Pagina 5 van 10
Geplaatst: 24 sep 2007, 05:31
door Aristonos
Ja alles is oke.Alleen geen hoge druk kop.Zou dat schelen ?
Geplaatst: 15 apr 2008, 19:30
door patrick de weerdt
hoe kan het nou dat julie zo hart kunne en ik niet ik heb 60cc 16mm roteerende inlaat ( standart ) en tegen wint trekt hij het gewoon niet en wint mee zit ik in zijn overtoeren ( hij klapt dan bijna uitmakaar van de toeren ) 11000 toeren drijtie dan

en in zijn vrij 13000 hoe kan het dan dat ik dog geen vermoogen heb hij loopt goed hij is snel op toeren in mijn 1 trektie met gewigt van gater op het agterwiel maar in mijn 4 trekt hij het al niet bij een swak wintje tegen
hoe kan dat

Geplaatst: 15 apr 2008, 19:32
door Triforce
patrick de weerdt schreef:hoe kan het nou dat julie zo hart kunne en ik niet ik heb 60cc 16mm roteerende inlaat ( standart ) en tegen wint trekt hij het gewoon niet en wint mee zit ik in zijn overtoeren ( hij klapt dan bijna uitmakaar van de toeren ) 11000 toeren drijtie dan

en in zijn vrij 13000 hoe kan het dan dat ik dog geen vermoogen heb hij loopt goed hij is snel op toeren in mijn 1 trektie met gewigt van gater op het agterwiel maar in mijn 4 trekt hij het al niet bij een swak wintje tegen
hoe kan dat

het trekken kan je (misschien) verhelpen door een snelle schijf erin te zetten, en welke vertanding heb je
Geplaatst: 15 apr 2008, 19:34
door patrick de weerdt
Triforce schreef:patrick de weerdt schreef:hoe kan het nou dat julie zo hart kunne en ik niet ik heb 60cc 16mm roteerende inlaat ( standart ) en tegen wint trekt hij het gewoon niet en wint mee zit ik in zijn overtoeren ( hij klapt dan bijna uitmakaar van de toeren ) 11000 toeren drijtie dan

en in zijn vrij 13000 hoe kan het dan dat ik dog geen vermoogen heb hij loopt goed hij is snel op toeren in mijn 1 trektie met gewigt van gater op het agterwiel maar in mijn 4 trekt hij het al niet bij een swak wintje tegen
hoe kan dat

het trekken kan je (misschien) verhelpen door een snelle schijf erin te zetten, en welke vertanding heb je
ik zal eens effe kijken

ik heb gewoone snele uitlaat aleen mijn brommer maakt meer toeren en trekt iets harder omdat ik in mijn schijf ge vreest hebt
Geplaatst: 15 apr 2008, 19:36
door Triforce
zoals je hebt gezien van de foto's??
Geplaatst: 15 apr 2008, 19:42
door patrick de weerdt
Triforce schreef:zoals je hebt gezien van de foto's??
ik heb vertending 14 op 40 of 41 dat kan ik inet zien maar ik denk 14 op 41
ik heb geen fotos van mijn brommer
ik heb 1mm van die schijf gesleepen
Geplaatst: 15 apr 2008, 19:43
door Triforce
zet je vertanding wat lichter dat zou het meeste helpen als je meer kracht wilt hebben voor tegen de wind in
Geplaatst: 15 apr 2008, 19:43
door Triforce
en 1mm welke kant op links of rechts
Geplaatst: 15 apr 2008, 19:45
door patrick de weerdt
Triforce schreef:zet je vertanding wat lichter dat zou het meeste helpen als je meer kracht wilt hebben voor tegen de wind in
dat heb ik ook geprobeert tant wiel 13 op 44 en tantwiel 13 op 41 en tantwiel 12 op 44 en 41 maar dat maakt alemaal niet uit ik heb ook tantwiel 15 op 44 ge hat toen lieptie mooi 85 en kon ik tegen wint aleen in mijn 3 rijden ( 65km/h )
Geplaatst: 15 apr 2008, 19:46
door Triforce
welke cilinder heb je en heb je hem aangepast
Geplaatst: 15 apr 2008, 19:46
door patrick de weerdt
Triforce schreef:en 1mm welke kant op links of rechts
links en hij maakt aleen meer toeren en trekt ietsje harder hij hou ook iets langer op top
Geplaatst: 15 apr 2008, 19:46
door patrick de weerdt
Triforce schreef:welke cilinder heb je en heb je hem aangepast
60cc effe kijken welk nummer
Geplaatst: 15 apr 2008, 19:48
door patrick de weerdt
60cc silinder met de code F5B
Geplaatst: 15 apr 2008, 19:51
door Triforce
die hebben veel kracht onderin en boven in niks, behalve als je hem hebt aan gepast, ik heb zelf ook een f5b was eerst 50cc maar ik heb hem oplaten honen naar 43mm maar die loopt wel goed en zo'n 80 met de vertanding 14/44 en ik heb hem zelf nog wat aangepast, de uitlaat poort naar 25mm en de cilinder zelf afgevlakt met 1mm en deze loopt echt super
Geplaatst: 15 apr 2008, 19:55
door patrick de weerdt
Triforce schreef:die hebben veel kracht onderin en boven in niks, behalve als je hem hebt aan gepast, ik heb zelf ook een f5b was eerst 50cc maar ik heb hem oplaten honen naar 43mm maar die loopt wel goed en zo'n 80 met de vertanding 14/44 en ik heb hem zelf nog wat aangepast, de uitlaat poort naar 25mm en de cilinder zelf afgevlakt met 1mm en deze loopt echt super
zou jij / u mij daar mee kunnene hellpen musgien

want het gaat egt hopeloos ik krijg er maar geen vaart in hij heeft wel een lekker geluit

maar ik mis gewoon de kragt alles boven de 50km/h gaat heel langszaam en onder de 50km/h trekt hij goed op
mag harder en sneller maar het loopt vedder goed aleen veel te langzaam al mijn vrieden rijden tegen de 85 en mijn brommer wilt gewoon niet

en darom kogt ik een 60cc met de gedagte dan loopt hij wat harder maar volgens mij trektie aleen maar sneller maar zijn top speed is gemindert met zoon 10km/h