Pagina 5 van 100
Geplaatst: 01 jan 2012, 20:13
door NIX
Een hoge uitlaat van een goede wartel voorzien, bocht verlast, bevestingen gemaakt en dempertje gemodificeerd.
Geplaatst: 01 jan 2012, 20:15
door marco
Goed zo meid!!
Geplaatst: 01 jan 2012, 20:19
door NIX
En niet met spijkers of kit ofzo.
Geplaatst: 01 jan 2012, 20:25
door BJ
Bevestiging van de Cheapy-Expansie terug op maat gemaakt wegens kortere bocht.
Geplaatst: 06 jan 2012, 22:16
door bdalenoord
Nieuwe bandjes gemonteerd, terwijl de wielen eruit waren direct gepoetst
Nieuw achterlicht gemonteerd, niet helemaal hoe het hoort. Ik heb nu te veel gaten in mijn achterspatbord, dit jaar maar eens vervangen.
Erachter gekomen dat mijn contactpunten versleten zijn, morgen maar op zoek naar anderen...

Geplaatst: 06 jan 2012, 22:32
door NIX
Doe wat olie op je smeerviltje.
Geplaatst: 06 jan 2012, 22:35
door bdalenoord
De punten gaan niet goed open omdat het nokje afgesleten is... olie hebben we al gedaan, ze zijn ook wat ingebrand en naar mijn mening dus echt gewoon op... of zie ik dat verkeerd...
In ieder geval bedankt voor het meedenken

Geplaatst: 06 jan 2012, 23:52
door NIX
Als je wil dat de voet van je nieuwe punten ook hard slijten, moet je het viltje droog laten. Normaal gaat zo'n voetje langer mee dan de punten zelf.
Geplaatst: 07 jan 2012, 09:09
door bdalenoord
Wij smeren die meuk altijd prima... maar weten natuurlijk niet wat de vorige eigenaar gedaan heeft

Geplaatst: 07 jan 2012, 16:38
door bdalenoord
De puntjes zijn vervangen, de oude bleken door de vorige eigenaar/monteur redelijk mishandeld en alles was zo droog als wat, nu lekker in het vet dus ze zouden weer een hele tijd mee moeten gaan...
Tijdens het rijden, mede als gevolg van het monteren van een nieuwe achterband gemerkt dat de huidige schokbrekers blijkbaar toch echt te kort zijn, ook met mij alleen erop raakt de band het spatbord wel eens. Ze bleken na het meten maar 27cm te zijn, terwijl de meeste op de markt aangeboden toch 28cm hartafstand zijn, nog maar eens vervangen van het voorjaar...

Geplaatst: 07 jan 2012, 17:04
door rise and shine
Het wiel dat ik heb gekocht van donny een beetje gepoetst...
Nu nog een voorwiel, banden, lagers, keringen en spatborden scoren en we hebben weer een grote
Iemand dat ding van Jeroen ooit nog eens tegen gekomen?
Geplaatst: 11 jan 2012, 12:43
door fs1willem
Ik heb de originele clignoteur van mijn FS1-P teruggezocht in de berging en deze weer toonbaar gemaakt. Ik hoop alleen dat ie straks nog gewoon werkt als de knipperbollen gemonteerd zijn, want anders heb ik voor niets zitten poetsen

.
Geplaatst: 12 jan 2012, 10:51
door Twowheeler
nu mee bezig: fs1 tevoorschijn halen en het blok eronderuit halen
Geplaatst: 12 jan 2012, 17:56
door marco
Lekkage zoeken?
Geplaatst: 13 jan 2012, 10:35
door Twowheeler
Jep, en onderhoud
