Pagina 33 van 101

Geplaatst: 25 jul 2011, 19:29
door Yamaha rd50m
de tellerverlichting van men kilometerteller werkt zoals het moet,
maar die van men toerenteller werkt juist omgekeerd (gaat aan als het licht uit gaat),
het is met een pries, dus draden kunnen niet omgedraaid worden ofzo, iemand een goede tip?

Geplaatst: 25 jul 2011, 20:48
door Nico378
Arnoute schreef:ik ga mss binnenkort mijn handen kunnen leggen op een gerestaureerde NSU Quickly voor niet veel geld
hij is gerestaureerd, maar moet nog gemonteerd worden :)
weet er iemand wat meer over deze brommers? wat zijn ze waard?


En een fijne standaard dat die dingen hebben . :P een stukje opgefromeld ijzerdraad

Geplaatst: 25 jul 2011, 21:00
door Jeti
Jensje en ik gaan een keer samen rijden met onze 350cc uit 1973 (beide, toevallig). Wie zal er gaan winnen op optrekken en wie op top?

Afbeelding

vs

Afbeelding

Geplaatst: 25 jul 2011, 21:01
door Jens36
Ik heb al zo'n voorgevoel over wie het forum wilt zien winnen... de yamaha misschien? :lol: :mrgreen:

Geplaatst: 25 jul 2011, 21:02
door marco
De vier cilinder van Jens zal harder gaan.

Geplaatst: 25 jul 2011, 21:12
door Jeti
Volgens de specificaties lijkt het redelijk gelijk..

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_ ... f_1973.php

Top speed: 159.0 km/h (98.8 mph)

vs

mpro09 schreef:Displacement: 347.00 ccm (21.17 cubic inches)
Engine type: Twin
Stroke: 2
Power: 35.00 HP (25.5 kW)) @ 7800 RPM
Compression: 6.9:1
Bore x stroke: 64.0 x 54.0 mm (2.5 x 2.1 inches)
Fuel control: Port control
Cooling system: Air
Gearbox: 5-speed
Transmission type
final drive: Chain
Physical measures
Weight incl. oil, gas, etc: 148.0 kg (326.3 pounds)
Chassis and dimensions
Front tyre dimensions: 3.00-18
Rear tyre dimensions: 3.50-18
Front brakes: Expanding brake
Rear brakes: Expanding brake
Speed and acceleration
Top speed: 160.0 km/h (99.4 mph)
Other specifications
Fuel capacity: 12.00 litres (3.17 gallons)


Daar ga je Jens! :play:

Geplaatst: 25 jul 2011, 21:14
door marco
Jens is niet zo zwaar :wink:

Geplaatst: 25 jul 2011, 21:16
door Jeti
marco schreef:Gedeeld door 2 :wink:

Bij Jens gedeeld door 4.

We stellen natuurlijk voorop dat onze beide motortjes het goed doen enzo he.
En Jens moet eerst nog bevoegdheid halen om erop te rijden.
Hij waait er zo vanaf. Misschien zet ik de test-piloot van dit forum wel in.

Edit:
Marco, niet snel stiekem je tekst aanpassen!

Geplaatst: 25 jul 2011, 21:45
door ginofs1
jens wint.
hij heeft 350 cc.
jet 175 cc die ook een compressor moet aandrijven van 175 cc
:lol:

Geplaatst: 25 jul 2011, 22:13
door Jeti
ginofs1 schreef:jens wint.
hij heeft 350 cc.
jet 175 cc die ook een compressor moet aandrijven van 175 cc
:lol:


:fu:

Jeti schreef:We stellen natuurlijk voorop dat onze beide motortjes het goed doen enzo he.

Geplaatst: 25 jul 2011, 22:16
door marco
Sleutelen aan dat ding :!:

Geplaatst: 25 jul 2011, 22:19
door Jeti
marco schreef:Sleutelen aan dat ding :!:

Komt voor elkaar ;)

Geplaatst: 25 jul 2011, 22:27
door Yamaha rd50m
Yamaha rd50m schreef:de tellerverlichting van men kilometerteller werkt zoals het moet,
maar die van men toerenteller werkt juist omgekeerd (gaat aan als het licht uit gaat),
het is met een pries, dus draden kunnen niet omgedraaid worden ofzo, iemand een goede tip?

Geplaatst: 25 jul 2011, 22:44
door NIX
Die 2T zou een heel stuk vlotter van zijn plek moeten komen. Ik heb een Honda SS met een monsterblokje van 125cc zelfs een 350 four voor zie blijven, de eerste 100 meter.

Geplaatst: 25 jul 2011, 22:49
door Jens36
Ik wil het er wel op wagen :lol:
Zou wel een interessante vergelijking worden. Hou die RD dus nog maar een jaartje bij.
Daartegen mag ik hopelijk op de mijne rijden 8)