Pagina 5 van 10

Geplaatst: 11 feb 2008, 19:37
door Tombo
occ1s schreef:Hij verzuipt wanneer ik gas geef... stationair.. dus t kan ook zijn dat ik luchtstelschroef ff dichter moet draaien

Dat kan met je nieuwe bijgewerkte cilinder totala anders zijn :roll:

Geplaatst: 11 feb 2008, 19:50
door Triforce
occ1s schreef:Hij verzuipt wanneer ik gas geef... stationair.. dus t kan ook zijn dat ik luchtstelschroef ff dichter moet draaien


draai je luchtstelschroef idd wat meer naar buiten 1,5 keer of heel misschien meer

Geplaatst: 11 feb 2008, 20:25
door occ1s
ajj ja sorry dat bedoelde ik ;)... zei het net verkeerd om.
@ Tombo, misschien heb je gelijk, en kan ik beter eerst die andere erop zetten voordat ik iets verander ;)

Geplaatst: 11 feb 2008, 21:50
door jonnotje
ik ga binnekort ook al me poorten polijsten 8) dan zal het wle mooi gaan lopen, me uitlaatpoort word dan helemaal kaarsrecht gemaakt, geen hobbels of bochten, gewoon recht omlaag... en poorten mooi vloeiend rond

Geplaatst: 11 feb 2008, 22:30
door occ1s
Wil een blowdown van rond de 30 (is nu 25), daarvoor moet ik nu nog de uitlaatpoort 1mm omhoog vijlen, maar hoe heb jij het gedaan? met een dremel of gewoon met de hand (vijl dus)?

Geplaatst: 12 feb 2008, 09:11
door YamaSam
het is echt snellerweg dan je denkt hoor..

dus doe maar met de hand, en een nie té scherpe vijl

Geplaatst: 12 feb 2008, 10:05
door occ1s
ok :P dan blijf ik het met de hand doen idd ;)
vanmiddag ook ff testen of het iets geholpen heeft ;) en anders ook ff die uitlaatpoort gelijk mkaen met odp ;)!

Geplaatst: 12 feb 2008, 10:10
door YamaSam
doe dat zowieso maar :wink:

Geplaatst: 12 feb 2008, 10:13
door occ1s
oki ;) bedankt :D!

Geplaatst: 12 feb 2008, 11:30
door edje
en doe even een plankje in de cilinder tegenover de uitlaatpoort, vind je wand wel zo fijn :wink:

Geplaatst: 12 feb 2008, 13:38
door occ1s
ok.. nu heb ik mn cilinder gemonteerd...
Maar toen in een x viel hij uit (geen piep ofzo, gewoon schok - uit)
Zal zo mn cilinder ff bekijken, maar hoop niet dat het een vastloper is, want dan moet ik weer opnieuw beginnen :P
top in de 3 ligt al wat hoger, maar moet m nog inrijden, dus heb de 4 nog niet geprobeerd, tenminste, niet hoger dan 65...
Zal zo wel ff kijken, wanneer t een vastloper was ga ik wel ff voluit en bestel ik een nieuwe cilinder en ga die opnieuw bewerken, maar weet niet hoe het komt, want heb overal bevels gemaakt en ook de zuiger bewerkt aan de onderkant (dus zon schuine kant)

Geplaatst: 12 feb 2008, 15:20
door Tombo
Kerel zou je de boel niet eerst eens fatsoenlijk inrijden :? Heb je de boel eerst wel goed afgesteld?

Geplaatst: 12 feb 2008, 17:18
door occ1s
yepzz. en het was gelukkig ook geen vastloper...

Geplaatst: 12 feb 2008, 18:22
door jonnotje
eerst inrijden ja, na 600 km ken je pas beetje zine wat voor cilinder je nou eigelijk heb....

Geplaatst: 12 feb 2008, 18:36
door jonnotje
nu ben ik wel erg tevreden met de trekkracht, maar ik wil eigelijk ook harder op top, meer toeren dus...

Afbeelding

dit is me poortmap, en het enigste wat is verandert is dus de uitlaatpoort, en de spoelers een wat breder kanaal...

en wat ik bij me eigen uitlaatpoort zie is dat hij onder breder is als boven, goort dat niet andersom te zijn? wat gebeurt er als ik dat wel breder maak?