Pagina 6 van 9
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:32
				door Niels
				Mijne is origineel... 
Maar dat maakt alleen uit als je naar de afwerking gaat kijken.
Een originele zal wel beter lopen, maar dat scheelt echt geen 10km/h ofzo 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:35
				door Tombo
				Nouja, de poorttiming kan verschillen, en dat maakt heel veel uit voor de prestaties..
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:35
				door Axel
				Nee ok, dus met een beetje aandacht aan de afwerking hoeft het niet zo veel uit te maken. Wat ik me ook afvroeg: heeft het veel zin als je er een originele zuiger instopt ipv ene imi? Dus heeft dat veel zin om warm/vastlopers te mijden?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:36
				door wiebo
				Axel schreef:Hoe hard loopt ie bij jou dan?
Gaat nu een dikke 70. Onbewerkt dus. Niet superhard maar wel lekker soepeltjes zonder terug te vallen in toeren bij het opschakelen. Het is net wat je voorkeur is.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:38
				door Axel
				wiebo schreef:Axel schreef:Hoe hard loopt ie bij jou dan?
Gaat nu een dikke 70. Onbewerkt dus. Niet superhard maar wel lekker soepeltjes zonder terug te vallen in toeren bij het opschakelen. Het is net wat je voorkeur is.
 
Das idd een mooie snelheid, veel harder moet het ook niet gaan ivm met de pliesie 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:39
				door Andries
				hah er komt ook een snelheid waarbij ze jou niet meer bijhouden 

 ....
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:39
				door wiebo
				Ik vind het ook genoeg.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:41
				door nico
				mijne gaat 77 op de teller maakt dan dikke overtoere is dat goed omdat tevaak tedoen? 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:42
				door wiebo
				nico schreef:mijne gaat 77 op de teller maakt dan dikke overtoere is dat goed omdat tevaak tedoen? 

 
Nee!
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:44
				door Andries
				tuurlijk is dat wel es een keer goed voor het blokje
zo klinken ze allemaal op topsnelheid maakt dan gwoon gigantisch veel toeren
gwoon niet te vaak en te lang op top rijden en ook niet bij warm weer i.v.m. warmlopers
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:46
				door nico
				key thx 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:48
				door Axel
				Axel schreef:Wat ik me ook afvroeg: heeft het veel zin als je er een originele zuiger instopt ipv ene imi? Dus heeft dat veel zin om warm/vastlopers te mijden?
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:48
				door Niels
				Axel schreef:Nee ok, dus met een beetje aandacht aan de afwerking hoeft het niet zo veel uit te maken. Wat ik me ook afvroeg: heeft het veel zin als je er een originele zuiger instopt ipv ene imi? Dus heeft dat veel zin om warm/vastlopers te mijden?
Sowieso zou ik motorisch altijd origineel aanraden...
Het is misschien iets duurder, maar wel veel beter afgewerkt.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:48
				door wiebo
				Nico zei; "te vaak". Dan is het natuurlijk per definitie NIET goed!
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:49
				door Axel
				Niels schreef:Axel schreef:Nee ok, dus met een beetje aandacht aan de afwerking hoeft het niet zo veel uit te maken. Wat ik me ook afvroeg: heeft het veel zin als je er een originele zuiger instopt ipv ene imi? Dus heeft dat veel zin om warm/vastlopers te mijden?
Sowieso zou ik motorisch altijd origineel aanraden...
Het is misschien iets duurder, maar wel veel beter afgewerkt.
 
Ok maar originele cilinders vind je niet echt vaak in goede staat...