Pagina 38 van 99

Geplaatst: 17 dec 2013, 21:02
door Tombo
Wel dik cashen neem ik aan?

Geplaatst: 17 dec 2013, 21:32
door Mihramoon
Jeti schreef:Wist je dat 13-gewerkte-urige werkdag er weer op zit voor vandaag..
Morgen weer! (nou ja, iets minder mag wel..)


Wist je dat ik al volop in vakantie ben. C;

Geplaatst: 17 dec 2013, 21:37
door Tombo
Ik moet nog 3 dagen, maar ik neem denk ik vrijdag ook vrij. Dan lekker 2 weken weinig nuttigs doen 8) (misschien mijn FS1 maar eens afmaken..)

Geplaatst: 17 dec 2013, 22:02
door Jeti
Tombo schreef:Wel dik cashen neem ik aan?

Mwah, vooral omdat het veel uren zijn, niet echt omdat het veel per uur vangt.
Op zaterdag ook maar 125%..
Maar ach, alle beetjes helpen.
Deadline is 13 januari, dus tot die tijd kan ik (zelf-indeelbaar) onbeperkt uren maken.

Vakantie.. Wat is dat.. :?

Geplaatst: 18 dec 2013, 16:47
door Niels
Tombo schreef:Ik moet nog 3 dagen, maar ik neem denk ik vrijdag ook vrij. Dan lekker 2 weken weinig nuttigs doen 8)


² 8)

Geplaatst: 23 dec 2013, 16:30
door Jeti
Wist je dat ik vanmorgen even dacht dat ik een uur te vroeg was ofzo, zo rustig op de snelweg om 6.30 uur.
Oh nee, 80% van NL heeft vakantie.. :think: :shift:

Geplaatst: 23 dec 2013, 16:35
door Yamaha rd50m
wist je dat juist nieuwe camera gekocht (niks speciaal, gewoon goed genoeg voor normale foto's)
en ik de panoramische optie wel leuk vind:

Afbeelding

Geplaatst: 06 jan 2014, 20:40
door marco
Eerste werkdagje van dit jaar weer achter de rug, viel gelukkig mee 8)

Geplaatst: 10 jan 2014, 09:15
door Tombo

Geplaatst: 10 jan 2014, 09:53
door the_destroyers
Buiten de 360 van mpro, heb ik ook voornamelijk goeie dingen gehoord van Volvo!

:baas:

Geplaatst: 10 jan 2014, 12:01
door fs1man
the_destroyers schreef:Buiten de 360 van mpro, heb ik ook voornamelijk goeie dingen gehoord van Volvo!

:baas:

het zijn helemaal geen slechte auto,s maar er is wel een duidelijk verschil met de zweedse en de belgen / nederlandse.
de benzine modellen rijden allemaal goed maar de diesels met peugeot motor zijn reparatie gevoelig.
als je een niet zweedse volvo wil verkopen bijvoorbeeld een v 40 of v50 reken dan niet op een fatsoenlijke prijs maar meer
op de prijs van een redelijke kar boodschappen voor de v 40. en voor de inruil prijs van een v 50 van 2006 koop je nog geen nieuwe
tzr.
de zweedse volvo,s liggen beter in de markt en nu Volvo niet meer van ford is zal het zeker vooruit gaan met het merk.
Twee voorbeelden die me nu te binnen schieten.
Volvo V 40 2.0 16 klepper. 1997.
3 jaar geleden gekocht voor 3950 euro alle denkbare extra,s als airco , volleder interieur , kinder pakket ( geintregeerde kinder zitjes, extra airbags achterin) enz. enz.
reparaties en onderhoud vielen mee in die 3 jaar ongeveer 1000 euro.
na 10 maanden te koop te hebben gestaan vorig jaar verkocht met 180.000 km op de teller voor 325 euro.
Volvo V 50 1.6 hdi 2005 eveneens 3 jaar geleden gekocht maar voor 10.000 euro.
reparaties en onderhoud ongeveer 6500 euro na 2 jaar te koop te hebben gestaan vorig jaar verkocht voor 4250 euro met 245000 km op de klok.
beiden autos waren top onderhouden en vooral de v 50 zag er van binnen en buiten uit als nieuw.
de hoge kosten van de v 50 zaten 100 % in de motor regelmatig terug komende lekkages vooral bij de verstuivers (bekent probleem) en een kapotte turbo.
verdere kosten waren onderhoud zoals banden en wiellagers.

Geplaatst: 10 jan 2014, 12:08
door Niels
fs1man schreef:3 jaar geleden gekocht voor 3950 euro alle denkbare extra,s als airco , volleder interieur , kinder pakket ( geintregeerde kinder zitjes, extra airbags achterin) enz. enz.
reparaties en onderhoud vielen mee in die 3 jaar ongeveer 1000 euro.
na 10 maanden te koop te hebben gestaan vorig jaar verkocht met 180.000 km op de teller voor 325 euro.


Wow! In 3 jaar tijd meer dan factor 10 in waarde gedaald?? :shock: :shock: :shock:

Geplaatst: 10 jan 2014, 13:02
door Tombo
De diesels van de S40/V40 zijn in basis idd van PSA, maar het blok is niet direct uit de PSA stal getrokken, Volvo heeft behoorlijk wat veranderd aan dat blok (moet je je voorstellen hoe slecht het originele PSA blok is). Maar idd, de D5's van Volvo zelf zijn beter.
Maar een hoop van die dieselproblemen komt door alle milieumeuk (EGR-klep etc) en mensen die 'het nieuwe rijden' toepassen, dan slipt de boel helemaal dicht

Geplaatst: 10 jan 2014, 13:07
door fs1willem
Ik heb zelf ooit één jaar gereden met een 360 (met trekhaak) die ik voor 250 gulden had gekocht. Eigenlijk nooit problemen gehad totdat de startmotor kuren kreeg. Toen heb ik motor weer uit de garage gehaald en heb ik de 360 verkocht aan iemand die er een caravanrace mee wilde gaan rijden :roll: .

Geplaatst: 10 jan 2014, 13:26
door Tombo
Ik weet nog een mooie te koop!