ding gaat zitten.
:shock:

Geplaatst: 15 jan 2012, 19:20
door NIX
joosie1234 schreef:De brommer van mijn broer (hij is er niet!) afgesteld en loop nu zelf stationair. Als ie koud is start hij zelfs in 1 keer! Moet ik trouwens een andere sproeier gebruiken als, op het moment dat hij warm is minder goed loopt? Of wat kan het anders zijn?


Check de bougiekleur als hij warm is. En kijk eerst even in de FAQ hoe je een carb stelt, en een bougie leest.