Pagina 49 van 190
Geplaatst: 29 aug 2013, 13:00
door hans.m
Vraag aan bezitter van een straalcabine,
aluminiumdelen zoals koppelingsdeksel en andere kapjes, maar ook koplamporen worden geglaspareld dacht ik?
Welke korrelgrootte wordt hiervoor het best gebruikt 100-200micron of 200-300micron?
Geplaatst: 29 aug 2013, 13:31
door David
hans.m schreef:Vraag aan bezitter van een straalcabine,
aluminiumdelen zoals koppelingsdeksel en andere kapjes, maar ook koplamporen worden geglaspareld dacht ik?
Welke korrelgrootte wordt hiervoor het best gebruikt 100-200micron of 200-300micron?
Ik heb eens gekeken en wij hebben 100-200
En koplamporen doe ik nooit met glasparel omdat ze van ijzer zijn en anders je glasparel vergruisd wordt

Geplaatst: 05 sep 2013, 15:25
door Jeti
Geplaatst: 05 sep 2013, 15:30
door Tombo
Redundant systeem

Geplaatst: 05 sep 2013, 15:36
door Niels
Als de ene niet meer werkt steek je de bougiedop over en goan!
Ook wel bekend als cilinderkop met DP.
Geplaatst: 05 sep 2013, 16:47
door marco
Niels schreef:Ook wel bekend als cilinderkop met DP.
Wat is DP??

Geplaatst: 05 sep 2013, 19:59
door mpro09
Geplaatst: 06 sep 2013, 16:27
door Niels
Geplaatst: 07 sep 2013, 01:11
door joosie1234
Als je een watergekoelde cilinder(kop) hebt, is het dan nodig om een pomp tussen je radiator en je cilinder(kop) te zetten? De thermische beweging is toch genoeg?
Geplaatst: 07 sep 2013, 07:39
door pee67
joosie1234 schreef:Als je een watergekoelde cilinder(kop) hebt, is het dan nodig om een pomp tussen je radiator en je cilinder(kop) te zetten? De thermische beweging is toch genoeg?
Er hoeft geen pomp tussen.
Geplaatst: 07 sep 2013, 09:49
door NIX
Hoge aansluiting op de cilinderkop op de hoge aansluiting van de radiator en een slang op beide lage aansluitingen.
Geplaatst: 07 sep 2013, 10:05
door joosie1234
Dacht ik al, ik wou alleen er ff zeker van zijn

Geplaatst: 07 sep 2013, 16:54
door the_destroyers
Als een brommer motorblok olie mee verbrand, is de rook dan blauw of wit?

Geplaatst: 07 sep 2013, 17:19
door NIX
Blauw. Wit is teveel benzine bij koude motor. Of koelvloeistof bij LC.
Geplaatst: 07 sep 2013, 17:41
door the_destroyers
NIX schreef:Blauw. Wit is teveel benzine bij koude motor. Of koelvloeistof bij LC.
Kreeg idd teveel benzine bij koude motor.
Danku NIX!
