Pagina 5 van 5

Geplaatst: 11 mei 2007, 12:53
door IceFs1
dat is volgensmij de standaard vertanding of niet?

Geplaatst: 11 mei 2007, 12:53
door Tombo
Kan toch best goed. Origineel is 11/44. Dat is praktisch hetzelfde als 12/44. Je kan denk ik wel wat zwaarder vertanden, 13/44 moet in principe kunnen

Geplaatst: 11 mei 2007, 13:16
door Aad
Tombo schreef:Kan toch best goed. Origineel is 11/44. Dat is praktisch hetzelfde als 12/44. Je kan denk ik wel wat zwaarder vertanden, 13/44 moet in principe kunnen


ik rijd nu 14/44 trekt prima!!

Das leuk als ik met vrienden die scooters hebbe rijd, dan zie je goed hoeveel koppel die cilinder heeft, want als ik dan zo ong. 60 rijd, en een van hun komt naast me rijden, heb ik gewoon nog 'kracht' om vrij snel die extra km/h's er nog uit te pompe:P

(en die snelheid, 75km/h, is windstil, en 80 haal ik soms als ik aan het gas blijf hangen en nog wat wind mee heb.)

Geplaatst: 11 mei 2007, 15:44
door IceFs1
Oke wat ik ga doen, heb net een nieuw slakkenhuis besteld, een nieuwe schrijf en een 16mm carb. ook ga ik hem anders vertanden dat moet ik nog even uitzoeken.

dat monteer ik erop met een F5B cilinder die ik een beetje ga vijlen.
dan moet ik de 75 wel halen hoop ik

kort vraagje nog voor ik vanalles bestel dat ik helemaal niet nodig heb.
ik heb een nieuwe inlaat(slakkenhuis) nodig, een nieuwe snelle schrijf een keering en die 16mm carb.??

Geplaatst: 11 mei 2007, 18:06
door edje
setje sproeiers voor het afstellen :!:

ik denk dat je zonder vijlen ook al een heel eind komt :wink: zorg er voor dat je zuiger en veren netjes zijn, je poorten mooi schoon en dat de voetpakking niet voor de spoelpoorten zit. dit hele spulletje netjes afstellen en je hebt een erg fijne setup :wink:

Geplaatst: 11 mei 2007, 18:17
door IceFs1
oke moooooi zo! thanks.
nu eerst nog ergens een slagschroevendraaier vandaan toveren en dan kan ik beginnen!