Geplaatst: 22 nov 2008, 13:09
idd
rise and shine schreef:Beter kom je dan gewoon op je super hard rijdende fs1...
Triforce schreef:rise and shine schreef:Beter kom je dan gewoon op je super hard rijdende fs1...
Ik had dus gedacht dat hij een stuk harder ging rijden, met deze magere setup.
Mikuni 16mm
160 lang sproeier mikuni
ontsteking op 1,8mm
en een hoge druk kop (niet heel erg drastich)
FS50 uitlaat
rijdt nu iets van 70 omdat ik nog geen zin heb om hem verder te doen, ik heb het opening van het membraam veelste ver (De dikke platen bovenop de plaatjes) en ik moet nog carbon klepjes hebben, maar ik weet niet waar ik die kan vinden voor de fs1
mpro09 schreef:met de wat dikkere kunj e hogere toeren maken, maar dan moet de rest dat ook welkunnen
YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
er bestaan verschillende diktes in..
effect vooral onderin, te dikke kleppen remmen je top, anders weinig invloed in toptoeren,
zeker zo belangrijk is dat ze netjes afsluiten..
Fyer schreef:YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
er bestaan verschillende diktes in..
effect vooral onderin, te dikke kleppen remmen je top, anders weinig invloed in toptoeren,
zeker zo belangrijk is dat ze netjes afsluiten..
ik snap er geen ene flikker van....
*pakt er nog een Pint bij*
Yamaha rd50m schreef:Fyer schreef:YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
er bestaan verschillende diktes in..
effect vooral onderin, te dikke kleppen remmen je top, anders weinig invloed in toptoeren,
zeker zo belangrijk is dat ze netjes afsluiten..
ik snap er geen ene flikker van....
*pakt er nog een Pint bij*
rond deze tijd zijn het geen pintjes, maar double palm, gisteren nog een hele avond van genoten
Fyer schreef:Yamaha rd50m schreef:Fyer schreef:YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
er bestaan verschillende diktes in..
effect vooral onderin, te dikke kleppen remmen je top, anders weinig invloed in toptoeren,
zeker zo belangrijk is dat ze netjes afsluiten..
ik snap er geen ene flikker van....
*pakt er nog een Pint bij*
rond deze tijd zijn het geen pintjes, maar double palm, gisteren nog een hele avond van genoten
tja nie vele anders in huis..
YamaSam schreef:Fyer schreef:Yamaha rd50m schreef:Fyer schreef:YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
er bestaan verschillende diktes in..
effect vooral onderin, te dikke kleppen remmen je top, anders weinig invloed in toptoeren,
zeker zo belangrijk is dat ze netjes afsluiten..
ik snap er geen ene flikker van....
*pakt er nog een Pint bij*
rond deze tijd zijn het geen pintjes, maar double palm, gisteren nog een hele avond van genoten
tja nie vele anders in huis..
hier ist van armoede porto vo de moment!![]()
wat begrijp je ni misschien?
je kan platen in carbon kopen, waar je de klepjes kan uitsnijden,
de dikte bepaalt het debiet, hoe ver de klep openbuiget en doorlaat,
en het hardste voel je dat bij lage toeren, omdat dunne klepjes bij minder druk al verder opengaan dan dikke, je krijgt dus meer sap onderin
Yamaha rd50m schreef:wist je dat marktplaats precies kapot is
wist je dat je niks meer kan vinden
geo schreef:Yamaha rd50m schreef:wist je dat marktplaats precies kapot is
wist je dat je niks meer kan vinden
alles uitverkocht![]()