Pagina 41 van 41
Geplaatst: 01 okt 2010, 23:42
door jan-lommaert
YamaSam schreef:prox of zoiets is wel aan te raden ja,
dat 'niet zo hoogtoerig' zal je moeten vergeten vrees ik..
90° is geen uitzondering, die cilinders komen soms met 21mm poorthoogte uit de doos,
met die laatste sprong naar vierde bij een vierbak heb je kracht, op toeren nodig .. het blijft de te overwinnen drempel daar
Het lijkt mij eigenlijk logischer dat je omwille van die drempel van 3de naar 4de een brede powerband nodig hebt omdat die stap zo groot is.(of zie ik dat verkeerd?)
Welke blowdown is ongeveer aan te raden op een fs1 cilinder?
Geplaatst: 14 okt 2010, 16:15
door Triforce
Andries schreef:wat vinden de heren van mijn cilindertje dan
exacte maten heb ik niet
En hoe rijdt het??
Geplaatst: 16 okt 2010, 16:54
door Andries
Triforce schreef:Andries schreef:wat vinden de heren van mijn cilindertje dan
exacte maten heb ik niet
En hoe rijdt het??
blok en fs1 liggen nog compleet uit elkaar
probeer hem volgend jaar rijdend te krijgen
Geplaatst: 20 jan 2011, 17:11
door Andries
Geplaatst: 20 jan 2011, 17:15
door marco
Pittig verbouwd vooral die op de eerste foto met de carburateur aan de andere kant
@Andries welke is van jou?
Geplaatst: 20 jan 2011, 17:18
door Andries
niks

mijn blokje ligt nog steeds uit elkaar
die twee bovenste foto's betreft iemand uit denemarken en de rest hoort bij die racer
http://www.hermanmeijer.nl/meijer1/job.html
Geplaatst: 20 jan 2011, 17:19
door Jeti
marco schreef:Pittig verbouwd vooral die op de eerste foto met de carburateur aan de andere kant
@Andries welke is van jou?
Ik dacht al dat foto 1 en 5 in spiegelbeeld zijn

Geplaatst: 20 jan 2011, 18:36
door marco
Andries schreef:mijn blokje ligt nog steeds uit elkaar
Nog steeds?
Geplaatst: 20 jan 2011, 19:44
door ginofs1
mooi werk
