Pagina 42 van 101
Geplaatst: 31 jul 2012, 11:38
door marco
Geplaatst: 31 jul 2012, 19:49
door Jeti
En voor die kosten heb je weer een AJH....

Geplaatst: 31 jul 2012, 19:50
door marco
Een ajh krijgen hun ook wel stuk

Geplaatst: 31 jul 2012, 21:47
door Twowheeler
weet iemand hoe het zit als je een 25kw motor koopt en je wilt hem zwaar rijden terwlijl er 25kw op het kenteken staat.
Moet je dan opnieuw omkeuren of mag de begrenzer er gewoon uit?
Geplaatst: 31 jul 2012, 22:11
door Tombo
Volgens mij officieel omkeuren, omdat de kentekenpapieren niet meer kloppen
Geplaatst: 31 jul 2012, 22:16
door Twowheeler
Ok, daar heb ik dus geen zin in :p. Vandaar dat de meeste met een uitdraai van een rollerbank rijden.
De "oude" gsx600 f zijn ook wel leuke dingetjes
Geplaatst: 31 jul 2012, 22:19
door Tombo
Vind de cbr600f mooier, die oude gsx600f modellen zijn vaak erg 'rond' kwa design

ze zijn vaak wel een stuk goedkoper als de honda's
Geplaatst: 31 jul 2012, 22:33
door Twowheeler
Tombo schreef:Vind de cbr600f mooier, die oude gsx600f modellen zijn vaak erg 'rond' kwa design

ze zijn vaak wel een stuk goedkoper als de honda's
ja is ook wel zo. Lijken wel veel op elkaar. Vindt alleen die van voor 94 ofzo mooi. De latere zijn idd heel rond. Heeft de naam op een zwangere walvis te lijken
Beetje rondkijken zo is wel leuk. Trx blijf ik het mooist vinden. Maar die zijn toch w prijzig om te rijden.
Suzuki en Honda zal niet veel uit elkaar liggen qua betrouwbaarheid zeker? Honda lijkt soms wel wat netter en tijdlozer. Een vfr is ook super mooi, maar dat is weer een anders soort motor :p
Geplaatst: 31 jul 2012, 22:47
door Tombo
Denk dat het kwa betrouwbaarheid niks uitmaakt. TRX blijven idd mooi, maar als student nog best prijzig, en een echt goede kost uiteindelijk ook nog best wel wat ja.
Geplaatst: 01 aug 2012, 09:28
door hans.m
Wordt er een zelfde wartel op de cilinder gebruikt bij een 28mm en een 32 mm voorbocht?
Geplaatst: 01 aug 2012, 11:23
door Laars
hans.m schreef:Wordt er een zelfde wartel op de cilinder gebruikt bij een 28mm en een 32 mm voorbocht?
Yep
Geplaatst: 01 aug 2012, 14:36
door mpro09
Tombo schreef:Volgens mij officieel omkeuren, omdat de kentekenpapieren niet meer kloppen
volgens mij is daar niks moeilijks aan, alleen bij de rdw ff op de rollerbank om te kijken of er meer dan 25kw uit komt. hij kan verder niet "afgekeurd" worden ofzo
Geplaatst: 01 aug 2012, 16:56
door Jeti
mpro09 schreef:Tombo schreef:Volgens mij officieel omkeuren, omdat de kentekenpapieren niet meer kloppen
volgens mij is daar niks moeilijks aan, alleen bij de rdw ff op de rollerbank om te kijken of er meer dan 25kw uit komt. hij kan verder niet "afgekeurd" worden ofzo
Volgens mij ook ja. Ze meten alleen kW.
Tenzij hij verder helemaal uit elkaar valt ofzo, dan zullen ze hem ook wel neer meer "geschikt voor op de weg" oid vinden. Maar Sjoerd kennende koopt ie wel wat degelijks.
Geplaatst: 01 aug 2012, 19:31
door Twowheeler

Thanks.
Zal het wel een keer navragen ergens als ik een hele mooie op 25kw tegenkom. Zag namelijk een zwarte, maar die is 25kw op het kenteken.
Plan is idd een degelijke japanner te kopen. En eentje die wel betaalbaar is. Zo'n trx blijf ik zeker ooit willen hebben, maar om daar een nette van te kopen wordt het wel wat duur. Maar eerst m'n rijbewijs halen en fs1'tje weer netjes maken. Zit geen haast bij, maar wil wel volgende zomer op een motor rondrijden
ik heb zo'n soort als deze gezien, best mooie motoren. En het soort dat ik zoek (sportief, maar waar je wel normaal mee kan toeren)
Rood zijn ze ook wel mooi, maar dan moet de buddy wel zwart zijn.
Geplaatst: 01 aug 2012, 20:06
door Tombo
Maatje van mitchel en mij heeft een rode, maar dan met een paars zadel

in het zwart zijn ze mooier