Pagina 37 van 101
Geplaatst: 15 aug 2011, 00:33
door Vincent2
Is vloeibaar metaal zoals deze
http://www.overtoom.nl/az/devcon-magic-bond.html ideaal om deukjes in een tank op te vullen?
Geplaatst: 15 aug 2011, 15:58
door marco
Daar kun je gewoon polyesterplamuur voor gebruiken.
Geplaatst: 16 aug 2011, 09:37
door NIX
fs1_1j6 schreef:fs1_1j6 schreef:Moet er in een DX voorvork evenveel olie als in een gewone voorvork?
En hoeveel is dat dan exact?
Nu zie ik dat er in de rechtervork meer moet dan de linkse.
Is er niemand die de exacte hoeveelheden weet, uit een werkplaatshandboek ofzo?
Deze topic vind ik veel op het forum, maar overal staat er iets anders, dus nu weet ik het niet meer..
En het gaat hier om een DX voorvork, weet niet of dit verschilt met een gewone voorvork
mvg.
DX is links en rechts gelijk. Ik gooi er meestal 140cc in. er zijn 3 verschillende DX vorken, maar zo doe ik het in elk geval.
Geplaatst: 16 aug 2011, 09:41
door NIX
Dat wordt keihard en is leuk om kleine stukjes die uit carters gebroken zijn, te repareren. Voor deuken is het juist ongschikt, omdat het keihard wordt. Voor een tank pak je polyesterplamuur zoals Marco zegt.
Geplaatst: 16 aug 2011, 16:11
door marco
Gisteravond nog een stuk hier langs de dijk gereden maar mijn koplamp en achterlicht geven erg weinig licht.
Voor zit er een 6v 25/25watt in en achter weet ik niet.
Remlicht/neutraal/knipperlichter/claxon doen het wel goed.
Waar zou dit aan liggen?
Geplaatst: 16 aug 2011, 16:32
door Camiel
12V beuneee!
herinner je bob's licht met Limbo 's avonds nog

??
Geplaatst: 16 aug 2011, 16:34
door marco
Ja dat was fel.
Ik er heb er een standaard weerstand/spanningsregelaar op zitten.
Ik weet niet of die alleen voor de verlichting is of ook voor de overige lampjes.
Geplaatst: 16 aug 2011, 19:49
door marco
NIX schreef:fs1_1j6 schreef:fs1_1j6 schreef:Moet er in een DX voorvork evenveel olie als in een gewone voorvork?
En hoeveel is dat dan exact?
Nu zie ik dat er in de rechtervork meer moet dan de linkse.
Is er niemand die de exacte hoeveelheden weet, uit een werkplaatshandboek ofzo?
Deze topic vind ik veel op het forum, maar overal staat er iets anders, dus nu weet ik het niet meer..
En het gaat hier om een DX voorvork, weet niet of dit verschilt met een gewone voorvork
mvg.
DX is links en rechts gelijk. Ik gooi er meestal 140cc in. er zijn 3 verschillende DX vorken, maar zo doe ik het in elk geval.
FS1E:......154cc in the right hand fork and 136cc in the left hand fork.....
FS1M (and FS1):...... 137cc per Fork
All DX Models:........134cc per Fork
FS1-SE:................151cc
Geplaatst: 17 aug 2011, 23:30
door hans.m
Heb je voor een ontsteking van een 2ru gewone contactpunten nodig of heb je echt kontaktpunten met kunstof nok nodig?
De condensator die ik heb verschild ook met die aangeboden wordt bij jmbp, ik heb maar 1 draadje en de nieuwe heeft er 2?
Geplaatst: 17 aug 2011, 23:31
door NIX
Die 2 draden zitten gewoon bij elkaar.
Geplaatst: 17 aug 2011, 23:51
door hans.m
Dus de 2 draden worden op dezelfe plaats aangesloten? En wat met de kontakpuntjes, maakt dat iets uit?
Geplaatst: 17 aug 2011, 23:52
door NIX
Geen idee, ik heb al mijn 2RU ontstekingen aan Gino gegeven, kan niet vergelijken.
Geplaatst: 17 aug 2011, 23:54
door marco
hans.m schreef:En wat met de kontakpuntjes, maakt dat iets uit?
Die bruine horen op een 2ru maar of er verschil in zit weet ik niet.
Geplaatst: 18 aug 2011, 18:36
door ginofs1
NIX schreef:Geen idee, ik heb al mijn 2RU ontstekingen aan Gino gegeven, kan niet vergelijken.
volgens mij zijn ze anders, maar ik kan het niet meer bekijken.
ik heb al mijn puntjes aan nix gegeven.

Geplaatst: 18 aug 2011, 22:52
door hans.m
Mh dan zal ik gewoon later eens nieuwe puntjes origineel voor een 2ru bestellen, hopelijk gaan degene die ik heb nog wel voor een tijdje
Toch bedankt
