Pagina 35 van 101
Geplaatst: 26 feb 2012, 22:20
door bajaboy
http://www.sram.com/_media/pdf/rockshox ... MY08_E.pdf
heb een pdf van die vork voor je altijd makkelijk .
weet wat ie kost maar 40 euro is een mooi prijsje
Geplaatst: 26 feb 2012, 22:30
door Twowheeler
bajaboy schreef:http://www.sram.com/_media/pdf/rockshox/dealers/TM_MY08_E.pdf
heb een pdf van die vork voor je altijd makkelijk .
weet wat ie kost maar 40 euro is een mooi prijsje
Thanks!
Had het ook met zo'n revisie manual van rockshox gedaan

.
Heb hem iig ooit zo bij een winkel zien liggen, kan me voorstellen dat dat voor minder kan

.
Ik zou een hele nieuwe ook niet zo snel uit elkaar halen hoor, dit was ook een zekere gok. Maar hij is erg goed uitgepakt, was het proberen zeker waard.
Geplaatst: 26 feb 2012, 23:33
door NIX
De SS en de chaly flink afgeragd. De SS liep helemaal de bamiteller uit.
Geplaatst: 28 feb 2012, 16:00
door NIX
Gisteravond alvast in de auto gepropt:
Naar het keuringsstation gereden en de keurmeester zijn werk laten doen:
360,50 Mogen aftikken en nu wachten op de papieren.
Wat nieuw is is dat ik de BPM aangifte zelf digitaal moet doen.
Geplaatst: 28 feb 2012, 16:16
door Jeti
NIX schreef:360,50 Mogen aftikken en nu wachten op de papieren.
Wat nieuw is is dat ik de BPM aangifte zelf digitaal moet doen.
Waarom is het duurder geworden?
Is toch geen 153,25 per voertuig?
Ik moest BPM gewoon nog met de hand invullen vorige week.
Wel mooi dat het gelukt is!
Geplaatst: 28 feb 2012, 19:37
door rise and shine
Me aan het bedenken dat het hoog tijd word dat ik weer eens wat buiten ga doen. Zit te veel binnen de laatste dagen

Geplaatst: 28 feb 2012, 19:57
door nieknatuurlijk
verslagen maken in de vakantie -.-
Geplaatst: 28 feb 2012, 23:04
door rise and shine
Geplaatst: 29 feb 2012, 10:51
door NIX
Jeti schreef:NIX schreef:360,50 Mogen aftikken en nu wachten op de papieren.
Wat nieuw is is dat ik de BPM aangifte zelf digitaal moet doen.
Waarom is het duurder geworden?
Is toch geen 153,25 per voertuig?
Ik moest BPM gewoon nog met de hand invullen vorige week.
Wel mooi dat het gelukt is!
De SS was een Engels frame zonder typegoedkeur en de chaly was een motorframe van een CF70 (beiden zonder papieren). Die is eerst als brommer (want er zijn ook 50cc versies met exact hetzelfde frame en specs) gekeurd en vervolgens als oude brommer meteen door naar motor.
Dit was dus beiden minder standaardwerk dan normaal en ik hoopte met minstens 1 goedkeur naar huis te kunnen. Nu zijn ze allebei ok, dus ikke blij. De keurmeester was best wat tijd kwijt met het ID onderzoek en ik kreeg een complimentje over de bijgeleverde documentatie. Ik maak per brommer altijd een mapje met alles wat de RDW nodig heeft (verkoopverklaring, bouwjaarverklaring of docs en specs van de brommers, vaak meer dan 1 bron) en neem ook altijd manuals mee van de brommers en gebruikte motoren. De SS heeft een C90 topend, dus op het SS-kenteken komen de inhoud en vermogen van de C90. Staat dus gewoon op dat het een 85cc is. Maar meestal vinden die keurmeesters het heel leuk om zo'n oude brommer te keuren. Ik was er al vaker geweest, dus ik heb eerst de brommers uitgeladen, in elkaar gezet en ze bij de testbank (waar beiden deze keer niet op hoefden) gezet voor ik me ging aanmelden, dus toen ik aan de beurt was, stond alles helemaal voor ze klaar. Vinden ze ook leuk.
Geplaatst: 29 feb 2012, 12:19
door Jeti
NIX schreef:Jeti schreef:NIX schreef:360,50 Mogen aftikken en nu wachten op de papieren.
Wat nieuw is is dat ik de BPM aangifte zelf digitaal moet doen.
Waarom is het duurder geworden?
Is toch geen 153,25 per voertuig?
Ik moest BPM gewoon nog met de hand invullen vorige week.
Wel mooi dat het gelukt is!
De SS was een Engels frame zonder typegoedkeur en de chaly was een motorframe van een CF70 (beiden zonder papieren). Die is eerst als brommer (want er zijn ook 50cc versies met exact hetzelfde frame en specs) gekeurd en vervolgens als oude brommer meteen door naar motor.
Dat was inderdaad de workaround die ze me in Arnhem ook vertelden. Ga ik waarschijnlijk ook moeten doen met de Macal.
Dan vallen die extra kosten nog mee.
Met de documentatie doe ik hetzelfde. Kicken ze op
En dan laat je zien dat je er serieus mee bezig bent en niet te makkelijk over denkt. We geven ze gewoon wat ze willen. En wij krijgen wat wij willen: kentekens.
Geplaatst: 29 feb 2012, 12:21
door NIX
Zeker als je bedenkt dat ik deze frames gekregen heb omdat de vorige eigenaars dachten dat er niets meer mee kon.
Geplaatst: 01 mar 2012, 15:20
door Jeti
Niets met brommers of voertuigen, maar om mijn zusje te helpen voor haar afstudeerscriptie:
Ben je of ken je een Nederlander met een buitenlandse partner? Kijk dan op http://www.scriptie.simpsite.nl/
Geplaatst: 01 mar 2012, 18:35
door rise and shine
me aan het afvragen wat dit voor een brommer is?
Geplaatst: 01 mar 2012, 18:39
door Yamaha rd50m
testi
Geplaatst: 01 mar 2012, 19:41
door Jeti
Wilde net zeggen: Lijkt wel op die Testi van Arnou
En op het zadel staat zoiets
